Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2004, 17:09
ongekend
ongekend is offline
dag mensen ,

ik heb sinds enkele weken een extreem kl* probleem
nl,

zomer 2004 ik was samen met een meisje (ik zal haar C noemen) en een goede vriend van me met (A) alles ging goed, maar die vriend (nu niet meer zo een goede vriend) zat te flirten met C , een van de redenen waarom het is "uit" gegaan... daarna was ik contact verloren, ook met A ...
in de tijd dat ik contact was verloren met A begon ik te beseffen dat ik haar mis nzo ...

later bleek dat ze met een vriend van me , waar ik contact mee heb verloren samen is ...

nja enkele weken geleden : ik ging wat drinken met wat vrienden, kom ik daar A tegen , op het moment dat ik haar terugzag besefte ik pas echt dat ik eigenlijk heel fel verliefd op 'r ben ...

het was een zeer leuke avond tot +-11u toen iedereen wat aangeschoten werd...
ik zat met A wat te praten aan een tafeltje in een hoek de zaak waar we waren...
vroeg ze opeens aan mij of ik haar wou zoenen , ik had geweigerd (ik was nog zeker nuchter genoeg) want ik wou zeker geen ruzie met die vriend ...

later op de avond vroeg ze of ik op iemand verliefd was (op haar ) ik had me versproken en ik zei "ja" maar daarna wou ik dan natuurlijk niet zeggen op wie ... had ze het uiteindelijk toch maar uit me gesleurd

Begon ze te zeggen over haar vriendje en mijn kameraad dat ze hem niet kwijtwou nzo en op dat moment *pats* terwijl we allebei wisten dat t niet mocht, zaten we te zoenen..
wat later op de avond meermaals is gebeurd (ik nam niet het initiatief)

de volgende dag (op msn) zei ze dat we het beter voor ons hielden en dat beter niemand het wist , waarmee ik akkoord ben gegaan..

nu , enkele weken later spreek ik wel veel af met haar en het is altijd wel gezellig maar ik ben nog steeds verliefd op haar... maar er moet toch wel iets zijn? ze noemt me constant lief nzo

nu is mijn vraag : moet ik het zo laten? of kan ik er beter eens over beginnen, we hebben eigenlijk nooit echt gepraat over wat is gebeurd ...

ik vraag me af : -zou ik contact met haar verbreken? , zodat ik haar kan vergeten ? (maar me toch nog slecht voelen)
-of zou ik het beter zo laten (en me ook nog slecht voelen )

dit gevoel maakt me zo depri en consumeert me echt ...

anyway, sorry voor mn gezaag en de lange post
dank bij voorbaat bij eventuele reply's

*edit* toen ik haar huidige vriend nog eens zag , hadden we het er even toevallig over (hij weet van niets) hij zei dat het langs zijn kant tenminste, helemaal niet serieus is ...

Laatst gewijzigd op 02-11-2004 om 17:25.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-11-2004, 17:12
Verwijderd
ik zou sowieso niks met haar nemen omdat ze (dat vind ik blijken uit jouw verhaal) nogal dom is

ze wil dr vriend niet kwijt, maar zoenen met een ander is ook zo leuk..hihihi
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 17:21
Verwijderd
Vraag haar eens waarom ze nou precies met jou zoende en wat ze nou precies voor haar vriend voelt. Ik vind dat je dat best mag vragen. En ze moet een duidelijke beslissing nemen.. ze maakt het uit en kiest voor jou, of ze blijft bij haar vriend. Wat ze nu doet is erg lullig.. ookal doet ze het misschien niet expres en heeft ze het niet zo bedoeld.

Dus: vraag het haar echt eens! Dat is alleen maar goed.. en trek dan conclusies uit wat ze zegt.. en als zij daarna geen duidelijke beslissing kan nemen dan zal jij het moeten doen. Misschien kun je dan beter een tijdje niet meer zo close met haar omgaan.. haar iig niet meer zien enzo.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 17:28
voorbijganger
voorbijganger is offline
Citaat:
ongekend schreef op 02-11-2004 @ 18:09 :
dag mensen ,

zomer 2004 ik was samen met een meisje (ik zal haar C noemen) en een goede vriend van me met (A)

ik zat met A wat te praten aan een tafeltje in een hoek de zaak waar we waren...
vroeg ze opeens aan mij of ik haar wou zoenen , ik had geweigerd (ik was nog zeker nuchter genoeg) want ik wou zeker geen ruzie met die vriend ...

Zoek de fout. Leuk spelletje!
Oud 02-11-2004, 17:33
ongekend
ongekend is offline
als je dat bedoelt met die goede vriend, dat is enkele weken nadien ook "uit" gegaan, ze heeft nu met een andere vriend...

*edit* en in de hoek VAN de zaak waar we zaten
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 17:41
Verwijderd
Citaat:
ongekend schreef op 02-11-2004 @ 18:33 :
als je dat bedoelt met die goede vriend, dat is enkele weken nadien ook "uit" gegaan, ze heeft nu met een andere vriend...

*edit* en in de hoek VAN de zaak waar we zaten
Ik denk toch eerder dat voorbijganger doelt op de verwisseling van A en C, of heb je met die jongen gezoend en staat er per ongeluk overal 'haar' en 'zij'
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 18:12
ilse
ilse is offline
weird verhaal maar oke.
ik zou gewoon eens goed met haar gaan praten hoe zij het ziet. wat wil ze met har vriend verder en wat wil ze met jou verder. als jij nog verliefd op haar bent en zij wil verder met haar vriend is het misschien slim om haar even niet te zien.

als je dat weet kan je er verder mee, zo niet.
Oud 02-11-2004, 18:14
Billy_bob
Billy_bob is offline
waar is B?
Oud 02-11-2004, 18:29
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
krullevaar schreef op 02-11-2004 @ 18:41 :
Ik denk toch eerder dat voorbijganger doelt op de verwisseling van A en C, of heb je met die jongen gezoend en staat er per ongeluk overal 'haar' en 'zij'
hij was met meisje C en die vriend was met meisje A
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 18:31
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Je vraagt haar heel direct of ze haar vriend wil dumpen voor jou.
Afhankelijk van haar antwoord kies je een van jouw opties.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 19:11
Cookie
Cookie is offline
als jij iets met haar hebt/ krijgt....denk je dat ze dan wel trouw zou zijn...want dat is ze nu niet echt.
Oud 02-11-2004, 19:22
ongekend
ongekend is offline
mja ze gaat haar vriend niet dumpen voor me ... (denk ik toch)

ik zou echt niet weten of ik nu contact met hr moet houden of niet...

volgende week maandag verander ik van school , ik ken daar nog niemand , alleen haar ...
ondanks dat feit toch contact verbreken? ik twijfel
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 19:24
ongekend
ongekend is offline
@cookie : echt ontrouw zijn , lijkt me als dit meerdere malen gebeurt , wat dus niet is ... ik denk dat ze haar fout inziet en daarom ook alles hetzelfde probeert te houden , wat voor mij heel kwetsend is
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Billy_bob schreef op 02-11-2004 @ 19:14 :
waar is B?
Dat is hij zelf misschien
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 19:30
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
ongekend schreef op 02-11-2004 @ 20:24 :
@cookie : echt ontrouw zijn , lijkt me als dit meerdere malen gebeurt , wat dus niet is ... ik denk dat ze haar fout inziet en daarom ook alles hetzelfde probeert te houden , wat voor mij heel kwetsend is
trouw is ze ook niet....maargoed..ik kan begrijpen dat het heel kwetsend voor je is, ik zou het contact ook niet verbreken, (eigenlijk heb je dat al een keer gedaan volgens mij) en toen miste je haar ook...enne alles kan stuk
Oud 02-11-2004, 20:47
Multilot
Multilot is offline
'Dom geweest, nu problemen'

ik dacht in een topic te komen met een of ander verhaal waar je je weer helemaal dood om lacht...

Wat voor problemen?
Oud 02-11-2004, 20:54
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
tsjaa.. beetje vaag mens zij wel. ik zou gewoon met dr praten over je gevoelens en samen een oplossing zoeken. het contact moet je zeker niet verbreken als je een goede vriendschap hebt!
Oud 02-11-2004, 22:10
ongekend
ongekend is offline
Citaat:
Multilot schreef op 02-11-2004 @ 21:47 :
'Dom geweest, nu problemen'

ik dacht in een topic te komen met een of ander verhaal waar je je weer helemaal dood om lacht...

Wat voor problemen?
het probleem is dat ik echt superverliefd op haar ben, en er is vanalles gebeurd , ik weet niet hoe ik daar allemaal op moet reageren...

het enige wat ik weet is dat ik me echt slecht en depri voel door die hele situatie
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 22:16
telluriet
telluriet is offline
Niks met haar beginnen, als het al zover komt flikt ze jou dat geintje vast en zeker ook, en dan voel je je pas flink bescheten.
Oud 02-11-2004, 22:25
ongekend
ongekend is offline
Citaat:
telluriet schreef op 02-11-2004 @ 23:16 :
Niks met haar beginnen, als het al zover komt flikt ze jou dat geintje vast en zeker ook, en dan voel je je pas flink bescheten.
mij ook bedriegen bedoel je? misschien wel , ik weet t niet , het kan zijn ... Ik denk toch dat ze er spijt van heeft en haar fout inziet en dat niet snel nog eens flikken , met wie ze ook maar samen is..

but then again, ik kan ook ongelijk hebben...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 22:30
telluriet
telluriet is offline
Ach, als je een keer een kerel pijpt ben je ook homo.

Ik zou het er niet op wagen, ze maakte er zo te zien niet zo'n probleem van om doodleuk vreemd te gaan, en daarna stelde ze voor om het te verzwijgen. Stel dat je iets met haar krijgt en je ontdekt achteraf dat ze er ook gedurende die relatieperiode dat soort praktijken op na bleek te houden, dan voel je je flink kut. Zo'n meid lijkt me de moeite niet.
Oud 03-11-2004, 12:51
ongekend
ongekend is offline
ik kan best gewoon erover beginnen met haar , maar toch niet met haar nemen omdat ze me dan toch bedriegt?

dan kan ik het best zoals het nu is laten, niet?

ik ga er eens goed over nadenken en dan misschien haar vanavond op msn eens erover aanspreken..
Reageren

Regels voor berichten