Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dus ik bedoel wel aardig realistisch, en voor online
||
Citaat:
||
Citaat:
thnx ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik dacht laat ik aardig blijven
|
![]() |
Ik speel gp500, das een motorspel, echt het beste wat er is, je kan verschillende bikes voor het spel downloaden van gp500store. Het online spelen gaat wat moeilijk want je kan nergens hosts zien, je moet dan via icq wat mensen aanmelden en vragen of ze zin hebben om te racen, je kan ook meeracen in kampioenschappen zoals motogp500online
En de laatste tijd speel ik ook vaak Viper racing, een spel uit 1998 maar erg stoer, ook hier kan je cars en tracks downloaden en ook kampioenschappen rijden etc. je moet ook met dit spel via een chat programma (vr racefinder) mensen aan spreken om te racen, savonds zijn er altijd wel mensen. Je kan viper racing downloaden met bitcomet ( suprnova.org hier zit dan al racefinder bij, en anders moet je deze downloaden van vrgt , ook het kampioenschap dus, en voor cars kan je bijv. hier kijken vals racing stuff
Laatst gewijzigd op 24-11-2004 om 16:50. |
![]() |
||
Citaat:
![]() zal eens kijken of ik het met een motor ook leuk vind viper racing heb ik een tijdje terug gespeelt, was best leuk ja, wist niet dat je ook online kon en andere autos downen dus zal er nog eens naar kijken
|
|