Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2004, 08:59
Kabouter
Kabouter is offline
Ik scharrel (lees: zoen, bel en sms) met een jongen die dj is bij de kroeg waar ik altijd kom. Een jaar geleden heb ik 2 maanden met hem gehad, maar nu istie weer leuk..

Maar ik krijg nu echt geen hoogte van hem, en dat is eigelijk best frustrerend...
Bijvoorbeeld: Gister kwamen mijn vriendin en ik, de kroeg binnen, en hij stond al te draaien. Hij keek helemaal blij naar me, ik ging aan de bar zitten, en ik kreeg drie zoenen, waarvan 2 op me mond. Natuurlijk heeft ie t druk met draaien enzo, maar op het laatst, een uur of drie, zaten we nog met 6 mensen te kletsen, en hij bleef maar een beetje achteraf staan, en negeerde me min of meer. Maar dan twee tellen later, dan vraagt ie welk liedje we (dus alle 6) nog willen horen, en ik roep als enige: domino van clouseau! en dan draait hij die weer...

Vorige week vrijdag ook: We hadden gegeten bij een vriendin van mij, met haar 'scharrel', en we hadden bij haar niet gezoend, wel heel veel gepraat, met ze tweeen. Toen later in de kroeg hadden ze met ze tweeen heel leuk een blaadje gemaakt met: Gereserveerd voor onze Favo Barkrukken. (de scharrel van vriendin is barman in die kroeg.) Toen kreeg ik een klein kusje. Het was heel rustig, dus ze kwamen bij ons aan de bar zitten, en toen zoende hij me. Maar dan wil ik hem later zoenen, en dan doet hij heel afwijzend. En als ik daarna wegga met alleen zwaaien, dan zegt hij later: ja, ik dacht al, zeggen we niks meer?

Ik heb heel sterk de indruk dat hij verlegen is. Hij is ook iets jonger, en hijs vroeger erg gepest enzo. Jullie horen/lezen natuurlijk ook maar een klein beetje het verhaal, maar wil toch graag weten wat jullie denken!
Oud 05-11-2004, 09:09
-bambi-
-bambi- is offline
Ik krijg een beetje de indruk dat hij je wel leuk vind maar dat hij niet zo goed weet hoe hij zich moet gedragen
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 09:15
Verwijderd
ik ben het eens met -bambi- ... miss moet je een keer iets leuks gaan doen met alleen hem?!
succes!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 09:16
WolterB
WolterB is offline
hij komt over alsof hji niet weet hoe hij zich tegenover je moet gedragen, miss ligt dat ook aan wat er eerder gebeurd is.
Duidelijkheid vragen en een keer buiten de kroeg iets afspreken lijkt me de beste oplossing

en ben ik de enige of zijn er meer menzen die het woord 'scharrel' denigrerend vinden?
Oud 05-11-2004, 09:34
Kabouter
Kabouter is offline
Hee, het woord scharrel is niet denigrerend bedoeld... Ik bedoel het meer: ik zoen met hem, vind hem erg leuk, maar is nog niet mijn vriendje.

In ieder geval bedankt voor deze reacties! Ik ga hem inderdaad maar bellen of we van de week iets leuks zullen doen... Thanks!
Oud 05-11-2004, 09:39
Balance
Balance is offline
ik vind het woord 'scharrel' ook maar niks

Op mij komt ie niet echt verlegen over. Hij durft je af te wijzen als je hem wil zoenen en hij heeft een grote mond als je weg wil gaan. Lijkt me meer een beetje een player die jou ook wel als 'scharrel' wil gebruiken maar niet wil dat je hem té leuk gaat vinden (omdat je dan met hem wil).
Maar je hebt 2 maanden met hem gehad... dan weet je toch wel of ie verlegen is of niet?
Oud 05-11-2004, 09:44
Kabouter
Kabouter is offline
Ja, dat zou je inderdaad wel denken. Hij was toen wel verlegen. Maar hij is erg veranderd, het is ook al een jaar geleden, in een jaar veranderen mensen he?
Oud 05-11-2004, 10:22
bracelance
bracelance is offline
Hij weet niet precies wat ie moet doen om duidelijk te maken dat ie je misschien wel leuk vindt. Ga hem gewoon vol zoenen en zeggen dat je hem leuk vindt, dan moet ie wel zijn antwoord geven, en weet jij waar je aan toe bent.
Oud 05-11-2004, 10:23
Angeles
Angeles is offline
Je ziet hem negen van de tien keer ook op een nogal lastig moment. Of tijdens een etentje met anderen erbij, of in gesprek met vrij veel kennissen erbij, of als hij aan het werk is. Vooral als hij werkt kan hij natuurlijk niet echt veel aandacht aan jou besteden. Ik lees hier niet echt uit dat hij ongeïnteresseerd is, meer dat hij op zijn werk gewoon professioneel wil blijven.

Van barmannen en DJ's wordt vaak ook verwacht dat ze vrouwen aantrekken en daardoor kunnen ze niet constant met hun vriendinnetje gaan zoenen.

Spreek eens gewoon met zijn tweeën af, blijkbaar wil hij je wel zien buiten de kroeg om, dus dat moet toch wel een keer kunnen. Dat zegt veel meer dan zo'n avond half half contact in die kroeg.
Oud 05-11-2004, 13:10
Kabouter
Kabouter is offline
Citaat:
Angeles schreef op 05-11-2004 @ 11:23 :
Je ziet hem negen van de tien keer ook op een nogal lastig moment. Of tijdens een etentje met anderen erbij, of in gesprek met vrij veel kennissen erbij, of als hij aan het werk is. Vooral als hij werkt kan hij natuurlijk niet echt veel aandacht aan jou besteden. Ik lees hier niet echt uit dat hij ongeïnteresseerd is, meer dat hij op zijn werk gewoon professioneel wil blijven.

Van barmannen en DJ's wordt vaak ook verwacht dat ze vrouwen aantrekken en daardoor kunnen ze niet constant met hun vriendinnetje gaan zoenen.

Spreek eens gewoon met zijn tweeën af, blijkbaar wil hij je wel zien buiten de kroeg om, dus dat moet toch wel een keer kunnen. Dat zegt veel meer dan zo'n avond half half contact in die kroeg.
Ja, ik denk inderdaad dat je wel gelijk hebt. Morgen zie ik m weer, en dan ga ik iets met m afspreken... Spannend! Bedankt voor jullie reacties, jullie zeggen (bijna) allemaal wat ik hoopte maar niet geloofde.
Oud 05-11-2004, 15:18
Shitonya
Shitonya is offline
vraag "neuken"? en wacht af...

Hij weet zich gewoon geen houding te geven en heeft niet altijd zin je, wanneer jij wel in hem "zin" hebt. Logisch gezien beschouwt hij je ook gewoon als een scharrel en gebruikt hij je dus en adersom maar goed.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 17:52
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik vind het meer wat flirterig...
Oud 06-11-2004, 00:35
ilse
ilse is offline
hij klinkt meer als een player dan als een verlegen jongetje als ik dit zo lees...
Oud 06-11-2004, 13:27
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
-bambi- schreef op 05-11-2004 @ 10:09 :
Ik krijg een beetje de indruk dat hij je wel leuk vind maar dat hij niet zo goed weet hoe hij zich moet gedragen
Reageren

Regels voor berichten