Ik scharrel (lees: zoen, bel en sms) met een jongen die dj is bij de kroeg waar ik altijd kom. Een jaar geleden heb ik 2 maanden met hem gehad, maar nu istie weer leuk..
Maar ik krijg nu echt geen hoogte van hem, en dat is eigelijk best frustrerend...
Bijvoorbeeld: Gister kwamen mijn vriendin en ik, de kroeg binnen, en hij stond al te draaien. Hij keek helemaal blij naar me, ik ging aan de bar zitten, en ik kreeg drie zoenen, waarvan 2 op me mond. Natuurlijk heeft ie t druk met draaien enzo, maar op het laatst, een uur of drie, zaten we nog met 6 mensen te kletsen, en hij bleef maar een beetje achteraf staan, en negeerde me min of meer. Maar dan twee tellen later, dan vraagt ie welk liedje we (dus alle 6) nog willen horen, en ik roep als enige: domino van clouseau! en dan draait hij die weer...
Vorige week vrijdag ook: We hadden gegeten bij een vriendin van mij, met haar 'scharrel', en we hadden bij haar niet gezoend, wel heel veel gepraat, met ze tweeen. Toen later in de kroeg hadden ze met ze tweeen heel leuk een blaadje gemaakt met: Gereserveerd voor onze Favo Barkrukken. (de scharrel van vriendin is barman in die kroeg.) Toen kreeg ik een klein kusje. Het was heel rustig, dus ze kwamen bij ons aan de bar zitten, en toen zoende hij me. Maar dan wil ik hem later zoenen, en dan doet hij heel afwijzend. En als ik daarna wegga met alleen zwaaien, dan zegt hij later: ja, ik dacht al, zeggen we niks meer?
Ik heb heel sterk de indruk dat hij verlegen is. Hij is ook iets jonger, en hijs vroeger erg gepest enzo. Jullie horen/lezen natuurlijk ook maar een klein beetje het verhaal, maar wil toch graag weten wat jullie denken!