Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2002, 12:11
white_angel
white_angel is offline
men vriendje woont niet zo ver van mij, maar we gaan wel naar een andere school en daardoor zien we elkaar niet zo veel. we hebben er allebei ook vrij weinig tijd voor en daardoor belle we wel is of via msn of zo. maar dat vin ik te weinig en hij heeft daar dezelfde mening over. we kunne elkaar echt niet misse, maar zo is het ook niet leuk. Weet iemand hier een oplossing voor?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2002, 12:13
luckyleo
luckyleo is offline
Hoevaak zien jullie elkaar dan?
Ik heb meestal vast avonden waarop ik degene zie ik ik leuk vind op dit moment. (woensdag, vrijdag, zaterdag en zondag)
Vaste avonden si best een oplossing. Deze houd je dan standaard allebei vrij. Hoeven jullie ook niet steeds te overleggen van wanneer zien we elkaar nou weer?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 12:32
mausi
mausi is offline
Als jullie het allebei zo druk hebben kan je misschien desnoods samen huiswerk gaan maken ofzo. Mijn vriend woonde vorig jaar 2 uur treinen bij me vandaan en dat vonden we ook vreselijk, maar hij heeft een OV enzo. Mogen jullie bij elkaar blijven slapen? Zou ook een oplossing kunnen zijn. En die vaste avonden is ook wel handig.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 12:45
Mupske
Mupske is offline
Ja ik denk wel dat daar iets op te verzinnen valt, desnoods spreken jullie af dat jullie een of twee keer in de week als je tijd hebt savonds afspreekt ofzo.moet iets op te vinden zijn niet waar!
Liefs ik
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 13:58
Verwijderd
Ik weet hoe irritant dat is... Ik zie haar max 2x in de maand
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 18:47
Verwijderd
Ik snap ook hoe kut dit is! Maar je moet er iets aan veranderen als je zo dicht bij elkaar woont! Mijn vriend woont in Rotterdam en ik in Deventer! We zien elkaar meestal elke week een keer. Nu dan ietsje vaker door omstandigheden. Maar als hij dichtbij zou wonen had ik het wel geweten hoor ...

Mjah, kmis hem

Nah ik begrijp je wel, maar je moet er iets aan doen, want het is niet nodig dat je hem zo weinig ziet !
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 23:29
eden6
eden6 is offline
Prioriteiten stellen!

Met mijn vorige vriendje is het uitgegaan omdat we elkaar te weinig zagen, dat gaat me geen tweede keer gebeuren!

Ik heb nu een nieuw vriendje en ik maak tijd voor hem. Ook als ik dat eigenlijk niet heb!
Reageren

Regels voor berichten