Advertentie | |
|
![]() |
|
Als dit een topic is om iedereen te laten happen is het goed gelukt Ab. Iedereen eet gulzig van jouw aas. Ook weet iedereen dat vrouwen best wel kwaad kunnen worden
![]() |
![]() |
|
ik kan wel erg kwaad worden hoor, alleen niet echt op mn vriend. Ja, ik kan wel kwaad op m worden, maar als ik m dan zie zitten tobben over wat ie heeft fout gedaan en hoor zeggen dat t m spijt, ja... dan bezwijk ik. Het is immers mn lief. Zonder hem kan ik gewoon niet meer leven en ja... Tuurlijk er zijn wel grenzen, maar die heeft hij nog niet overschreden... Is ie geloof ik ook niet van plan.
![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik maak onderscheid tussen 1) een beetje boos, 2) kwaad, en 3) woedend. Ad 1) In dit geval is de vrouw een beetje knorrig of aangebrand. Ze reageert lichtelijk afgemeten of snauwend. Maar ze gooit nog lang niet met deuren. Ad 2) Is de vrouw kwaad, dan neemt ze je vooral verbaal stevig onder handen. De bloeddruk en de gevoelsmatige temperatuur stijgen, het hoofd wordt rood en de handelingen worden stoteriger, nukkiger. Er knalt een enkele deur. Ad 3) In geval van woede verdwijnen alle remmingen. Er komt rook uit de neus en de oren. De ogen schieten vuur. De ander kan maar beter even weggaan, een ongeluk is snel begaan. Ik ben geen kenner van woede-aanvallen, maar ik heb de indruk dat kwaadheid en woede eerder bij mannen en dieren passen dan bij vrouwen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je bent dus boos. Maar op wie? Laat deze toestand niet te lang voortduren, want voordat je het weet, ben je op die manier van de aardbodem verdwenen... |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door moenbase (10-03-2002).]
|
![]() |
zou eigenlijk best wel kunnen. ik kan soms heel kwaad zijn op iemand, maar nooit voor lang. zeker niet als die persoon het terug goed probeert te maken. jongens zijn in elk geval een pak agressiever (vaak toch)
|
![]() |
hahahhaahhahaha
wat is dat voor onzin'? vrouwen kunnen nie kwaad worden hahaha leuk bedacht ik weet niet wat voor softe eitjes jij allemaal kent maarreh.. k kan echt wel ff kei kwaad worden en dan ook nog is blijven ook! (niet zo kort ook nie) kuz
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() wa bedoel je ermee???
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|