![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Niet om het te zeggen natuurlijk, maar met alles er om heen wel.) |
![]() |
|
De kosten van de HIV-test bij de GGD zijn € 38,00
ggd friesland. http://www.ggdfryslan.nl/index.htm?c...ubliek/soa.htm De kosten van een SOA/HIV test van de GGD Zuid-Holland West zijn €22,- ggd zuid-holland west. http://www.jipdenhaag.nl/adres.php?j...12&adresvar=64 Dat kan je vinden met google. Maar de prijzen liggen dus nogal uit een. |
![]() |
||
Citaat:
Met mijn ouders, het is niet zo dat ze handtastelijk worden ofzo hoor, zo erg is het natuurlijk niet. ![]() Maar het zit zo: ik en mijn vriend hebben een open relatie. Dus we hebben naast elkaar ook sex met andere mensen. Wel veilig altijd natuurlijk, het is ook een klein beetje een waanbeeld van me, die soa's. Maar ik wil me wel laten testen bijvoorbeeld eens in het jaar ofzo. Maar het idee dat ik sowieso met mijn vriend sex heb vinden mijn ouders niet het leukste idee, en die open relatie dat weten ze niet. Ik moet dan dus gaan uitleggen waarom ik me wil laten testen op soa's, en dan gaan ze vragen naar of ik sex heb met een condoom enz. De open relatie valt ook niet goed. Mijn vriend en ik doen het niet met een condoom, ik ben ook aan de pil. Als we het met andere mensen doen, doen we het wel met een condoom. Maar goed er komt een hele hoop gezeur van en dat zal niet helemaal goed gaan. heel erg bedankt voor al jullie berichtjes, jullie helpen me wel goed. ![]() Grl heel erg bedankt voor de links. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mss kan je kijken op de site: www.soa.nl en dan bij adressen & sites |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik mag mijn vriendin niet meer zien... heelo | 35 | 21-10-2015 14:06 | |
De Kantine |
Saaitizen Kane, Invasie van de Saaivjet Unie, Pearl Saaibor, Saairgeant York #1941 Turk February | 500 | 18-10-2015 18:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Misselijk meisje ect..met veel problemen.. waarschijnlijk zwanger. xschatje16 | 37 | 23-12-2010 00:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
vraagjes soa testen Verwijderd | 8 | 11-10-2004 23:09 | |
Seksualiteit |
wie heeft er wel eens een soa test gedaan? Mariekuh | 40 | 21-10-2003 22:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
SOA-test zonder dat je ouders het weten? LittleProblem | 9 | 12-11-2002 00:40 |