Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2004, 22:29
Teun
Teun is offline
Vertel maar!
Advertentie
Oud 29-10-2004, 22:36
Verwijderd
Oud 30-10-2004, 02:30
pointless
pointless is offline
Ik ben sinds donderdagochtend 9 uur op dus ik ben moeeeeee
Oud 30-10-2004, 02:32
suikerprinses
suikerprinses is offline
ik ben ook moe.
Oud 30-10-2004, 03:32
Verwijderd
leuk!
Oud 30-10-2004, 11:49
transfattyacid
transfattyacid is offline
Off-topic reacties verwijdert.

Ik ben net wakker en ik ben nu aan het ontbijten.

Gisteren ben ik even naar Rotterdam geweest voor bettie serveert, was gratis in plato. Daarna schoenen gekocht en naar vriendje gegaan. Pelicaan ingeweest en weer vroeg naar huis want ik was moe.

Straks ga ik met vriend pannekoeken maken en met hem en nog iemand naar xploding plastix.
Oud 30-10-2004, 11:55
Verwijderd
ik heb gisteren gewerkt,en toen ben ik achter de bar gaan hangen,en daar heb ik heel veel cocktails op en dat was lekker.
toen ben ik naar de stad gegaa alwaar een vriendje op mij wachtte.
toen zijn we samen verder gaan drinken en ik lig best goed in de
markt bij 15jarige meisjes ben ik achter gekomen
ik heb ook nog breezers op want die kreeg ik van die 15jarige meisjes .
toen was alles eluk en ik was een beetje dronken enn toen hebben we nog de vriendin van een maat naar huis gebracht en aldaar nog wat melk gedronken
en nu ben ik net wakker en moet ik voetballen en ik heb een kater
Oud 30-10-2004, 12:17
Otis
Otis is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 30-10-2004 @ 12:55 :
ik heb gisteren gewerkt,en toen ben ik achter de bar gaan hangen,en daar heb ik heel veel cocktails op en dat was lekker.
toen ben ik naar de stad gegaa alwaar een vriendje op mij wachtte.
toen zijn we samen verder gaan drinken en ik lig best goed in de
markt bij 15jarige meisjes ben ik achter gekomen
ik heb ook nog breezers op want die kreeg ik van die 15jarige meisjes .
toen was alles eluk en ik was een beetje dronken enn toen hebben we nog de vriendin van een maat naar huis gebracht en aldaar nog wat melk gedronken
en nu ben ik net wakker en moet ik voetballen en ik heb een kater

je was dronken van de breezers, nono die je erbent

Gister was mn laatste tentamen en die ging amazing goed!
Toen gingen we boodschappen doen bij de Aldi en daarna naar de oma van mn roomies want die was jarig geweest en dus gingen we daar eten.Toen we daar weggingen waren we heel druk door de wijn ...toen gingen we naar huis om te douchen en omkledah en daarna gingen dnbswingahh bij Hostile Takeover in t Paard.Dat was heel leuk want de muziek was goed , wodkalime was goed en er was de hele tijd een engels studentje dat me hash gaf omdat hij vond dat ik er beroemd uitzag!
Oud 30-10-2004, 12:37
suikerprinses
suikerprinses is offline
gister was ik even met mn dinnie in utrecht om schoenen te ruilen, die uiteindelijk al geruild waren door dr papsie. toen wilden we wat drinken op een terrasje, maar de stomme serveerster had geen zin om ons te helpen en toen gingen we weg omdat ik de trein moest halen.
daarna ging ik werken, wat heel gezellig (maar druk) was, erg gelachen met mn exvriendj. mama kwam ook nog eten, dus dat was ook leuk. daarna ging ik met een collega naar de kroeg, waar natuurlijk iedereen later binnen kwam banjeren. daar sprak ik de broer van mn exvriendj met dubbelzinnige opmerkingen omdat hij volgens mij graag wil dat we bij elkaar komen. en een goede vriend van mn exvriendj die het als een feest ervaarde dat ik vanavond ook naar utrecht ga (maar dat kan ook door de drank komen) verder had ik allemaal vriendjes achter me aan, die teveel gedronken hadden, heb ik telefoonnummers uitgewisseld, mensen uitgenodigd voor mn feestje en erg gelachen met mn beste vriendje.
Oud 30-10-2004, 13:21
Luna
Luna is offline
gister laaat opgestaan. koffie gedronken en naar school gegaan voor 2 uurtjes wiskunde. beetje lol getrapt zoals altijd op vrijdag middag want dan worden ik en mn beste vriendinnetje altijd een beetje melig.
daarna geshopt met 2 meissies uit mn klas en dat was leuk en chaotisch.
Toen naar mn ouders huis want dat was dichtbij en daar ging ik eten en douchen en bijkletsen en daarna naar de melkweg, daar was een gratis concert en het voorprogramma was ruk maar de butterfly effect was hoofdact en dat was wel oke en de zanegr was sexyyyy
en er was een jongen die dacht dat ie sjans met me had maar dat was niet zo
Oud 30-10-2004, 13:47
Kadaver
Kadaver is offline
Vandaag heb ik mij vermaakt in het Science & Technology Museum. Super interessant
Oud 30-10-2004, 14:08
Susanne
Susanne is offline
hoi gisteren voordat ik ging werken heb ik een vriendinnetje gebeld dat ze me vandaag optijd moest bellen zodat ze kon komen om een werkstuk te maken

toen ben ik gaan werken en dat was wel weer kut maar ik heb weer geld en dat is fijn

toen heb ik mijn wekker op 9:30 uur gezet (dat betekend 3,5 uur slaap) omdat ik dacht dat ze zou bellen, en ze belde maar niet en ze belde maar niet en rond 12 uur had ik er genoeg van en ben ik de stad in gegaan maar ik had geen contant geld meer dus moest ik pinnen en dat kon niet want m'n pasje is niet meer goed dus toen wilde ik aan de bankmevrouw vragen of ik een nieuw pasje mocht maar ze waren gesloten

toen ging ik naar huis en mijn vader zei dat ze gebeld had om 13:00 en ze zei tegen mijn vader dat ze net uit bed was
ik was half 2 thuis of zo omdat ik niet kon pinnen dus heb ik har meteen gebeld en zegt ze: 'ja sorry susan maar ik moet troy nog afkijken met emiel die is hier blijven slapen dus ik denk niet dat ik voor 3 uur bij je kan zijn' ik 'nou maar ik had op je gerekend en ik ben vroeg uit bed gegaan omdat ik dacht dat jij zou komen, als je pas om 3 uur kan komen hoeft het niet meer ik heb plannen vnvnd' 'ohh ohh jaa wat wil je nu dat ik zeg dan??"
IK WIL DAT JE EERDER UIT JE NEST KOMT DOM NEUKAPPERAAT

ik doe het wel mooi zelf bahh ik heb een hekel aan mensen die zich niet aan hun afspraken houden BLUGH ik heb zelfs gehuild snif ik ben te lief voor deze wereld
Oud 30-10-2004, 14:22
Dith
Dith is offline
Gehockeyd, gewonnen en vanavond uit.
Mijn dagen zijn tegenwoordig zo saai.
Oud 30-10-2004, 14:26
Haligh
Haligh is offline
Buiten het repeteren

ruk
Oud 30-10-2004, 14:31
vixen
vixen is offline
Ik werd wakker van mn huisgenoot die aan 't roepen was daarna van de radio en daarna van mn huisgenoot weer die zei dat k voor half 10 s'avonds weg moest zijn omdat ie een date had. Maar dat kan helemaal niet want mijn feestje begint pas om kwart voor 11 dus dan moet k de hele tijd boven zitten en dat is echt niet leuk . Nou, straks ga ik maar mn kamer stofzuigen en dan kijken wat ik vanavond aandoe want volgens mij is het een back to de brugklas feestje maar ik heb geen brugklas kleren en bovendien als ik die al had zou ik ze nog niet aandoen. En ik heb hoofdpijn.
Oud 30-10-2004, 14:43
Snuitermans
Snuitermans is offline
Tot nu toe, goed.
Oud 30-10-2004, 15:31
Verwijderd
Gisteren een film gaan kijken bij 'n goede vriend, maar, hm, dat liep anders dan gepland.

Dus vandaag ben ik een beetje verward en een beetje verliefd en for some reason hondsgelukkig.
Oud 30-10-2004, 15:34
Poppycock
Poppycock is offline
Vroeg op = kwart over 5
van 6 tot 1 gewerkt.

Toen mijn bedje ingedoken tot half4 en nu ben ik weer helemaal fris en fruitig voor vanavond
Oud 30-10-2004, 15:36
Gadje
Gadje is offline
wauw ik heb mn kamer opgeruimd en ik heb er zin in
nieuwe opbergmandjes gekocht voor onder mn bed
en het ziet er leuk, en wel zo belangrijk, netjes uit.
straks naar een vriendin en dan nasi eten, bah maar het moet want anders mag ze vanavond niet weg van dr pappie want ik ben blijkbaar alleen thuis en dan moet ik mee eten en mee gaan naar een concert vane en tilburgse band met een c, waar ik de naam van kwijt ben maar dat is wel leuk.
oja en waarschijnlijk moet ik mn stalker weer van me af slaan
en we gaan maskertjes doen, hoezee en mijn vakantie is weer voorbij
Oud 30-10-2004, 15:36
Konstantine
Konstantine is offline
Uhh gisteren was het feest van mijn zus en haar man in een hele grote club met prachtige kroonluchters van echt goud! Op een gegeven moment kwamen de irritante serveersters met champagne rond en toen kregen mijn zus, haar dinnie en ik geen champagne, maar mijn zus & dinnie zijn 22 dus die kregen wel nadat ze hun id lieten zien, maar ik had zogenaamd geen id bij en toen kreeg ik APPELSAP in een champagneglas dus toen riep ik 'oh my god how humiliating!'. Maar de papa van mijn zwager vond het zielig voor me omdat ie weet dat ik een alcoholic ben dus toen kreeg ik zijn champagne. Later stonden er dus twee lege champagneglazen voor me en toen ging die domme serveerster die me eerst niks wilde geven allebei de glazen vullen met champagne, ha. Verder was er eigenlijk niets spectaculairs, behalve dat dinnie en ik duizend foto's hebben gemaakt van de dikke amerikanen en oja we hebben gesjansd met twee lelijke broers die dezelfde kleren aan hadden en waarvan eentje geen kont had.
Oud 30-10-2004, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 30-10-2004 @ 13:17 :
je was dronken van de breezers, nono die je erbent
jamaar breezahs zijn toch lekkah? hihihi

ot: ik heb net gevoetald en ik heb het winnende doelpunt gemaakt,en nu bevind ik me in een euforische roes
Oud 30-10-2004, 17:20
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 30-10-2004 @ 18:19 :

ot: ik heb net gevoetald en ik heb het winnende doelpunt gemaakt,en nu bevind ik me in een euforische roes
Japie ik had je een PM gestuurd en ik heb nog niks terug gehad
Oud 30-10-2004, 17:21
Poppycock
Poppycock is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 30-10-2004 @ 18:19 :

pak een breezah om het te vieren!
Oud 30-10-2004, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 30-10-2004 @ 18:20 :
ohw mijn msn is stukkig maar als hij het weer doet krijg je hem hoor!

(overigens ben ik niet lief.dat is slechts een houding )
Oud 30-10-2004, 17:26
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 30-10-2004 @ 18:22 :
ohw mijn msn is stukkig maar als hij het weer doet krijg je hem hoor!

(overigens ben ik niet lief.dat is slechts een houding )
Kusje (k)

En je bent wel lief
Advertentie
Oud 30-10-2004, 17:27
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 30-10-2004 @ 18:20 :
ja toen ik zijn MSN wilde duurde het ook een eeuwigheid hoor

ot> ik ben weer een btje gekalmeerd
Oud 30-10-2004, 17:48
Glory
Glory is offline
Ik heb geslapen en nog meer en toen heb ik met mijn tjiks Fighting Temptations gekeken en daarna zijn we gospelliedjes gaan zingen bij/met de piano (echt waarrr )Toen kwam mijn bf thuis en die had een mp3spelerrr voor me gekocht en dat is leuk en nu zet ik er liedjes op zodat ik in de trein ook kan bootyyy sjeeken. Vanaaf heb ik een verjaardag vna een long-time-no-seen iemand en daarna gaan we naar de altokroeg omg.
Oud 30-10-2004, 18:05
Verwijderd
ik heb me zojuist tegoed gedaan aan mijn zelfgemaakte milkshake,waar ik veel teveel van op heb,nu is mijn buikje vol en ik heb net te horen gekregen dat er vanavond uitgegaan word,dus ik zal dadelijk mijn kast maar eens induiken
Oud 30-10-2004, 18:07
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik moest vandaag werken met een verschrikkelijke kater dus dat was niet echt prettig en vanavond ga ik lekker in bed een filmpje kijken.
Oud 30-10-2004, 18:08
Otis
Otis is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 30-10-2004 @ 19:05 :
ik heb me zojuist tegoed gedaan aan mijn zelfgemaakte milkshake,waar ik veel teveel van op heb,nu is mijn buikje vol en ik heb net te horen gekregen dat er vanavond uitgegaan word,dus ik zal dadelijk mijn kast maar eens induiken
Oud 30-10-2004, 18:12
Verwijderd
ik ben goed bezig geweest vandaag. heb veel geleerd voor m'n tentamens over freud enzo. pff wat een gekke flap. toen kon ik dr niet meer tegen en ben ik de stad ingegaan en heb twee cd's gekocht (the cure en travis) en toen ging in naar de AH om eten te kopen en toen wist ik niet wat ik zou gaan koken dus toen stond ik tijden voor dat rek te bedenken wat ik wou gaan koken. toen werd het toch maar macaroni en toen zag ik een dinnetje bij de kassa die aan het werk was en toen ging ik naar huis fietsen en macaroni koken en het opeten (het was lekkerrr ) en toen ging ik achter de computer zitten en even forummen. straks wordt ik opgehaald gaan we dvd kijken bij vriendin van mij en daarna nog ff de stad in
Oud 30-10-2004, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 30-10-2004 @ 19:08 :
na de openbaring dat ik gisteren enkele breezers opheb ben ik nu zeker je mikpunt geworden
Oud 30-10-2004, 18:13
Otis
Otis is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 30-10-2004 @ 19:12 :
na de openbaring dat ik gisteren enkele breezers opheb ben ik nu zeker je mikpunt geworden
Oud 30-10-2004, 18:22
snoodaard
snoodaard is offline
Ik ben naar Tiësto geweest. Na Aqualongs Matt was het heel leuk. Thuisgekomen heb ik 3 uur niet kunnen slapen omdat een of andere arbeider z'n huis liet ontvoegen. De lul. Toen ben ik op de koffie gegaan ergens. Nu kan ik niet slapen en daardoor doet m'n hoofd nogal pijn.
Oud 30-10-2004, 18:30
Verwijderd
nee joh dat komt door die tiesto herrie
je lichaam heeft al door dat het slecht voor je is
nou je geest nog

ha ha.
Oud 30-10-2004, 18:31
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
cut_off schreef op 30-10-2004 @ 19:30 :
nou je geest nog

ha ha.
Je bent bijna net zo grappig als die nieuwsreporter op datzelfde Tiesto concert
Oud 30-10-2004, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 30-10-2004 @ 19:31 :
Je bent bijna net zo grappig als die nieuwsreporter op datzelfde Tiesto concert
die ken ik danw eer niet
Oud 30-10-2004, 18:33
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
cut_off schreef op 30-10-2004 @ 19:32 :
die ken ik danw eer niet
je hebt niks gemist
Oud 30-10-2004, 18:35
Otis
Otis is offline
tiesto , toppie ..altijd lekker swingen
Oud 30-10-2004, 18:45
Ragnar
Ragnar is offline
Ik ben verrot.
Oud 30-10-2004, 19:39
Teun
Teun is offline
Ik ben net terug van Amsterdam alwaar ik naar de Open dag van de fotoacademie geweest ben. Ik vond het erg interessant en zit er stevig aan te denken om te verhuizen naar Amsterdam in de loop van het volgende jaar. Verder heb ik Justakid zien lopen!
Oud 30-10-2004, 19:40
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
toen ik wakker was aangekleed en op de trein naar huis gestapt vanuit vlissingen souburg (ik was naar dance macabre in de piek de vorige avond). thuis gegeten, gedoucht, haar, make-up en kleding gedaan. en nu ben ik een beetje aan het niksen tot een uur of kwart voor 10, want dan vertrek ik richting halloween-feestje.

joechei.
Oud 30-10-2004, 19:46
innogen
innogen is offline
heel de dag gewerkt
net achter computer gehangen
dalijk op bang hangen
zaligheid
Oud 30-10-2004, 19:47
snoodaard
snoodaard is offline
Citaat:
cut_off schreef op 30-10-2004 @ 19:30 :
nou je geest nog

ha ha.
Zeg rutje, het moge duidelijk wezen dat mijn promilage ten grondslag lag aan elke positieve ervaring daar. Dit soort steken onder de gordel verwacht ik niet van een steriotyp emo
Oud 30-10-2004, 19:49
Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
vanochtend vroeg opgestaan en naar kinky-kappers geweest, nieuw leuk kapsel

vervolgens veel kleren gekocht
naar huis gegaan en een vriend is langsgeweest
nu aan het vervelen achter de computer en ik ga zo in 't bubbelbad
Oud 30-10-2004, 20:03
deadpassenger
deadpassenger is offline
een beetje literairanalysewerkstukgekloot en vooral veel uitstelgedrag (waardoor ik nu verdoemd ben mn avond door te brengen met dat werkstuk dat dus nog steeds niet af is)
ik bedenk me dat dit gepost ook uitstelgedrag is .. kutzooi
Oud 30-10-2004, 21:16
grandmommy
grandmommy is offline
vandaag was vermoeiend met een hele grote V. eerst om 8 uur mijn bed uit om te gaan paardrijden met m'n poonie ( nouja dan is het poonierijden mjuh want ja) en toen moest ik om 12 uur werken tot zes en dat is 7 geworden en het was heel druk want iedereen doet altijd boodschapjes op zaterdag. nou en toen linzensoep van mammie gegeten en dat was lekker en toen sjipsen gegeten en even naar popstars the rivals gekeken en toen zelf maar een deuntje zingen.
Oud 30-10-2004, 22:55
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
vermoeiend
Oud 30-10-2004, 22:58
grandmommy
grandmommy is offline
en ik heb zitten chatten met mathijs en wer zeggen alleen maar ' mjuhh' 'mjaaah' ' johh' en ' michael jackson in een ballenbak' en dat vinden we leuk
Oud 31-10-2004, 00:13
Verwijderd
Heb mijn kamer na lang aarzelen geherorganiseerd (wat een woord ), en t is nog steeds één grote rotzooi maar het was wel leuk. En ik ben met de familie van mijn vriend uit eten geweest
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten