Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2004, 11:06
Angeloes
Angeloes is offline
Hello,

Ik heb niet veel zin om het hele verhaal uit te leggen maar komt er op neer:

Ik ben sinds januari gek op een jongen en ik dacht hij ook op mij...opeens na een maand(we hadden geen verkering) liet hij niets meer horen en deed afstandelijk als we elkaar tegen kwamen.
Ik heb hem een sms en een kaartje gestuurd geen reply
Goed best, maar hoe kom IK erover heen??
MMijn vriendin zei; gewoon een ander! Ga daten en zoen met iemand die je ook leuk vindt.
Ene kant heeft ze gelijk maar andere kant: je bent met je gedachten bij de ander. Dus zo'n relatie kan niet werken, toch?

Ik had zo in gedachten voor mezelf: honey, je ziet hem al een paar maand niet, de kans dat je hem met kerst terug ziet is klein maar dream on! just because a thougt of him makes you happy!
En blijf lekker single en trouw aan jezelf tot je 100%over hem bent

En jullie?
Oud 07-11-2004, 11:13
Verwijderd
nou blijkbaar wil hij je niet
ben met andere dingen bezig dan de hele tijd aan hem denken
en misschien is dat wel moeilijk maar ja, wat anders..

maar rond sletten helpt je imago ook niet denk ik
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 11:13
Verwijderd
Wel, ik heb geleerd dat een nieuwe relatie beginnen als je nog op iemand anders gek bent niet goed werkt, dus die optie valt al af. Rondsletten kan natuurlijk ook, maar dat levert geen geestelijke voldoening op, alleen lichamelijke. Dus als ik jou was zou ik gewoon single blijven. Als je iemand leuk vindt en je houdt jezelf vrij voor die persoon, ook al komt er geen respons, totdat je definitief weet dat het niets meer kan worden, dan is dat een morele overwinning van jezelf.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 11:53
Cinamon
Cinamon is offline
Nou ik moet zeggen, een andere jongen tegen t lijf lopen heeft mij wel geholpen.
Maar met andere dingen bezig zijn, afstand, niet meer de hele tijd iets proberen zodat hij misschien iets van zich laat horen.
Ophouden ermee. En inzien dat het niks wordt.
Oud 07-11-2004, 12:11
Bo
Bo is offline
Het heeft mij wel geholpen om te daten met andere jongens. Ik heb tot noch toe met geen van mijn dates gezoent. Het voelt wel goed om me over hem heen te zetten, anders blijf ik maar hangen in die negatieve spiraal.

Je komt er niet vanzelf overheen, als dat na een aantal maanden nog niet gebeurd is. Je moet jezelf wel een beetje helpen. En hopen dat er nog iets gaat bloeiend terwijl hij geen enkele respons geeft, lijkt me zinloos.

Succes.
Oud 07-11-2004, 12:13
stout!
stout! is offline
In ieder geval niets met een ander beginnen totdat je helemaal over die jongen heen bent. Dat werkt niet, het is niet eerlijk én het levert uiteindelijk misschien een nog wel moeilijkere situatie op. Niet doen.
Een beetje rondkijken kan natuurlijk niet kwaad. Probeer gewoon verder te gaan met je leven, zonder hem. Dat wordt steeds gewoner.
Oud 08-11-2004, 00:46
JustMitch
JustMitch is offline
ehmmm voor 20 euro ijs kopen.. het liedje "im all out of love" luisteren en dan komt et helemaal goed en als je het kan meespelen met de gitaar

nee ehmmmm

tjah probeer zow veel mogelijk andere (leuke) dingen te doen..

ga veel met je vriendinnen om.. vraag aan je beste vriendin of ze je wilt helpen ofzow.. verzint ze vast wel allerlei dingen om het jou te laten vergeten... en daarna een andere jongen zoeken
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 01:17
Verwijderd
Je geeft zelf het antwoord al.

Het is duidelijk dat hij niet in jou geinteresseerd is. Probeer hem te vergeten en leef verder. Stap er overheen. Maar gooi jezelf niet in een relatie, fling etcetc terwijl je nog zoveel gevoelens heb voor hem.
Je krijgt dan hoogstwaarschijnlijk het bumper-effect; degene waar je mee voor in de plaatst staat, is niet wie hij is, maar is degene waar je zo verliefd op ben.

Vergeten en jezelf dan ook werkelijk die tijd gunnen.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 03:45
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
geniet van het vrije leven en doe leuke shizzle dizzle waaraan je normaal met een saaie vriend niet to komt!

Get my gizzle?
Oud 08-11-2004, 07:20
ilse
ilse is offline
ik zou inderdaad gewoon rust voor mezelf nemen en over hem heen komen. niet zo in een andere relatie springen want dan haal je gevoelens door de war. gewoon lekker ff vrij zijn.
Oud 08-11-2004, 10:23
Methuselah
Methuselah is offline
Have a little fun with your friends, gewoon je gedachten verzetten.
Reageren

Regels voor berichten