![]() |
|
Komende zondag 7 november!
Zijn er meer mensen die gaan? Geweldige line-up natuurlijk! En dat voor sléchts 7 (!!!) euro! check www.p60.nl of www.amsterdam-underground.com
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik heb het daar iig nog nooit druk gezien bij een optreden van welke band dan ook.
||
Citaat:
amstelveen heeft een handjevol mensen die naar hardcore luisteren, ook een band hebben maar ze zijn in niet into de 'scene' (waar die zich dan ook mag bevinden) zo ook met amsterdam met iedere show in de melkweg denk ik dat er zo'n 20 mensen uit amsterdam komen ze zijn er wel, maar kennen elkaar slecht en omdat in hardcore mensen op de een of andere aan mij onduidelijke reden tegen amsterdam(en amstelveen wat somehow deel ervan is) zijn lukt het niet om echt iets op te bouwen hier. amsterdam en amstelveen hebben ook meerdere bands waarvan sommige behoorlijk ok zijn, maar amsterdam wordt zo geboycot en is zo niet deel van het nederlandse circuitje dat mensen daarom ook denken dat er niks is. dit is dus niet waar maar ik zie het niet gauw veranderen ik vraag me af of jij weet waarom binnen hardcore veel mensen amsterdam haten?
||
Citaat:
Het feit dat veel mensen uit de hardcore iets tegen Amsterdam hebben heeft meerdere oorzaken: 1) het ADHC verleden van Amsterdam 2) veel mensen hebben sowieso iets tegen Amsterdam (ik heb zelf ook een hekel aan Amsterdam als stad, heb er gestudeerd en gewerkt en ik was zo blij dat ik er weg was na er een tijd lang 6 dagen per week gekomen te zijn) 3) over het algemeen hangt er op shows in Amsterdam altijd een sfeer die veel mensen niet bevalt. Ik weet niet hoe het komt maar ik vind shows in Amsterdam meestal ook kut (helemaal in de volta) 4) mensen uit de buurt van Amsterdam doen OVER HET ALGEMEEN weinig moeite om naar shows buiten Amsterdam te komen - dit komt waarschijnlijk ook omdat veel mensen die in A'dam wonen geen auto hebben, maar ik heb vaak het idee dat mensen uit omgeving Amsterdam denken dat de wereld voorbij Amsterdam ophoudt en dat ze geen zin hebben om moeite te doen om ook ergens anders bands te kijken Ik heb het ooit beter verwoord maar ik ben nu moe, Verder is het met hardcore eigenlijk heel simpel... als je hardcore 'wel leuk' vindt maar je bent niet 'into de scene' dan zal je ook niet snel met je band aan de bak komen.
||
Citaat:
|
Jep, ik ben er. Ik vind zaal p60 btw prettiger dan bv. Melkweg.. Alleen wel jammer dat t meestal net iets te rustig is idd.
Routebeschrijving P60 . |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
het is zo dat er een vage sfeer hangt bij shows in amsterdam, dit komt omdat de mensen echt van overal en nergens komen en daarom een beetje in groepjes naar elkaar gaan wijzen. veel mensen uit adam doen inderdaad weinig moeite om naar shows in andere plekken te gaan, maar mensen uit andere plekken hebben vaak genoeg zoiets van 'hmm amsterdam.. fok it ik ga niet' ik begrijp wel wat je bedoelt, het enige waar ik niets van weet is 'het ADHC verleden van amsterdam' waarschijnlijk dat vroeger amsterdam een vrij elitaire scene had ofzo?
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Kortom geen Amstelveen voor mij. |
![]() |
||
Verwijderd
|