Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je denkt gewoon over alles veel te veel na lijkt me. Het zou niet eens in me opkomen dat mijn vriend mij zou gaan vastpakken omdat er een jongen passeert die even beleefd lacht. Volgens mij is dit een geval van: beetje slechtgezind in het begin => aandacht zoeken => de aandacht net op die moment niet krijgen => je aan alles ergeren en achter alles iets zoeken om onbewust ruzie uit te lokken zodat je de aandacht toch krijgt En achteraf voel je je kut want je wou dit helemaal niet en beseft dat de grootste 'schuldige' toch wel jezelf bent. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met iemand die teveel gedronken heeft kun je, volgens mij, geen dingen uitpraten. Ook al heb jij het toen misschien geprobeerd, ik denk dat je die poging moet vergeten en het gewoon opnieuw moet proberen. Als je het uit wilt praten, zet je trots en eigenwijsheid dan op zij en bel hem gewoon. Wil je het niet en/of zie je het als moeten, wacht dan af tot hij belt, maar dan is het wel min of meer je eigen keuze dat je je er rot over voelt, vind ik. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nu lijkt me een veel beter moment, want jullie hebben er beiden over na kunnen denken. En jij bent kwaad en wilt niet de eerste stap zetten, maar waarschijnlijk is het bij hem precies hetzelfde. Je kan dan kiezen: je trots opzij zetten en toch bellen óf je trots behouden en een week lang een rot gevoel hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik wil al helemaal geen verwijten gaan uitdelen, ik wil het alleen maar uitpraten..maar hij is meer van de verwijten maken en zeggen wat ik fout heb gedaan..vaak geef ik dan toe, omdat ik niet uren lang wil ruziemaken over 1 onderwerp, maar nu heb ik eigenlijk zoiets van 'ik ga niet constant water bij de wijn doen als hij dat nooit een keer kan doen'. Ik heb hem dat al een keer gezegd en daar was hij toch wel stil van. Maar ik weet niet hoe hij er vandaan dan weer over denkt.. En aan de ene kant ben ik ook echt zo bang om te bellen.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
edit: ik heb t verhaalte nu gelezen en ik vind je echt enorm overdreven reageren, je bent zn moeder niet
Laatst gewijzigd op 09-05-2005 om 18:56. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En daarbij: waar maak je je druk om? Als een woordenwisseling tussen beiden waarvan 1 aangeschoten dus niet helemaal 100% serieus te nemen jullie relatie al niet kan overleven.. :\ ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder: als je het niet fijn vindt dat hij te weinig aandacht aan je besteedt, kan ik dat wel begrijpen, maar nogmaals, praat erover, niet in een lawaaiierige bar of discotheek, maar als jullie samen bij iemand thuis zijn ofzo. En algemeen: ik denk dat hij jouw gedrag voornamelijk ziet als 'zeuren.' Dat betekent niet dat je alles van hem maar moet accepteren en geen kritiek meer mag geven, maar ga eens na bij jezelf, kan het misschien ook wat minder worden? |
![]() |
||
Citaat:
Anyhow, Je bent met het zuipgedrag imho wat te bezorgd, hij overleefd het wel. Verder is dit echt een ruzie die meer en meer over niets gaat, komend familie feestje ga jij gewoon gezellig met opa en oma kletsen, dan heeft hij ook door dat het juist aardig van je is om voornamelijk met hem te kletsen, aangezien hij hun iets minder kent. Hij draait wel bij neem ik aan...
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
(Chloe Siere: mee leren om te gaan? word eens kwaad op die jongen hij is ook niet perfect en dat weet ie zelf ook wel) Groovy: over dat emotioneel reageren, dat he bik ook wel eens, het helpt heel erg om VOORDAT je gaat reageren eens ff te kijken voor jezelf hoe erg het nou eigenlijk is. of het de moeite wel is om hier kwaad om te worden.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat nu :S Erge ruzie vinnie15 | 22 | 24-02-2011 09:39 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendje heeft na twee dagen al twijfels, wat nu? k@rlijn | 22 | 05-05-2010 18:23 | |
Liefde & Relatie |
Ruzie met beste vriendin, wat nu? GeenIdeeWaarom | 6 | 15-02-2009 16:16 | |
Liefde & Relatie |
wat nu? sweetshorty19 | 9 | 14-04-2006 08:35 | |
Liefde & Relatie |
Wat nu...?????? Raveteef88 | 10 | 06-03-2004 15:46 | |
Liefde & Relatie |
minstens 1x per week ruzie met je vriend.... frotje | 24 | 10-12-2002 10:48 |