Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Meteen komt er zo'n mafkees lullen met goude ketting als je in de media een beetje opglet zou hebben.
Zou je weten dat nu mensen meer verdienen ook duurdere dingen gaan doen zoals 3 vakanties in een jaar,fitness,een 2 auto. Dus er komen meer mensen die t gewoon voor de lol doen dus kom niet meteen met zo'n opvatting.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als ie het wel meende... dan raad ik hem aan om hulp te zoeken ![]() Anyway, ontopic. Maak oogcontact, lach naar hem, ga van mijn part onderuit zodat hij je helpt ![]() En hoezo is het raar om iemand aan te spreken? Juist als je allebei in de sportschool komt, is jullie interesse een beetje gelijk! Maak daar gebruik van! Ik weet niet wat je allemaal kunt doen, maar je kunt niet op hem gaan zitten wachten, wie weer denkt hij hetzelfde! Trek de stoute schoenen aan en ga gewoon naar hem toe. Als je alleen een praatje maakt, of alleen oogcontact, kun je ook niet afgewezen worden! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 |