Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
zeg eens eerlijk vind iemand het nou erg om op 1 avond met meedere mensen te zoenen. waarom zou het dan voor meisjes iets uitmaken als wij het ook niet voor jongens vinden uitmaken??? complete onzin. laat ons meiden toch ook eens doen waar we zin in hebben
||
Citaat:
- ze zijn ongelooflijk verwaand --> zielig - ze willen stoer doen tegenover andere jongens door een meisje te gebruiken --> zielig - ze kunnen geen langdurige relatie onderhouden(langdurig is langer als een avond zeg maar) --> zielig zo kan je het ook bekijken ![]() [edit] tis dus echt geen voorrecht of zo voor jongens als je het mij vraagt, eerder en smet op het mannelijk geslacht[/edit] [Dit bericht is aangepast door Kupu (22-03-2002).]
||
Citaat:
niettemin zijn zulke ventjes erg irritant
||
![]() |
Citaat:
![]() ik (en nog wel meer mannen/jongens) heb daar alleen niet echt behoefte aan...waar dat aan ligt is me nog niet verteld.... [Dit bericht is aangepast door lostprophet (23-03-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar nare man weet dat. Alleen sommige mensen hier snappen dat niet. |
![]() |
|
![]() |
ik vind het ook onzin dat meiden ineens de naam hoer krijgen en als jongens het doen wordt er nix tegen gezegd! bij de jongens gaat het er alleen maar om hoe meer meiden ze kunnen pakken hoe beter maar als het andersom is worden ze hoer genoemd! Ik vind dat echt schandalig!
kisses tha bitch
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
donker en licht niña | 7 | 23-08-2003 16:05 | |
Verhalen & Gedichten |
De jongen, de oude man en de zoektocht naar suiker. AtHell | 7 | 04-01-2003 09:58 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje voor nederlands :D Verwijderd | 5 | 23-06-2002 17:19 | |
ARTistiek |
Mijn verhaal, veranderd en helft van hfdst 2!!!! ArvidKeemink | 9 | 08-09-2001 21:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 10 | 31-08-2001 17:06 | |
ARTistiek |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 9 | 25-08-2001 18:55 |