Tsja, na dit topic snap ik 'boo' nog steeds niet helemaal.
Er is mijn vriend, van wie ik heel erg veel hou en waarmee ik een toekomst, kindjes en alles wil. Hij zal dus altijd speciaal voor me zijn. De songtekst die aan het begin staat is ook wel heel toepasselijk op hem. Het was direct speciaal, vanaf het eerste moment dat ik hem kende en hij is mijn grote liefde, dat weet ik zeker.
Maar er is ook een jongen die ik al mijn hele leven ken, die ik eigenlijk nooit meer echt spreek, maar die altijd speciaal voor me zal blijven. Niet op de verliefdheids of relationele liefde manier, niet zoals mijn vriend. Op een manier die ik niet goed kan uitdrukken. Deze jongen heeft me nog nooit in mijn leven pijn gedaan of teleurgesteld en ik weet zeker dat hij altijd voor me klaar staat. Zoals hij ooit zei tegen zijn ouders toen hij niet naar mijn verjaardag ging "Bij Kim maakt het niet uit, ze houdt altijd dat speciale plekje in mijn hart". Zo voelt het naar hem toe ook, al zal ik hem nooit in mijn leven meer zien of spreken, hij zal altijd in mijn hart zitten. Net als zijn ouders overigens, maar toch anders. Dus nou ja, misschien is er eindelijk een geschrikte term, 'boo'? (Ik heb dus nooit een relatie of wat ook met hem gehad en zo is de band ook totaal niet. Dichtst in de buurt kwam broer-zus nog)
Laatst gewijzigd op 30-10-2004 om 12:09.
|