Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2004, 20:15
suikerprinses
suikerprinses is offline
Ik luister momenteel het liedje 'My boo' van Alicia Keys en Usher.

'There's always that one person
that will always have you heart
you never see it coming
cause your blinded from the start
know that you're that one for me
it's clear for everyone to see
you will always be my boo'

Heb jij een 'boo'? En denk je dat het gevoel voor deze persoon nog wel eens weggaat? Heb je op dit moment een relatie met deze persoon, of een relatie gehad? Of is het een soort onbereikbare liefde (voor je gevoel)?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2004, 20:18
MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik weet het niet zeker
Ik denk dat ik haar nog niet ben tegengekomen maar misschien onbewust al wel
Oud 28-10-2004, 20:25
Verwijderd
Ik weet niet wat een boo is
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 20:29
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 28-10-2004 @ 21:25 :
Ik weet niet wat een boo is
Als het iemand is met wie je hoopt de rest van je leven samen te blijven, ja, dan heb ik die wel al ontmoet
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 20:31
suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 28-10-2004 @ 21:29 :
Als het iemand is met wie je hoopt de rest van je leven samen te blijven, ja, dan heb ik die wel al ontmoet

of iemand waarvan je denkt dat deze persoon altijd in je hoofd zal blijven, waar je altijd gevoelens voor zult hebben. een persoon die altijd belangrijk voor je zal blijven.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 20:39
Mo6
Mo6 is offline
nee wel gehad, maar dat bleek dan toch niet mijn boo te zijn...
Oud 28-10-2004, 21:08
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Nog niet ontmoet...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 21:26
Verwijderd
Bedoel je 'beau' of zingen ze daadwerkelijk 'boo'? Alicia Keys blijft in de Halloween sferen
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 28-10-2004 @ 22:26 :
Bedoel je 'beau' of zingen ze daadwerkelijk 'boo'? Alicia Keys blijft in de Halloween sferen
Baby maakt het geluid 'Boo'. Baby > schatje. Et voila...

Ik geloof niet in de ware, maar er zijn wel 'maar een paar echte matches'. Ik ben smoorverliefd geweest en heb ook echt van hem (no. 1) gehouden, maar ik wist dat hij het gewoon niet was. Maakt niet uit, is geen reden om er niet mee door te gaan. Ik heb er vreselijk van genoten. Wel nog 1 (no. 2), die nogsteeds hetzelfde voor me is als zo'n 8 maanden geleden. En ik weet zeker dat dit nooit meer weg zal gaan. Dus dat zou je misschien mn 'boo' kunnen noemen -_-;
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 21:31
Dith
Dith is offline
Mag het ook je beste vriend zijn?
Ik hou ontzettend veel van hem maar ik zou nooit verliefd op hem kunnen worden omdat hij nu eenmaal niet mijn type is en ik wéét zeker dat hij dat ook nooit gaat worden.
Oud 28-10-2004, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Dith schreef op 28-10-2004 @ 22:31 :
Mag het ook je beste vriend zijn?
Ik hou ontzettend veel van hem maar ik zou nooit verliefd op hem kunnen worden omdat hij nu eenmaal niet mijn type is en ik wéét zeker dat hij dat ook nooit gaat worden.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 21:57
Multilot
Multilot is offline
hmm, misschien niet altijd bij elkaar zijn, maar als je elkaar weer ziet dat het weer een of andere chemie wordt zegmaar>??

Dat herken ik wel ja
Oud 28-10-2004, 23:03
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
heb er eerlijk gezegt geen idee van, ik zie wel allemaal hoe het gaat!
Oud 28-10-2004, 23:39
suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-10-2004 @ 22:26 :
Hihi, nee het is echt 'boo'.
Daarom postte ik ook het begin van het liedje, om een beetje duidelijk te maken wat ik bedoelde.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 00:02
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
ik dacht er een te hebben maar dat bleek toch niet
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 02:24
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Kajagoogoo?
Baby boo boo!
Oud 29-10-2004, 08:19
Katertje
Katertje is offline
1 ooit maar dat was jeugdliefde en is nooit wat geworden...

en uhm nu ook eentje maar dat voelt supergoed terwijl ik haar nog nooit gezien heb
Oud 29-10-2004, 08:48
dragonstorm
dragonstorm is offline
kutlied
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 09:21
Samaris
Samaris is offline
Het is idd een 'Kutlied' zoals dat zo ongenuanceerd gesproken werd.

Maar ik heb wel het idee dat mijn huidige vriendin en ik altijd bij elkaar blijven.
Oud 29-10-2004, 09:42
Drez
Drez is offline
Citaat:
suikerprinses schreef op 28-10-2004 @ 21:15 :

'There's always that one person
that will always have your heart
you never see it coming
cause you´re blinded from the start
know that you're that one for me
it's clear for everyone to see
you will always be my boo'

Heb jij een 'boo'? En denk je dat het gevoel voor deze persoon nog wel eens weggaat? Heb je op dit moment een relatie met deze persoon, of een relatie gehad? Of is het een soort onbereikbare liefde (voor je gevoel)?
Ik zag foutjes (a)

En zo´n persoon heb ik ja, mijn vriend (:
Oud 29-10-2004, 09:48
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Die heb ik ja, maar eigenlijk is het gewoon een zak. Dus wie weet gaat het ooit nog over
Oud 29-10-2004, 09:54
stout!
stout! is offline
Ik weet dat ik dat nu zo voel, alsof hij altijd belangrijk voor me zal blijven. Maar zoals het verdriet slijt, zal denk ik ook dat gevoel vervagen. Hij zal niet voor altijd in mijn leven zijn, hoewel ik niet denk dat ik hem ooit vergeet.
Oud 29-10-2004, 10:31
Verwijderd
Ghe, dat heb ik wel gehad, meisjes waarbij ik dacht dat ook al zou ik niet meer verliefd op ze zijn en verliefd worden op een ander, ze toch een bijzonder plekje in mijn hart zouden blijven houden. En dat is ook bewaarheid gebleken, alleen ze is niet alleen, en het heet nu gewoon 'heel goede vriendin'.

Dus nee, geen universele boo.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 10:33
Mennuz
Mennuz is offline
Nee, die heb ik niet
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 10:50
Sade
Sade is offline
Mijn boo is mijn vriendje van vroeger, waarmee ik van m'n 3e tot m'n 10e altijd gespeeld heb. Ik was ervan overtuigd dat we altijd samen zouden blijven en samen zouden trouwen, dat was gewoon vanzelfsprekend. Toen zijn we elkaar uit het oog verloren, hoewel we nog steeds bij elkaar in de buurt wonen.
Laatst was ik op de bruiloft van een vriendin en tadaaa wie kom ik tegen, na hem jaren niet gesproken te hebben? Juist.

In dit nummer gaat het volgens mij dus om je jeugdliefde waar je nu niets meer mee hebt maar die je nooit zult vergeten
Oud 29-10-2004, 10:58
beesdje
beesdje is offline
ik heb wel iemand maar ben er niet ckerss van of da ook eg me boo is...
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 11:32
Erbenda
Erbenda is offline
Ik heb denk ik op dit moment wel een boo, al denk ik niet dat 'ie voor altijd zal zijn...
Oud 29-10-2004, 11:34
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 29-10-2004 @ 10:48 :
Die heb ik ja, maar eigenlijk is het gewoon een zak. Dus wie weet gaat het ooit nog over
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 14:02
)Vampje(
)Vampje( is offline
Mijn boo en ik gaan trouwen, dus ik mag hopen dat mijn gevoel voor hem nooit weggaat, en andersom.
Maar daar ben ik na zoveel jaren behoorlijk zeker van. 100% zeker kan je het nooit weten, want mijn ouders waren 20 jaar lang het perfecte stel en toen ineens *boem* kreeg mijn vader het in zijn hoofd en weg was 'ie.
Maar ik zal altijd van mn kereltje houden, no matter what. En ik zal nooit bij hem weg gaan, om wat voor lullige reden dan ook.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 14:13
ilse
ilse is offline
ik weet niet meer of ik voor altijd bij iemand zal blijven. heb dat eerder gedacht en toen was het ook niet zo. ik zie dus wel.
Oud 29-10-2004, 14:20
Verwijderd
Citaat:
)Vampje( schreef op 29-10-2004 @ 15:02 :
Mijn boo en ik gaan trouwen
gefeli!

ontopic: heb ik, ja
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 14:23
zeep007
zeep007 is offline
MN is vriend is dan mn boo, we wonen nu ook samen enzo en ik zie er nog veel meer toekomst in. Ik hou van hem en dat zal ik nog heeeel lang gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 14:34
-bambi-
-bambi- is offline
Ik heb het met mijn vorige relatie gehad. Het was uit omdat hij mij te jong vond en gezeik met ouders enzo, maar een jaar later dacht ik nog steeds elke dag aan hem. Echt niet normaal ik dacht dat het nooit over zou gaan.
We zagen elkaar ook nog steeds als " vrienden" . Elke keer die spanning het was echt een heel apart gevoel.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 14:38
masterdj
masterdj is offline
voor altijd is een groot woord..

maar ik ken wel een meisje wat ik heel leuk vind
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 14:48
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 29-10-2004 @ 15:20 :
gefeli!
Dankje
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 14:53
WU-rulezzz
WU-rulezzz is offline
Je eerste serieuse relatie is meestal zo apart dat je daar altijd wel iets voor blijft voelen.

Maar elke keer als ze met iemand anders zoent, daalt het "boo-gehalte"..
Oud 29-10-2004, 14:55
Mo6
Mo6 is offline
mwah mijn eerste relatie was wel echt mijn boo (meer dan 2 jaar lang) maar nu toch echt niet meer......
Oud 29-10-2004, 16:51
Kirzja
Kirzja is offline
Jep, ik heb nu 2 jaar verkering met mijn 1e vriendje, en hij is zeker weten mijn boo! We hebben een sterke relatie, en ik denk ook dat het nooit meer over gaat. Als het ooit onverhoopt uit zou gaan, blijft hij toch altijd wel in mijn gedachten. Het is mijn beste maatje en we hebben samen zoveel meegemaakt. Onvergetelijk!

Kirzja
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 17:07
Violently Happy
Violently Happy is offline
Ja, mijn vriend.
Oud 29-10-2004, 18:42
JJ13
JJ13 is offline
misschien...
Oud 29-10-2004, 19:07
Verwijderd
Citaat:
suikerprinses schreef op 28-10-2004 @ 21:31 :
of iemand waarvan je denkt dat deze persoon altijd in je hoofd zal blijven, waar je altijd gevoelens voor zult hebben. een persoon die altijd belangrijk voor je zal blijven.
dan heb ik die al ontmoet ja.. mn ex..
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 19:46
Jules
Jules is offline
Citaat:
Oe oe <3
Oud 29-10-2004, 20:57
DvoorA
DvoorA is offline
mijn vriend gaat nooit uit mijn hart. Hij is zo bijzonder en ik heb vaak het gevoel dat we voor elkaar gemaakt zijn. Ik denk niet dat dat gevoel ooit weggaat, er staat ons gewoon zon leuke toekomst te wachten. Ook al zou ik naar Afrika verhuizen en ergens in afzondering in de Sahara gaan leven om hem uit mn hoofd te krijgen, het zou me toch niet lukken en ik wil ook niet dat hij uit mn hoofd gaat Normaal was ik nooit echt gelukkig in relaties, maakte er ook altijd snel een einde aan, ik richtte me heel erg op iemands gedrag en uiterlijk. Bij mijn vriend maakt het me totaal niet uit hoe hij zich gedraagt of hoe hij eruit ziet: ik zie zijn hart en dat vind ik zooo mooi

en ja, ik weet dat ik klink als een verliefde sentimenteel
Oud 29-10-2004, 21:00
Custom
Custom is offline
Volgens mij kan dat wel, en ja, ze is zo dicht bij en toch onbereikbaar.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 23:30
Verwijderd
De ervaring wijst uit dat iedereen uiteindelijk uit mijn hart verdwijnt, behalve misschien mijn ouders/broertje/Qimm/*burning water*, en zelfs na al die jaren met hen durf ik het niet met zekerheid te zeggen. Ik geloof er niet zo in dat dingen altijd blijven voortduren.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 23:39
igfy
igfy is offline
bij mij wisselen boo's te vaak om ook echt een boo te zijn....
Oud 30-10-2004, 12:07
Verwijderd
Tsja, na dit topic snap ik 'boo' nog steeds niet helemaal.

Er is mijn vriend, van wie ik heel erg veel hou en waarmee ik een toekomst, kindjes en alles wil. Hij zal dus altijd speciaal voor me zijn. De songtekst die aan het begin staat is ook wel heel toepasselijk op hem. Het was direct speciaal, vanaf het eerste moment dat ik hem kende en hij is mijn grote liefde, dat weet ik zeker.

Maar er is ook een jongen die ik al mijn hele leven ken, die ik eigenlijk nooit meer echt spreek, maar die altijd speciaal voor me zal blijven. Niet op de verliefdheids of relationele liefde manier, niet zoals mijn vriend. Op een manier die ik niet goed kan uitdrukken. Deze jongen heeft me nog nooit in mijn leven pijn gedaan of teleurgesteld en ik weet zeker dat hij altijd voor me klaar staat. Zoals hij ooit zei tegen zijn ouders toen hij niet naar mijn verjaardag ging "Bij Kim maakt het niet uit, ze houdt altijd dat speciale plekje in mijn hart". Zo voelt het naar hem toe ook, al zal ik hem nooit in mijn leven meer zien of spreken, hij zal altijd in mijn hart zitten. Net als zijn ouders overigens, maar toch anders. Dus nou ja, misschien is er eindelijk een geschrikte term, 'boo'? (Ik heb dus nooit een relatie of wat ook met hem gehad en zo is de band ook totaal niet. Dichtst in de buurt kwam broer-zus nog)

Laatst gewijzigd op 30-10-2004 om 12:09.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 12:15
*amalia*
*amalia* is offline
Citaat:
helaas hetzelfde hier bij mij
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 14:14
Luna
Luna is offline
Er is een jongen ja. Maar ik ken hem niet echt dus waarschijnlijk heb ik een ideaalbeeld van hem gemaakt wat niet echt bestaat.
Toen ik samen was met mn ex zag ik hem voor het eerst en was zwaar onder de indruk van hem(mn ex stond met m te praten en ik keek alleen maar naar hem ), heb een paar dagen confused rondgelopen omdat ik bang was verliefd te zijn terwijl ik een vriend had. Maar dat was op dat moment niet echt het geval.
Heel soms kom ik hem tegen en dan is dat gevoel meteen weer terug, maar ik durf hem niet aan te spreken en hij is ook heel verlegen schijnt want hij is de neef van een meisje uit een parallel klas. En ik ga ook niet via haar iets regelen want ik ben niet desprate. En als we bij elkaar horen dan komt het vanzelf
Oud 30-10-2004, 14:26
Snuitermans
Snuitermans is offline
Geen boo.
Reageren

Regels voor berichten