Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Las een tijdje terug nog een interessant stukje over een extra levensfase tussen adolescentie en volwassenheid. Dit omdat mensen tussen de 20 en de 30 tegenwoordig vooral met zichzelf bezig zijn (zelfontplooing enzo), in plaats van met kids en huisjeboompjebeestje. |
![]() |
||
Citaat:
![]() heb zelf ook een huisgenoot van 27 (en anderen van 25 en 26) maar ik ga er geweldig mee opschieten en voel totaal geen leeftijdskloof ![]() maar hoe ze op liefdesgebied zijn daar interesseer ik me niet zo veel voor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Daarnaast als ze dan aan het vertellen is dat ze net een nieuwe vriend heeft, en tijdens het uitgaan met hem alweer met iemand anders heeft gezoend heb ik toch wel een beetje zovan Hmm... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, lijkt me helemaal fijn ![]() Maar, ik pin me op niets vast. Misschien zitten we dan wel aan de andere kant van de wereld, misschien hebben we dan al drie kinderen, misschien word ik voor die tijd overreden door een auto en ben ik al dood. Dat zie ik dan wel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zeg niet dat ik zelf níet simpel ben. Maar misschien kan je ook wel verder ontplooien door kinderen te nemen, wie weet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
'Omdat je vader en ik de behoefte hadden ons te ontplooien' ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil zelf wel graag jong moeder worden en volgens mij ben ik niet zo simpel. Maar, het verschilt wel, ik heb nu ook een vriend die ik echt als vader van mijn kinderen kan zien, zonder dat hij of ik nu ergens aan vastgepind of gekleefd zitten. We hebben een gezonde, serieuze relatie waarin we ons beiden nog ontzettend ontwikkelen, dan past kinderen al sneller in het plaatje dan bij een vrijgezel als Nare Man denk ik ![]() Ik heb ook echt niet het gevoel dat mijn leven zou 'stoppen' wanneer ik kinderen zou krijgen. Ja, veranderen zal het zeker, maar ik zal me daarbinnen nog altijd blijven ontwikkelen, daar ben ik echt van overtuigd. Ik ben wat dat betreft ook wel goed opgevoed en heb wel het goede voorbeeld gekregen, denk ik ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
meisje van 16 en jongen van 27 kan dat? koeienfreak | 221 | 26-07-2017 21:41 | |
Seksualiteit |
Het grote is mijn penis te lang/te kort/precies goed topic #3 bloodyb | 500 | 20-09-2015 19:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Writing for preformance Verwijderd | 5 | 27-05-2007 15:58 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloven sommige mensen niet in God? IGRA | 146 | 09-08-2004 14:25 | |
Liefde & Relatie |
Het is uit. Sprinkle | 12 | 06-07-2004 11:10 | |
Seksualiteit |
maagd hellraiser | 74 | 13-04-2003 18:30 |