Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als er toevallig ergens bont in verwerkt zit dan doet het me weinig (helaas) maar iets kopen omdat het bont is vind ik ronduit belachelijk. Ik las dat in een of ander vrouwenblad (sew me) dat je tegenwoordig als vrouw niet meer mee telt zonder bontkraagje. Nu was het blad wat ik las misschien niet geheel objectief maar dit is toch echt te gek. zo
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ja, ben ik weer. Wel denken maar niet doen. Misschien toch nog maar eens over nadenken.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() maargoed ik let niet zozeer erop of iets diervriendelijk getest is ofzo. bont hoef ik sowieso niet |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
klopt, maar dieren lijden onnodig pijn. Dat vind ik wat anders dan m'n bierblikje niet in de prullenbak gooien (hoewel dat op lange termijn waarschijnlijk uit hetzelfde uit mondt.)
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
gaskamers ofzo? stijfsel ingegoten? weet niet. ze blijven wel lang houdbaar... we doen ook vaak proefjes met fruitvliegen, die gaan dan gewoon dood van de ether.
||
Citaat:
Dat ether is anders flex spul om zelf ff flinke snuif van te nemen ![]() ![]() Maja bont, ik zou altijd nog wel een tijgervel bij mijn openhaard willen hebben ![]() Alleen tsjah manier waarop bont wordt verkregen is niet zo flex, maar juist omdat het schaars is, zal het wel populairder worden.. BTW ook al die bekende mensen die zo'n anti-bont reclame hebben gemaakt, dragen zelf vaak ook bont..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
fruitvliegjes hebben niet echt een gevoel ofzo... En ik snap het belang van de wetenschap ook wel, maar k ben van mening dat het zo pijnloos als mogelijk meot gebeuren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en fruitvliegjes ...boeienddd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ben een f*cking nepbiologe de haaien honden kreeften zeesterren wormen enz zijn al dood als ik ze voor me krijg en meer dan dat weet ik niet.
||
Citaat:
En dat die anti bont bond, een anti Cindy Crawford reclame maakte, met daarop sellout..
||
Citaat:
ach.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaipagne en bitterballen # 790 Verwijderd | 500 | 01-01-2010 22:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Persbericht Dierenpartij: geen vlees meer eten Hempo | 2 | 25-02-2007 01:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Gatara | 500 | 05-11-2006 15:35 | |
Flora & Fauna |
Strijd mee, kameraden!!! (*pakt virtuele strijdbijl*) SuperSanne | 66 | 30-08-2003 18:44 | |
Flora & Fauna |
dragen jullie bonte/leren kleding Verwijderd | 86 | 05-09-2002 14:19 | |
Flora & Fauna |
Verschil bont/vlees, als reactie op topic bont/leer. extinction | 6 | 08-08-2002 21:42 |