Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2008, 20:54
NeoZero
NeoZero is offline
Dit is een serieuze vraag doordat ik dit zelf meemaakte! Zou dit kunnen? tweelingen worden geboren en die broer of zus heeft dus een replica van jouw lichaam, maar wel eens aan gedacht dat die replica persoon ergens anders geboren zou kunnen worden? heeft dus meer te maken met dat de geest van jouw tweeling broer/zus in een ander gezin word geboren met misschien de zelfde soort structuur,bloed, cellen ofzo. Ik weet dat dit niet wetenschappelijk is vastgelegt maar ik zag een meisje en k dacht, hey die lijkt dus precies op mij!! als ze ouder dan ik is,... ja zo word ik dus ongeveer later!, moet kunnen, ligt een beetje in de richting van spiritualiteit! ik heb het al doorverteld aan sommige personen, zonder discussie of uitgebreid verhaal, maar niet op een manier waardoor ik psyscho lijk, dus deel ik dit liever hier met jullie mee. dat meisje was geloof ik blank of iets dergelijk, ik ben allochtoon, gemixt en ongeveer lichtgetint als haar!! verschil is zij heeft vast donkerbruin haar en bruine, groene ogen ik heb ze beide zwart!! en ogen donkerbruin of zwart ofzo!!! ik heb een eenzaam leven met alle psychische freak, gothic uittingen, taal, van dien, maar opluchting gaat voor!!
Oud 25-03-2008, 21:17
NeoZero
NeoZero is offline
en meteen verliefd worden en 100% op elkaar opgeilen is uit de realiteit mede dankzij ik haar 1 keer zag en dat gewoon nooit en te nimmer kan!!!
Oud 25-03-2008, 23:39
Bloem
Bloem is offline
Je verhaal is ontzettend onduidelijk en hoort hier bovendien niet thuis, maar je doelt waarschijnlijk op een soort soulmate achtig iets. Google maar eens op "soulmate", dan herken je vast wel iets. Dit topic gaat op slot wegens te veel onduidelijkheid en niet de goede plaats.
Topic gesloten

Regels voor berichten