Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2002, 10:33
marlies
marlies is offline
Ik vraag me dit even af.

Stel je valt altijd op 1 soort jongen. Ze zijn niet altijd hetzelfde maar toch wel zelfde lengte etc. Maar opeens is daar die jongen die helemaal anders is dan waar je normaal opvalt. Echt totaal anders.

Wie heeft die wel eens meegemaakt en wat deed je toen?
Oud 24-03-2002, 11:16
moenbase
moenbase is offline
is me weleens overkomen ja. gewoon ehm, er ook op af gaan. wie niet waagt wie niet wint enzo.
[lekker cliché ook he ]
Oud 24-03-2002, 12:03
more.than.a.woman
more.than.a.woman is offline
ik ben nu best wel gek op een jongen die nogal kak is (inclusief hockey ) ik ben dat zelf helemaal niet. onze interesses liggen heel ver uit elkaar (muziek, uitgaan enz..) ik denk dus niet dat het ooit wat zal worden. omdat hij ook nog eens een hele goede vriend van mij is zeg ik hem niet.

maar waarom zou je, als het verder geen vriend van je is, als je een jongen leuk vind waar je normaal niet op zou vallen niks laten merken? schaam je je of zo? of denk je dat het niet klopt?
Oud 24-03-2002, 12:41
klaartje kip
klaartje kip is offline
normaal: lang, donker haar, bruine ogen
nu: klein, blond, blauwe ogen
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 12:43
*Marieke*
*Marieke* is offline
Is mij ook overkomen. Hij was zo anders dan de jongens waar ik normaal op viel, hij gaf niks om uiterlijk en was geen 'lekker ding' hij was gewoon leuk lief grappig enzo. Ik kende hem nog niet zo goed en kwam toen iemand tegen van het type waar ik normaal wel op val; X en heb toen de 'andere' jongen laten zitten... Maar ik ben m altijd leuk blijven vinden dat is ook de reden waarom het uit is gegaan met X. Nu wil ik nog steeds graag die andere jongen terug want die is zo leuk... Ik heb nog steeds spijt dat ik m heb laten gaan...

Dus; advies voor jou; ga ervoor!!!!
(trouwens, luister eens naar; Raak van De Kast; eerste zin al; Ze zeggen wel dat je blijft hangen, bij het type waar je niet op valt!)
Oud 24-03-2002, 13:22
kizzy
kizzy is offline
uhmz ik val meestal op:
vrij knappe, lange, brede jongens, en niet van die standaard kleding..

me vriend is:
ietsie langer als mij, vrij dun, niet echt super knap ennumz ze kleding nie egt mijn smaak

maar gaat erom dat ik onwijs veel van hem houd, en hem niet meer kwijt wil... heb vandaag al 10 maand met hem
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 14:49
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Tja.. mn vriend is niet helemaal mn type, zn kleding is soms echt niet leuk. En het is niet de jongen waar ik steeds op viel.. Maar ja.. ik zie hem toch nie zo vaak, dus dan maakt het ff nie uit. We kunnen iig goed met elkaar praten, en we begrijpen elkaar. Das wel erg belangrijk. En verder is ie wel errug lekker..

kus
Oud 24-03-2002, 15:52
Verwijderd
Nog nooit meegemaakt omdat ik niet een vast type heb waar ik op val...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 16:52
Ninnoc
Ninnoc is offline
wel meegemaakt, 1 maand verkering mee gehad, was verschrikkelijk, hij was verschrikkelijk anders dan ik en na een maand had ik een soort afkeer ontwikkelt en heb het uitgemaakt.

dit gaat trouwens om innerlijk, qua uiterlijk heb ik niet 1 type
Oud 24-03-2002, 17:22
stylo girl
stylo girl is offline
Ik heb dat nu een btje, ik ga om met hele andere soort jongens en nu heb ik een 'crush on' een jongen die eigelijk niet bepaald me type is... maar hij is wel lief ofzo. Ik denk dat t uit eindelijk niet gaat werken(bij mij dan). We vinden elkaar heel leuk, maar uiteindelijk zal t niet gaan...
Oud 24-03-2002, 20:36
Verwijderd
Heh heh heh, ja, dat ken ik ja

Normaal gesproken val ik niet echt op hetzelfde type, maar het is wel opvallend dat ze allemaal lang zijn en donkere wimpers/wenkbrouwen hebben.

Uh... nu... klein, lichte wimpers/wenkbrouwen/haar, vage kleren, eigenlijk absoluut niet mijn type
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 07:15
Loesje
Loesje is offline
ik ken het wel.

Maar ik val alleen qua uiterlijk op een bepaald type. Ik kan wel een beeld schetsen van zo'n jongen.

Maar ik kan ook op karakter vallen in combinatie met uiterlijk en dan is het meestal niet een bepaald type. Nu hebik dat ook, maar hij is wel heel erg niet mijn type en ik weet niet of dat mij in de weg gaat zitten. Maar zover hebben we ook nog niets!
Oud 25-03-2002, 11:37
Verwijderd
Nahja ik heb niet een bepaald type...

Frans (jongen op wie ik verliefd ben geweest) is blond en heeft blauwe ogen en heeft een heel ander karakter dan mijn vriend...
En mijn vriend heeft donker haar en donkere ogen...

kweenie,... ik kan niet alles in een hokje doen... Maar over hte algemeen val ik wel op donkere jongens en vandaar dat ik het heel raar vond toen ik opeens verliefd was op Frans

Maar of het erg is? Vast niet! En wat doe ik ermee? gewoon... ik ga echt niet anders tegen een jongen doen omdat het mijn type niet is
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 13:21
stefanietje
stefanietje is offline
dat heb ik nu, ik val latijd op van die liev jongens, die er ook cute uitzien, maar nu heb ik alweer 3 maanden met me lievvie, en hij ziet er heel stoer uit, heeft 9 tattoos, en doet een beetje macho, en hijs van binnen heel lief...dat is bijonder...
Reageren

Regels voor berichten