Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ken het probleem! Mijn vriend heeft soms echt teveel vrouwelijke aanhang
![]() Maar voor hem is het allemaal maar een spelletje, en ik kan dan lekker meespelen; het jaloerse vriendinnetje uithangen ![]() Ik vertrouw hem! Hij vertrouwt mij ook, als er andere jongens om het hoekje komen kijken! Dan speel ik net zo hard en hij doet lekker mee!! Zolang je elkaar vertrouwt kun je er zelfs je lol uit halen! Maar blijf haar vertrouwen! En ik volg jullie al een tijdje op het forum en jullie zijn echt gek op elkaar! niets om bang voor te zijn joh!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn vriend zegt vaak: dat meisje, en dat meisje en dat meisje vinden me leuk Vreselijk irritant. Vaak is het nog niet eens es waar ook. Hij WIL me jaloers maken. ![]() [Dit bericht is aangepast door Starrie (25-03-2002).]
|
Verwijderd
|
Hey liefje,
Je moet maar niet meer met hem chatten hoor. dat gaat niet goedkomen. en je hoeft je echt geen zorgen te maken. ik hu met heel mijn hart van jou. dat weet je wel, maar ik wil het je toch nog even duidelijk maken. ik wil niet dat je je kut voelt, want dat is nergens voor nodig. en hoe je 't kan oplossen? dat kan jij niet, dat kan ik ook niet. hij zal zelf die gevoelens kwijt moeten rakane. dat lukt wel, maar dat duurt gewon eventjes. ik hou zielsveel van je liefje, maar je er alsjeblieft niet druk om. denk maar aan 1 mei ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Mensen helpen Verwijderd | 19 | 09-02-2009 01:25 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende flyaway | 11 | 22-01-2006 11:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansberekening wanhoopje | 2 | 12-11-2004 12:54 | |
Psychologie |
Helpen Nomen Est Omen | 4 | 22-06-2004 11:00 | |
Software & Hardware |
Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!! Opiate | 6 | 19-01-2002 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
You need help A loved one | 7 | 02-12-2001 08:28 |