Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2004, 22:31
Verwijderd
ik wil eigenlijk nog iets melden maar die oude thread is net gesloten.

ik las dat Jezus waarschuwde voor valse christussen en nu na 2000 jaar is er iemand die beweert de Christus te zijn. Daarmee is de voorspelling van Jezus uitgekomen!

Wanneer ze dus tegen jullie zeggen: “Kom mee, hij is in de woestijn,” ga er dan niet heen, of als ze zeggen: “Kijk, hij is daarbinnen,” geloof dat dan niet. 27 Want zoals een bliksemschicht vanuit het oosten weerlicht tot in het westen, zo zal ook de Mensenzoon komen.

(Matt 24:26-27)
Advertentie
Oud 09-11-2004, 22:36
T_ID
T_ID is offline
anno 2004 zou dit volgens onze jaartelling betekenen dat christus dit op z'n vierde voorspeld.

als hij toen al kon praten acht ik dit nog steeds zeer onwaarschijnlijk.
Oud 09-11-2004, 23:49
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 09-11-2004 @ 23:36 :
anno 2004 zou dit volgens onze jaartelling betekenen dat christus dit op z'n vierde voorspeld.

als hij toen al kon praten acht ik dit nog steeds zeer onwaarschijnlijk.
Daarbij het balletje opgooiende dat wij (jij) in dit geval uitgaat van de Christelijke/Katholieke/etcetc jaartelling ipv de Joodse.
Oud 09-11-2004, 23:57
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
rspct, ik denk dat jij ook wel kan bedenken dat je geen genie hoeft te zijn om die voorspelling te doen
Oud 10-11-2004, 10:57
Verwijderd
Citaat:
rspct schreef op 09-11-2004 @ 23:31 :
ik wil eigenlijk nog iets melden maar die oude thread is net gesloten.

ik las dat Jezus waarschuwde voor valse christussen en nu na 2000 jaar is er iemand die beweert de Christus te zijn. Daarmee is de voorspelling van Jezus uitgekomen!
Flikker toch op. Iemand voorspelde tweeduizend jaar geleden ook dat iemand een scheet zou laten tweeduizend jaar later en dat is ook uitgekomen. Moet je daarvoor een heel nieuw topic openen en een slotje omzeilen? Als je met bijbelteksten wil smijten, doe dat dan ergens anders.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten