Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2002, 15:37
BELLEKE
BELLEKE is offline
ik weet niet of nog iemand hier dit herkent... mijn probleem is t volgende... telkens als er een jongen iets voor me voelt en wat wil beginnen kan k met zekerheid zeggen, t is een jongen uit de duizend, helemaal niets mis mee... maar telkens weet k ook van mezelf 'k heb geen gevoel van verliefdheid'

soms denk k dat k veel te kieskeurig ben, maar toch heb k er meestal niets op aan te merken... nee het is geen bindinsangst en k voel ook niets voor meisjes... het gebeurt genoeg dat k wat voel voor een jongen maar hij dan niks voor mij... Dan ben k niet te kieskeurig...

verwarrend misschien spijt me, maar herkent iemand dit of weet iemand er raad mee?

thx
x

Laatst gewijzigd op 13-08-2002 om 16:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2002, 15:45
UnUsual
UnUsual is offline
hmm ik herken het heel goed ja.. heb er ook veel problemen mee..
maar als een jongen wat voor je gaat voelen dan doet hij juist heel lief tegen je en aardig en zorgzaam enz blabla en dan denk je, hij is echt geweldig.. maar als het later bij hem een beetje verwatert en hij weer normaal doet is hij ineens niet zo leuk meer.. dat heb ik dan he..

dusse.. je vindt die jongen heel leuk omdat hij zo lief tegen je doet maar je wilt niet met hem..

volgens mij ben je gewoon een beetje aandachtsgeil
Oud 13-08-2002, 15:59
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
UnUsual schreef:
hmm ik herken het heel goed ja.. heb er ook veel problemen mee..
maar als een jongen wat voor je gaat voelen dan doet hij juist heel lief tegen je en aardig en zorgzaam enz blabla en dan denk je, hij is echt geweldig.. maar als het later bij hem een beetje verwatert en hij weer normaal doet is hij ineens niet zo leuk meer.. dat heb ik dan he..

dusse.. je vindt die jongen heel leuk omdat hij zo lief tegen je doet maar je wilt niet met hem..

volgens mij ben je gewoon een beetje aandachtsgeil
misschien.. kan wel zijn...
Oud 13-08-2002, 16:04
UnUsual
UnUsual is offline
Citaat:
BELLEKE schreef:

misschien.. kan wel zijn...
maar dan moet je er niet teveel van aantrekken, als een jongen jou dan leuk blijkt te vinden terwijl jij nooit zo over hem hebt gedacht, denk je gewoon dat het een eer is en geniet je ff van de aandacht.. maar ik zou er dan niet teveel misbruik van maken..
Oud 13-08-2002, 18:23
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
BELLEKE schreef:
ik weet niet of nog iemand hier dit herkent... mijn probleem is t volgende... telkens als er een jongen iets voor me voelt en wat wil beginnen kan k met zekerheid zeggen, t is een jongen uit de duizend, helemaal niets mis mee... maar telkens weet k ook van mezelf 'k heb geen gevoel van verliefdheid'

soms denk k dat k veel te kieskeurig ben, maar toch heb k er meestal niets op aan te merken... nee het is geen bindinsangst en k voel ook niets voor meisjes... het gebeurt genoeg dat k wat voel voor een jongen maar hij dan niks voor mij... Dan ben k niet te kieskeurig...

verwarrend misschien spijt me, maar herkent iemand dit of weet iemand er raad mee?

thx
x
Ik herken het wel. Als je wat voor een jongen voelt dan voel je gewoon dat 'hij' iets heeft wat jouw hart doet smelten. Tot nu toe ben je dat blijkaar nog niet tegengekomen dus..be patient..

(of, tussen haakjes: je bent een slet en je KUNT geen gevoel voor verliefdheid hebben, je kunt alleen jongens hebben alsof ze zakjes chips zijn- gebruiken en dan dumpen!)
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 18:48
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
Orion16 schreef:

(of, tussen haakjes: je bent een slet en je KUNT geen gevoel voor verliefdheid hebben, je kunt alleen jongens hebben alsof ze zakjes chips zijn- gebruiken en dan dumpen!)

... hier ben k effe nie mee
Oud 14-08-2002, 17:55
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
BELLEKE schreef:

... hier ben k effe nie mee
Sorry Belleke Zal ik 't goedmaken?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 19:29
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Oké heb weer niet alle antwoorden gelezen, maar ik herken me ook in dit verhaal. Ik vraag me ook soms af waarom ik niet gewoon es normaal kan verliefd worden op iemand zoals andere mensen van me leeftijd. Ik ben het meer dan beu, maar weet er geen raad mee.

xxx
Faith
Oud 14-08-2002, 21:30
L-ke
L-ke is offline
Oef, ik ben niet de enige die dit gevoel kent. Soms denk ik echt wel dat er iets met me scheelt. Dat it waaaaay too picky ben.

Maar je hebt dan ook zo'n meisjes (in mijn ogen sletjes) die een relatie beginnen met iemand, om gewoon maar niet alleen te zijn. Sorry maar dan hoeft het voor mij ook niet.

Ik ben nu een maandje terug single, en ik geef eerlijk toe dat ik het mis, een vriend hebben. Maar zolang ik geen nieuwe jongen leer kennen, waarvoor ik echte gevoelens heb, blijf ik ook single.

Het is wel lastig. Een paar dagen geleden vertelde een vriend me dat hij wel meer met mij wil. Heb em ook moeten afwijzen omdat ik er gewoon geen gevoelens voor heb. Ik heb het al een paar keer voorgehad dat vrienden verliefd werden, maar als er dan geen gevoelens zijn, tja.... wel lastig. Ik denk gewoon dat ik na gebroken hartje voorzichtiger word, en dus ook minder snel verliefd zal worden.

Still waiting for my prince charming... denk alleen dat hij de weg verloren is en zoals alle mannen veel te koppig is om het te vragen aan iemand.
Reageren

Regels voor berichten