Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
(of, tussen haakjes: je bent een slet en je KUNT geen gevoel voor verliefdheid hebben, je kunt alleen jongens hebben alsof ze zakjes chips zijn- gebruiken en dan dumpen!) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
... hier ben k effe nie mee ![]()
|
Oké heb weer niet alle antwoorden gelezen, maar ik herken me ook in dit verhaal. Ik vraag me ook soms af waarom ik niet gewoon es normaal kan verliefd worden op iemand zoals andere mensen van me leeftijd. Ik ben het meer dan beu, maar weet er geen raad mee.
xxx Faith
|
Oef, ik ben niet de enige die dit gevoel kent. Soms denk ik echt wel dat er iets met me scheelt. Dat it waaaaay too picky ben.
Maar je hebt dan ook zo'n meisjes (in mijn ogen sletjes) die een relatie beginnen met iemand, om gewoon maar niet alleen te zijn. ![]() Ik ben nu een maandje terug single, en ik geef eerlijk toe dat ik het mis, een vriend hebben. Maar zolang ik geen nieuwe jongen leer kennen, waarvoor ik echte gevoelens heb, blijf ik ook single. Het is wel lastig. Een paar dagen geleden vertelde een vriend me dat hij wel meer met mij wil. Heb em ook moeten afwijzen omdat ik er gewoon geen gevoelens voor heb. Ik heb het al een paar keer voorgehad dat vrienden verliefd werden, maar als er dan geen gevoelens zijn, tja.... wel lastig. Ik denk gewoon dat ik na gebroken hartje voorzichtiger word, en dus ook minder snel verliefd zal worden. Still waiting for my prince charming... denk alleen dat hij de weg verloren is en zoals alle mannen veel te koppig is om het te vragen aan iemand. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Praten over gevoelens.. KiMZz | 33 | 24-10-2005 23:13 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Hoe tijd verloopt Vogelvrij | 57 | 26-01-2005 14:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wraaklust Verwijderd | 0 | 14-11-2004 17:06 | |
Liefde & Relatie |
Rare gevoelens. onzekerdoosje:p | 9 | 27-09-2004 19:05 | |
Liefde & Relatie |
Sterke gevoelens houden voor een onbereikbare ander stout! | 25 | 17-02-2004 20:01 | |
Liefde & Relatie |
M'n gevoelens... Piccola | 24 | 21-05-2002 16:13 |