Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2004, 15:17
Fietspomp_bv
Fietspomp_bv is offline
Ik moet een .chm-file (htmlhelp) aansturen vanuit een programma, ik wou hier gebruik gaan maken van indices maar het probleem is dat ik niet weet wat ik het beste voor de index kan gebruiken. Het programma bestaat uit veel te veel functie om daar iets in aan te geven welke index ik moet hebben. Dus ik dacht dat ik misschien de functie naam (OOK) als index zou kunnen gebruiken. Is er een manier om deze runtime op te vragen?? Of is er misschien een makkelijkere/snellere/betere manier om dit aan te pakken??

bvd
Oud 09-11-2004, 01:59
McMotion
McMotion is offline
ik begrijp totaal niet wat je wil... wat wil je indexeren? de functies in je C++ programma? wat heeft dat met die chm file te maken? en de naam van je functie heb je toch al tijdens het schrijven van je programma? waarom zou je deze dan nog at runtime willen hebben (bij objecten kan je meta informatie opvragen met RTTI) maar als je naar een functie wilt refereren doe je dat met een function pointer
Oud 09-11-2004, 10:03
Fietspomp_bv
Fietspomp_bv is offline
Citaat:
McMotion schreef op 09-11-2004 @ 02:59 :
ik begrijp totaal niet wat je wil... wat wil je indexeren? de functies in je C++ programma? wat heeft dat met die chm file te maken? en de naam van je functie heb je toch al tijdens het schrijven van je programma? waarom zou je deze dan nog at runtime willen hebben (bij objecten kan je meta informatie opvragen met RTTI) maar als je naar een functie wilt refereren doe je dat met een function pointer
Ik moet een index hebben van een groot aantal functies in het programma, maar ik weet niet wat ik het beste kan gebruiken als index, ik ben namelijk niet van plan om 132 functies aan te passen om zo aan een index te komen. Ik dacht eraan om misschien de naam van de functie te gebruiken als keyword voor de index, maar kan ik deze ook opvragen als er een interrupt gegenereerd wordt
Oud 09-11-2004, 10:18
Verwijderd
Als het goed is heb je de functies op een standaard manier gedocumenteerd. Deze documentatie zou je kunnen uitlezen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten