| Advertentie | |
|  | |
|  06-10-2004, 20:36 | |
|   | 

B-l Check de Sagem en de Sony-Erricson bovenaan de pagina op de pagina die je te zien krijgt als je op-> Prepaid klikt, dan zie je ook dat de telefoons erg vergelijkbaar zijn terwijl het prijsverschil 40 euro is... De site -> http://www.tfortelecom.nl/ En zo geldt het ook voor mijn MSI Megastick die nu 85 euro kost terwijl ik hem voor tussen de 90 en 100 euro heb gekocht en de MP3 speler die jij net laat zien... dus ik blijf wat mijn MP3speler betreft me nog wel aan de vraagprijs houden, al is er over de prijs te praten, maar ik ga hem niet voor 30 euro wegdoen... | 
|  09-10-2004, 23:55 | |||
| Citaat: 
 Citaat: 

__________________ Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria* | |||
|  10-10-2004, 16:26 | ||
|   | Citaat: 
 | |
|  11-10-2004, 11:45 | ||
| 

Verwijderd

| Citaat: 
 Wario Ware Kirby; Nightmare In Dreamland Mario & Luigi; Super Star Saga | |
|  12-10-2004, 19:46 | ||
|   | Citaat: 
  . En Myztic mocht ik de spellen los verkopen dan zal ik je wel een mailtje sturen en btw ik neem aan dat de geboden prijs nog maar een bod is, want anders vind ik de prijs nog wel erg aan de lage kant... En @ testout.com ik zal je naam ook ff achter de spellen waar je interesse in hebt.   | |
| Advertentie | 
|  | 
|  15-10-2004, 12:35 | ||
| Citaat: 
 me bod voor Phantasy Star Online? Tja ik weet niet wat redelijk is (ik koop 't dan voor me broer...) ik zal ff speuren... [edit]Ik zie boven dat je een bod hebt staan op 2 spellen voor 22,50 (11.25 per spel?) dan biedt ik zo 16 euro voor 't spel... [/edit] 
	__________________ Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria* Laatst gewijzigd op 15-10-2004 om 12:41. | ||
|  15-10-2004, 17:49 | ||
| Citaat: 
   | ||
|  15-10-2004, 18:50 | ||
|   | Citaat: 
 ik wacht nog heel even met het los verkopen van de games en als de verkoop van de GBA SP + de 5 genoemde games echt is gebeurd, dan zal ik wel de rest van m'n GBA games los verkopen.   | |
|  25-10-2004, 19:14 | ||
| Citaat: 
 | ||
|  26-10-2004, 21:26 | ||
| Citaat: 
 Als je mij (en de anderen) een PM stuurt met je contact (NAW) en bankgegevens dan zouden we het over kunnen maken... Of je moet een plek hebben waar je af kan spreken (een station ofzo) en de transacties meteen doen... verder (ik spreek uit ervaring) de prijzen voor games (en vaak ook consoles) zijn vaak beroerder dan wat ze hier bieden (ligt wel een beetje aan de titel en de 'zeldzaamheid' ). En je kan natuurlijk ook gewoon je vraagprijzen nu vermelden in je lijst (dan krijg voor een paar games wat je wil en de rest kan je als nog naar de 2de hands brengen... 
	__________________ Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria* | ||
|  27-10-2004, 16:15 | ||
|   | Citaat: 
  , maar de Gamecube met wat precies? In ieder geval wel met 1 controller en eventueel een memorycard, maar voor die andere controller erbij vind ik 50 euro weer net iets te weinig... Waar woon je eigenlijk? En voeg me voor een wat snellere afhandeling toe op msn loklun[at]hotmail.com. en @ Myztic ik wil ook wel op vakantie  , maar dat wilde ik eigenlijk niet zeggen... maareh Metroid Prime en SSBM zijn nog steeds te koop  . Voeg me ook toe op msn, dan gaat kunnen we mss tot een deal komen. | |
|  27-10-2004, 16:26 | ||
|   | Citaat: 
  , maar heb je nog interesse in Phantasy Star Online? btw voeg me voor het gemak ok maar even toe op msn anders loklun[at]hotmail.com | |
|  29-10-2004, 18:17 | ||
| 

Verwijderd

| Citaat: 
   | |
| Advertentie | 
|  | 
| 
 | 
 |