Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik weet niet waarom hij zich gekwetst of verdrietig voelt... Of zulke dingen zegt..
Want als iemand niet om je geeft, reageert hij niet zo... Ik weet alleen niet of t gewoon een stomme zak is die niet kan verbeteren, en om je geeft is, of een stomme zak is die om je geeft. Je hebt hem wel zelf weg gestuurd... Vrouwen zijn veel strenger... Als ik maar een keer een afspraak niet nakom, spreken ze me nooit meer :') Ik daarbij ga gewoon weg als me dat gevraagd word, nadat ik me bezwaar indien... Hoe ik me daarbij ook voel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik voel me zo vervelend... Ik heb laatst met hem geappt en dat ging dus niet goed. Afgelopen zaterdag hebben we gebeld en ook dat ging niet redelijk. Maar gisteren appte hij opeens en vroeg hoe het ging en of ik al een nieuwe vriend had en daarna hadden we eigenlijk afgesproken om een keer in het echt te gaan praten. Even later deed hij opeens moeilijk daarover en nu hebben we weer helemaal geen contact. Ik vind het echt super zonde en lastig dat het zo gaat. Zou hij nog een keer iets sturen? Of moet ik dat zelf over een tijdje een keer doen? Hebben jullie misschien ook nog tips hoe ik er overheen kan komen, want dat lukt me namelijk nog steeds niet bepaald.
|
![]() |
|
Nee, natuurlijk moet je niks meer sturen. Je moet contact verbreken en lekker een gelukkig leven gaan leiden zonder hem.
Deze man heeft meermaal gehandeld uit onverschilligheid richting jouw mens-zijn. Hij heeft je bewust gekwetst, jou fysiek geweld aangedaan, je gestalkt en je grenzen genegeerd. Hoezo 'zonde'? Waarom wil je zo iemand in je leven? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Na de break-up SellaYoung | 30 | 11-07-2005 20:52 | |
Liefde & Relatie |
slechte break-up geeft nare nasmaak aan relatie Optima | 14 | 12-09-2004 16:17 | |
Muziek |
Nieuwe band-break ups 86dagreed | 22 | 01-10-2003 17:39 | |
Psychologie |
[engels] Ut leven is kut :/ Damn_this | 17 | 07-09-2003 14:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Rules for Breaking Up.. Vulion | 3 | 08-12-2002 16:19 |