De beheerder kan het wachtwoord uitzetten of wijzigen. Hij kan normaal ook in de bestanden geraken.
Daarvoor moet hij niet inloggen als de gebruiker waarvan hij bestanden wilt lezen. De beheerder moet gewoon weten waar alles staat.
Overigens helpt het niet in XP Pro/2000 (Pro)/NT om bestanden te encrypteren met EFS omdat de hoofdbeheerder ('administrator') ook de recovery-rechten bezit waarmee versleutelde bestanden uitgelezen kunnen worden. Dat laatste geldt dus niet voor XP Home (en de 9x-familie, maar daar is hier al helemaal geen sprake van).
Wat je kan proberen om in XP Home je bestanden af et schermen (in ieder geval van andere gebruikers, de admin weet ik niet) : op de map rechtsklikken > eigenschappen > ... (weet ik niet precies, maar staat ergens onder een knopje 'geavanceerd' ofzo) > dit is een persoonlijke map...
Technische info (niets van aantrekken als je het niet volledig snapt, alles wat hierboven staat is het belangrijkste)
Voor zover ik weet, kan de admin niet in het profiel komen zonder aan het wachtwoord te sleutelen, wat de gebruiker dus doorheeft. Hij zou in principe wel in het register van de gebruiker (met de profielinstellingen) kunnen en de profielmap (C:\Documents and Settings\gebruiker) staat natuurlijk ook wijd open.
HTH