Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2002, 18:30
AMDFreak
AMDFreak is offline
Okey mensen,

14:00 afgesproken bij het stadhuisplein..
(gelukkig het was geen vent ofsow ).
Zij had een vriendin mee genomen (en ik ben alleen gegaan omdat ik al wat ervaring had wou ik het ff op deze manier proberen).
Mahja.. echt praten deden we niet met elkaar.. (waardoor ik soms had 'kut nu gaat ze me niet leuk vinden' enz..)

15.30 moest haar vriendin naar huis.. moniek ook naar huis.. (vonk wel begrijpelijk

Ikke thuis.. (zij was al online op MSN). En ik vroeg wat ze er nou precies van vond..
Ik d8 eigenlijk wel dat ze me niet leuk vond (wat wel zo bleek te zijn )
En zij d8 dat ik haar niet leuk vond (wat wel zo was ).

Alleen het enige probleem is nu nog dat we niks tegen elkaar durven zeggen.. via msn gaat het wel prima

Zaterdag ga ik haar weer ontmoeten (Ga ik naar een korfbal wedstrijd kijken) Daarna ga ik mee met haar naar haar huis (zij moet zich dan omkleden enz..).

En ik hoop echt dat we die dag wel iets meer tegen elkaar durven te zeggen.

Kom maar op met jullie reacties of vragen
Oud 17-03-2002, 18:38
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Kheb maar een opmerking: succes en dat het iets moois mag worden!
Oud 17-03-2002, 18:40
!!0p3n
!!0p3n is offline
*houd lach in... krrgmhmmhahahahmrmrmpph..*

Jullie vonden elkaar alle2 leuk, maar durfde niet echt tegen elkaar te praten? Maar goed dat je al wat ervaring had!

*houd lach weer in... krrgmhmmhahahahmrmrmpph..*

That's SO!...soo..sowuuh....uhm.. That's just cute. Thumbs up.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 19:22
NG
NG is offline
Eng he, 'praten'.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 20:04
the_conquer
the_conquer is offline
Ten eerst amd, koop een goede cpu cooler :-) (just kidding).

Maar veel succes en gewoon met haar praten. Het is veel enger dan beide je mond te houden, dat geef ik toe, maar ja als het straks je vriendin is houdt je ook beide je mond niet de hele tijd dicht, lijkt mij. Maar veel succes zaterdag en laat effekes weten of het wat geworden is.

Weet de rest van het forum wie op de volgende meeting het bier betaald .

May the force be with you.

the conquer
Oud 17-03-2002, 20:04
Verwijderd
toen ik mn vriend voor het eerst ontmoette na 2 maanden chatten zei ik ook weinig, of iig, ik begon nooit met een gesprek, hij moest altijd beginnen. tja ik wist gewoon echt niet wat ik moest zeggen enzo..maar ja na een tijdje (ja wij hebben een hele dag gemeet, niet maar een uur of 2) ging het al wat beter enzo en tja...voor je het weet heb je bijna 7 maanden

en ik zou haar gewoon nog een keer meeten en dan zonder vriendin misschien (dat lijkt me wel iets leuker, kan je het ook over dignen hebben waar jullie het op msn met elkaar over hebben enzo)

dus succes! en veel geluk

Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 20:33
AMDFreak
AMDFreak is offline
Zaterdag heb ik er ook alle vertrouwen in dat we wat gaan praten en niet zwijgend naast elkaar lopen
Oud 17-03-2002, 20:36
dystopia
dystopia is offline
Als je in het beginniet direct loskomt, okay maar jullie hebben het toch wel ergens over gehad? Iets van wederzijdse interesses? Of wilde je gewoon weten hoe ze er qua uiterlijk uitzag?

Iig zou ik de volgende meeting er dan gewoon voor gaan. Verlegen zijn is geen schande oid.
Oud 17-03-2002, 22:32
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
AMDFreak schreef:
Zaterdag heb ik er ook alle vertrouwen in dat we wat gaan praten en niet zwijgend naast elkaar lopen

lijkt me écht raar om naast iemand te lopen, en dan beiden niets zeggen. lol!
Oud 17-03-2002, 22:49
AMDFreak
AMDFreak is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Dat hadden we ook op de meeting.. (samen met een vriendin van haar..)

Maar ik ga er echt voor hoor zaterdag!!
Oud 17-03-2002, 23:13
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
AMDFreak schreef:
Dat hadden we ook op de meeting.. (samen met een vriendin van haar..)

Maar ik ga er echt voor hoor zaterdag!!

1e keer da'k had 'ge-meet' met een meissie was et nie zo stil, kwee nie, 'k voel me er altijd onprettig bij wneer et stil is. Dan maar over de koetjes en de kalfjes praten. nou ok, het moet wel zinnig zijn uiteraard. maar dat lukte over et algemeen zeker wel.

succes zaterdag!
Oud 18-03-2002, 07:37
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
Lijkt me wel

Nou ik hoop dat je volgende keer wel iets durft te zeggen, want 't is niet zo handig als je een computer nodig hebt om met elkaar te 'praten'

[Dit bericht is aangepast door ******** (18-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 08:32
@pie
@pie is offline
dat praten komt vanzelf wel.. mijn ervaring is alleen dat je met zn tweetjes op stap moet, anders trekt de vriend/vriendin (3e persoon) een deel van de aandacht weg.. terwijl het een meet is tussen jullie.. dan gaat het gewoon sneller snappie.. is bij mij ooit zelfs een vreselijke spoiler geweest, omdat haar beste vriendin de hele tijd door alles heen zat te lullen..

veel succes!

[Dit bericht is aangepast door @pie (18-03-2002).]
Oud 23-03-2002, 16:18
Lydia16
Lydia16 is offline
bij mij was het zo van mijn vriendin ging mee omdat ik niet alleen mocht in het begin was ze meegegaan en we deden gewoon allebei tegen hem praten.
Op het laatst moest zij naar huis dus gingen we naar mijn huis toe.
en als je elkaar al wat langer kent kan je over dinge praten waar die ander ook iets vanaf weet.
praten komt vanzelf wel als je 1maal bezig bent blijf je praten.
Oud 24-03-2002, 13:30
kizzy
kizzy is offline
hmz.. datzelfde gebeurde 10 maand geleden bij mij jongen van internet ontmoet.. hij een vriend mee, ik vriendin mij.. eerst heel stil.. later gingen we toch wel praten enzo, maar die jongen (nu al 10 maand me vriend) zei steeds niets.. ik dacht ook dat hij me niet leuk vodn.

Komt vanzelf echt nu weet ej dat julllie elkaar leuk vinden dussuh klikt vanzefl wel in het echt..... eerste keer elkaar zien is het toch beetje afwachten wat de ander van je vind enzo.. loopt wel goed
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 12:23
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
AMDFreak schreef:

Op zich wel begrijpelijk dat jullie de 1e keer zo stil zijn, maar op MSN wel verhalen hebben. Gewoon nog wat verlegen, omdat jullie elkaar niet in het echt kennen maar via msn. Dan is het ff wennen, maar de volgende keer als jullie elkaar echt zien is die verlegenheid over en gaat het net zo als op MSN.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 12:40
Verwijderd
hey AMDFreak, nog nieuws?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 15:06
Janicha
Janicha is offline
Citaat:
!!0p3n schreef:
*houd lach in... krrgmhmmhahahahmrmrmpph..*

Jullie vonden elkaar alle2 leuk, maar durfde niet echt tegen elkaar te praten? Maar goed dat je al wat ervaring had!

*houd lach weer in... krrgmhmmhahahahmrmrmpph..*

That's SO!...soo..sowuuh....uhm.. That's just cute. Thumbs up.
Dit vind ik nogal een lullige opmerking, sorry hoor!!! Niet iedereen praat makkelijk en soms is het gewoon makkelijker om je echte gevoel via msn, email, sms of telefoon te zeggen. Maar dat komt wel goed, als je elkaar langer kent!!
Heel veel succes hoor!
Oud 26-03-2002, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Janicha schreef:
Dit vind ik nogal een lullige opmerking, sorry hoor!!! Niet iedereen praat makkelijk en soms is het gewoon makkelijker om je echte gevoel via msn, email, sms of telefoon te zeggen. Maar dat komt wel goed, als je elkaar langer kent!!
Heel veel succes hoor!
Het wordt toch juist schattig gevonden? Het was juist een COMPLIMENT en niet een afzeikmanouvre.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten