Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2004, 15:16
Verwijderd
Heb je 1 grote vriendengroep? een select clubje altowszzz?
Juist allemaal verschillened vrienden, die elkaar niet kennen en die je echt moet matchen op verjaardagen? Aparte vrienden voor uitgaan/winkelen/praten/lachen/...? Hebben ze net zo'n sstijl als jij of zijn ze allemaal heel verschillend?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2004, 15:17
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Ik heb alleen knappe vrienden
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 15:17
Verwijderd
ik rommel maar wat aan
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 15:18
Verwijderd
Hee! iets uitgebreider mag wel
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 15:20
Verwijderd
ik heb helaas niet een echte vriendenkring... maar ik heb ook heleboel uiteenlopende soorten vrienden jah
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 23-11-2004 @ 16:18 :
Hee! iets uitgebreider mag wel
oke
ik rommel wat aan in het opzicht dat ik niet echt een vaste vriendengroep heb,ik behoor wel bij een groep maar het is niet zo dat ik elke week met ze uitga ofzo,ik ga het liefst met zoveel mogelijk verschillende mensen uit,anders gaat het mij vervelen
winkelen doe ik of alleen of met een vriendin,praten en lachen kan ik met vrijwel iedereen
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 15:22
monolo
monolo is offline
ik heb allemaal verschillende vrienden en vriendinnen. niet 1 groep wat elkaar allemaal kent, dat is wel minder soms. gelukkig heb ik wel veel vrienden met dezelfde interesses en muzieksmaak oja ze zijn allemaal hot natuurlijk.
Oud 23-11-2004, 15:27
DigitalWorld
DigitalWorld is offline
Ik heb een groep van 8 a negen mensen waar mee ik lol heb op school, tijdens pauzes ect.
Dan heb je nog mensen uit je klas.

en dan heb ik mijn vriend (liefdes) en mijn beste vriendin.
Alleen met hun spreek ik af na school, of vertel ik persoonlijke dingen.
Oud 23-11-2004, 15:52
Drez
Drez is offline
Ik heb vrienden waar ik alles aan vertel en vrienden waar ik mee uitga en heel veel van die ken ik van mn studie. En ik heb sinds 1 week een ex ipv een vriend dus ik weet nog niet of ik daar vriendjes mee blijf. De mensen van mn studie en de mensen die ik al langer ken kennen elkaar niet allemaal, maar ze zijn wel allemaal leuk
Oud 23-11-2004, 15:53
Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Ik heb op school 5 vriendinnen waar ik ook buiten school mee omga en [met de 1 meer dan de ander] veel mee deel.

Buiten school ga ik nog met 3 meisjes om.. en ik ga uit met allemaal =)
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 16:18
Konstantine
Konstantine is offline
In Antwerpen heb ik een paar vriend(innet)jes waarmee ik (semi-)culturele dingen doe, daar hoort mijn beste dinnie hier bij. Verder heb ik een grotere groep vriend(innet)jes waarmee ik me in het studentenleven stort en ik dus heerlijk oppervlakkig leef, wat me geweldig bevalt.

In NL heb ik van die vroegere schoolmaatjes waarmee ik uit ga en roddel, maar die ik stiekem niet echt aardig vind. En ik heb ook nog hele hippe vriend(innet)jes daar zoals mijn allerleukste chick Lin/Rrr.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 16:23
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb op school 6 vriendinnen waar ik elke pauze mee klets en leuke dingen buiten school mee doe, met twee daarvan ben ik heel hecht, en buiten die groep ben ik met veel mensen bevriend, maar dat gaat niet dieper dan af en toe uitgaan en een beetje klessebessen. Mijn vriendinnen zijn allemaal wel een beetje dezelfde stijl tegenwoordig, al heb ik een vriendin die zich met de beste wil van de wereld niet weet te kleden. kwam ze een tijdje geleden, een aand ofzo naar me toe: ja, groen wordt deze winter helemaal in, dat staat in de cosmo! hihihi en vorige week had ze een gruwelijke trui aan. maar verder is ze lief hoor
Oud 23-11-2004, 16:36
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
bertbart schreef op 23-11-2004 @ 16:20 :
ik heb helaas niet een echte vriendenkring... maar ik heb ook heleboel uiteenlopende soorten vrienden jah
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 16:43
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik heb bij de c1000 nog wat vrienden, van mn oude school nog, op de studie een paar vrienden gemaakt. och vanalles wat
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 16:46
Verwijderd
ik heb een erg uitgebreide groep vrienden. van punks tot kakkers tot hiphoppers tot metalheadsw als het ware. het meerendeel kent elkaar wel. ik heb vrienden waarmee ik naar concerten ga, anderen waarmee ik naar de kroeg ga en anderen waarmee ik gewoon chill met een jointje op een film kijk. opvallend is natuurlijk wel dat zo'n 90% van mn vrienden blowt ghehe. over het algemeen zijn het 3/4 verschillenmde vrienden groepen waar ik mee om ga denk ik
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 16:48
Verwijderd
ik ben wel vrienden met iedereen uit mijn klas/clusterklas/school etc

en ja ik ga om met een select groepje alto's ik hou niet zo van commerciele trienen
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 16:48
cha0s
cha0s is offline
zegmaar zoals lepra zegt en dan uitgestrooid over grote delen van nederland.
Oud 23-11-2004, 16:51
grandmommy
grandmommy is offline
oh en ik ken ook nog wat mensen van buitenschoolse dingetjes als zangles en werk etcetera. maar daar ga ik eigenlijk niet zoveel mee om als eerder besproken mensen.
Oud 23-11-2004, 17:59
MikeyMo
MikeyMo is offline
Ik heb eigelijk een grote vriendengroep die allemaal heel goed met elkaar kunnen vinden. Met sommige ga k uit, met sommige voetbal ik, met sommige smook ik en kijk ik films, en nog een klein groepje waarmee ik vaak naar shows ga. Das wel fijn, want als er dan ergens een feest gehouden word, dan zie je daar iedereen van je vriendengroep wel.
Oud 23-11-2004, 18:18
Verwijderd
Ik heb niet heel veel vrienden maar dat vind ik geen ramp want de vrienden die ik heb ken ik ook door en door . Ze verschillen wel veel van elkaar maar de meesten zijn wel behoorlijk vaag, ik denk dat ik dat zelf ook ben dus dat geeft niet. We hebben wel ongeveer dezelfde muzieksmaak en filmsmaak en kledingsmaak, maar uitzonderingen blijven natuurlijk. Met mijn vaste vriendengroepje ga ik nu ik geslaagd ben wel veel meer om dan m'n oude vriendinnen van de middelbare school die ik vroeger toch elke dag zag. Jammer.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 19:54
aLackofColor
aLackofColor is offline
Ik heb mensen waar ik op school mee omga, mensen waar ik in de buurt mee omga. Maar of het vrienden zijn?
Oud 23-11-2004, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Admiration schreef op 23-11-2004 @ 20:54 :
Ik heb mensen waar ik op school mee omga, mensen waar ik in de buurt mee omga. Maar of het vrienden zijn?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 20:02
aLackofColor
aLackofColor is offline
Citaat:
Roxane schreef op 23-11-2004 @ 20:58 :
[afbeelding]
Very funny.
Oud 23-11-2004, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 23-11-2004 @ 20:58 :
[afbeelding]
hahahahaa
ik vind je zoooo grappig
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 20:06
Verwijderd
dankje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2004, 20:08
Verwijderd
hihihi
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 20:27
bassgirl
bassgirl is offline
Citaat:
bertbart schreef op 23-11-2004 @ 16:20 :
Oud 23-11-2004, 20:42
Gadje
Gadje is offline
ik heb een vriendin op school, ga ik af en toe ook welles mee naar de stad, of poolen met haar en haar vrienden die ik nog van school ken maar die zijn geslaagd en daar ben ik blij om want ik mocht er een paar niet. zij is ook 'anders'
verder heb ik nog een vriendin op school waar ik ook mee uitga en concerten en leuke dingen enzo. zij is 'hetzelfde'
oh en dat was t dan wel
maar dat zijn ook echt goede vrienden
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 21:05
Verwijderd
ik heb een groep mensen om me heen maar vrienden is een groot woord, stelletje naaieikels dat t zijn
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 21:06
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
koekjes schreef op 23-11-2004 @ 22:05 :
ik heb een groep mensen om me heen maar vrienden is een groot woord, stelletje naaieikels dat t zijn
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 21:08
Aine
Aine is offline
Ik heb hele afwisselenende mensen als vrienden. Van een zwaar christelijk meisje tot iemand ie overal lak aan heeft en doet waar ze zelf zin in heeft. Met allemaal kan ik goed opschieten (maar ja, logisch als het je vrienden zijn) maar ik beperk me niet tot 1 bepaalt soort mensen. Het gaat me echt om die gene zelf.
Oud 23-11-2004, 21:42
Wammus
Wammus is offline
Ik heb een echt goede vriend waar ik (bijna) alles aan vertel enzo. Verder een groep die mekaar ook kent waar die vriend ^ ook onder valt. Verder een aantal "losse" mensen die elkaar vaag of niet kennen en die de groep zegmaar ook niet kent.

Echt alto ofzo zijn we niet. Meer "normale" mensen om het zo maar ff te noemen die er niet echt een aparte lifestyle op na houden behalve ik en m'n maat die 1337 stoner zijn .
Oud 23-11-2004, 22:08
Synonym
Synonym is offline
Ik heb 2 goede vriendinnen, die ik helaas nog maar heel weinig zie, omdat we allemaal in andere steden studeren. Maar als we elkaar dan zien is het heel erg leuk en gezellig. Natuurlijk bellen/smsen/mailen we wel. De ene vriendin studeert in Delft en is een typisch studentenverenigingmeisje, de andere vriendin is lekker koppig en eigenwijs en lijkt meer op mij.

Daarnaast heb ik nog een lief vriendje. (woehoeee)

Op school ga ik ook met een stel om, ook vooral jongens. Daar kan ik beter mee op schieten over het algemeen en die zie ik ook wel buiten school eigenlijk. Dat is best wel een gemengd gezelschap: een typische 'voetbaljongen', een kakker, hipperds, absoluut-geen-hipperds, enzenz
Oud 23-11-2004, 22:12
Conjure
Conjure is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 23-11-2004 @ 16:17 :
ik WIL en HEB alleen knappe vrienden
Oud 23-11-2004, 22:22
Verwijderd
Bij elkaar geraapt zooitje, maar wel reuzemetal.

Ik zie mezelf an sich ook wel nog flink wat jaren met sommige van de lui die ik nu als vrienden zie spenderen. Hardnekkige types

Wel grappig overigens dat zo ongeveer het enige wat mijn vriendjes en 'dinnetjes gemeen hebben de humor en de politieke voorkeur is. Allemaal SP met af en toe een uitschieter naar GroenLinks en allemaal sarcastische mormels.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 22:28
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 23-11-2004 @ 23:22 :
Bij elkaar geraapt zooitje, maar wel reuzemetal.

Ik zie mezelf an sich ook wel nog flink wat jaren met sommige van de lui die ik nu als vrienden zie spenderen. Hardnekkige types

Wel grappig overigens dat zo ongeveer het enige wat mijn vriendjes en 'dinnetjes gemeen hebben de humor en de politieke voorkeur is. Allemaal SP met af en toe een uitschieter naar GroenLinks en allemaal sarcastische mormels.
Ik ben je leukste vriendinnetje he
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 22:35
Flærynn
Flærynn is offline
Thuisthuis hoor ik bij een grote vriendenkring van 17 man, waarvan ik met 7 close ben, met 3 supervrienden.
In Wageningen, waar ik sinds de zomervakantie woon en studeer, zijn we nog bezig met een groep opbouwen zeg maar.. maar we hebben toch al zeker 8 vaste mensen waar me af en toe dingen mee doen. Soms zijn het er meer, dat gaat nogal op en neer. Ook afhankelijk van de PGO-groepen en dat soort dingen.
Daarbuiten heb ik ook nog een aantal losse vrienden van de studie, sport, viavia-vrienden waar ik veel mee om ga en van andere dingen.
Sinds ik op kamers woon is het sociale leven een stuk drukker geworden
Oud 23-11-2004, 22:39
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
CharismaticBass:
Wat doe je dan zelf in die vriendengroep?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 22:48
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 23-11-2004 @ 23:39 :
Wat doe je dan zelf in die vriendengroep?
oei die was onder de gordel, gevat ook
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 22:49
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Nou, ik bedoel 'em niet lullig. Dus als 'ie zo overkwam: sorry.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 22:54
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 23-11-2004 @ 23:49 :
te laat, dat wordt een ban jongeman
Oud 24-11-2004, 00:47
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ja, inderdaad! Keihard!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 06:36
Apomes
Apomes is offline
Ik heb voornamelijk schoolvrienden, is niet erg want we heb zo'n groepje van 6 man (2 meisjes, 4 jongens) en geloof me dat is echt FUN tot en met . En we spreken vaak dingen af voor vakanties en week-ends enzo.
Oud 24-11-2004, 06:51
leucomelas
leucomelas is offline
echt vanalles, kakkers, hardcore dingessen, altowz, nerds, en één hiphopgevalletje
Oud 24-11-2004, 07:16
Sade
Sade is offline
Juist allemaal verschillende vrienden, die elkaar niet kennen en die je echt moet matchen op verjaardagen.
Oud 24-11-2004, 09:42
nps
nps is offline
mijn vrienden zijn én heel verschillend en wonen verspreid
Oud 24-11-2004, 10:44
Verwijderd
mijn vrienden zijn heel verschillend, veel kennen elkaar niet en ze wonen niet echt bij elkaar allemaal
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 11:32
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 23-11-2004 @ 23:49 :
hoe bedoelde je em dan? urban?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 11:35
Verwijderd
ik 'heb' 2 vriendengroepen, een in Emmen, en een niet in Emmen. Die in emmen zie ik doordeweeks wel vaak, maar zijn heel anders als mij, veel netter ofzo. In het weekend ben ik bij de andere, en leef ik ongezond. Ik heb meer vrienden als vriendinnen, omdat ik het over het algemeen beter kan vinden met jongens. Ook heb ik nog 1 beste vriendin die ik alles vertel, en nog een vriendin die ik niet zo vaak zie, en die ik ook wel veel vertel. M'n vrienden kennen elkaar lang niet allemaal, en sommigen wonen veel te ver weg zodat ik ze minder vaak zie dan ik zou willen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 12:10
schimmel
schimmel is offline
heel verschillend. 1 vaste groep, die uit elkaar aan het vallen is.
vroeger waren ze heel erg tof nu nog steeds wel maar ze hebben gewoon niet meer zoveel zin om dingen te doen en de meeste hebben een vriendje/vriendinnetje en wefiwffve. kut is dat.
maar ik heb nog hoop
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten