![]() |
||
![]() |
Citaat:
weet iemand misschien hoe dit komt!!!!!!!!!!!!!!!1
|
Mja, ik zweet ook best wel veel, maar niet zo erg dat je 't ziet, je kunt meerdere laagjes kleding over elkaar dragen, bijv. een topje met een vestje, en daar weer een spijkerjasje overheen ofzo.
Als dat te warm wordt kun je zo'n heel kort jasje kopen, ik weet niet meer hoe dat heet, maar het heeft lange mouwen ne komt tot de helft van je buik, en daaronder kun je een effen topje dragen. Dan zijn je oksels bedekt, maar je buik niet. Gebruik je ook anti-transparant deo? Ik raad je Rexona Cotton-dry aan. Daar zit een soort van poeder in dat het zweet absorbeert en je zweetklieren 'verstopt' zeg maar. Hierdoor wordt je veel minder snel 'nat'. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en mensen, even in het algemeen, is het stom om hiervoor naar de dokter te gaan of een andere deskundige misschien......oh ik vind het zo vreemd en k wou dat t over was!!!!!
|
Misschien dat als je een andere deo uitprobeert, dat je dan minder zweet. Die rol-deo's werken vaak minder goed dan de spuitbussen. Als je je er echt zorgen over maakt kun je misschien toch beter naar de dokter gaan, maar probeer eerst maar eens wat andere deo's uit. Die Rexona is erg goed!
Love |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
hi,
m'n zus heeft hier ook behoorlijk last van, wat zij d'r aan doet, tja, soms een schoon shirtje mee nemen, uhh veel deo-en, verder, volgens mij heb je er alles al aan gedaan! ik bedoel, verschillende deo's, op de stof van 't shirt letten! ik zou misschien toch even naar de dokter gaan, zoals iemand hier boven zegt, misschien komen echt wel met raardere problemen daar aan! en stel dat hij er wel iets op weet, nou dat zou dan wel heeeeel fantastisch zijn, niet?
||
Citaat:
![]() Ik vind het in ieder geval heel erg irritant!
|
ik zou er zeker es mee naar de dokter gaan als, want het is precies toch wel echt een probleem bij jou!! misschien is dat nog wel het beste, verder zou ik je aanraden, bloesjes aan te doen waar het stof onder je oksels zwart is, dan valt hat minder op dan bij lichte kleuren.
kuzzje xELSx (die hier ook soms last v heeft, maar is veeeeeeeel mindere mate en die je ook nog veel succes wenst) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Inderdaad!! Ik heb er ook last van (veel zweet, geen geur niets..., maar wel irri ![]() Een andere tip: Draag vestjes en truitjes waar je zweetvlekken niet in kunt zien. IK zelf draag ook vaak mouwloze truitjes en dingetjes en erover een vestje. Helpt ook!! Kus Juul
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Veel katoen dragen, spijkerjasjes, t-shirtjes mee, washandjes, deo bij het opdoen even laten drogen, proberen je er niet druk over te maken (makkelijker gezged dan gedaan, I know....) |
![]() |
|
![]() |
[Permission to be a nuissance sir]
Lala, lekker naar de dokter, voor al uw wensen en alles wat u niet snapt, lala. Kan je doen, of je er gelukkig van wordt? Misschien is het een idee om het te accepteren, meer mensen doen dat eigenlijk wel. Ook nog even verantwoord zeuren: Je lichaam moet afkoelen als het te heet wordt, misschien dat het jouwe een lagere temperatuur leuker vind, dat je daarom meer zweet, weet ik niet. Maar zweten tegengaan door de wateruitstoot te dempen is in ieder geval niet gezond. Trek lekker niet-strakke truitjes aan ofzo, is helemaal niets mis mee. Offtopic: Weinig jongetjes hier, terwijl ik me toch kan herinneren dat die meer zweten dan de dames. Misschien doen die niet zo moeilijk, of het is alom geaccepteerd dat ze stinken ![]()
||
Citaat:
Je tweede punt is ook grote onzin. Zijn de oksels de enige twee plekjes waar transpiratievocht het lichaam kan verlaten? Nee! Zweetklieren zitten over heel je lichaam. Het kan absoluut geen kwaad om Odorex te gebruiken. Als het lichaam moet afkoelen, kan dat makkelijk.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]tacidvs schreef:
Ook nog even verantwoord zeuren: Je lichaam moet afkoelen als het te heet wordt, misschien dat het jouwe een lagere temperatuur leuker vind, dat je daarom meer zweet, weet ik niet. Maar zweten tegengaan door de wateruitstoot te dempen is in ieder geval niet gezond. Trek lekker niet-strakke truitjes aan ofzo, is helemaal niets mis mee. jaja wat een onverantwoord geneuzel zeg......er zijn idd meer zweetkliertjes en er zijn ook nog wel meer redenen om te zweten dan alleen warmte... Als je er echt heel erg mee zit en al die deo's helpen niet dan zou ik gewoon eens je huisarts met een bezoekje vereren |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je kan ook deo met talkpoeder proberen. Zelf vind ik die niet prettig en ik zweet wel behoorlijk geloof ik, maar niet zo erg dat ik er last van heb op de manier die jij beschrijft. Het kan inderdaad ook wel komen door onzekerheid/zenuwachtigheid. Let er dus niet zo op.
Sanex en Fa hebben zulke deodorant geloof ik. Wat je ook kan doen, maar dat doe je al geloof ik, is goed op je kleding letten. Bij sommige van mijn kleren zie je het heel snel wanneer ik zweet en andere kleren verkleuren er nauwelijks door. |
![]() |
|
Daar heb ik ook zo vaak last van ik stink dan helaas wel,het lijkt me wel sterk als je zweet en niet stinkt maar ja....
Je moet gewoon vooral veel drinken,en zweten is niet erg is juist beter gaan tenminste dat vuile stoffen uit je lichaam. Als je alleen geen achterlijke opmerking willen hebben van ppl's raad ik je aan altijd wat verfrissend lucht bij je te hebben. Met vr Mazzels PeaCe ![]()
|
![]() |
Ik heb hier ook verschrikkelijk veel last van en vind het heel vervelend. Ik probeer dan ook zoveel mogelijk m'n trui aan te houden maar soms wordt het echt te warm. De stof daar let ik ook op ik heb een paar t-shirts waar je het niet ziet. Ik heb ergens tussen de reactie's gelezen dat je zwart moet dragen wel ik zou zeggen niet doen! Als ik zwart draag dan zie je het ook en dan komen er nog eens witte kringen rond dus dat is geen goed idee. Ik denk niet echt dat een dokter er iets aan kan verhelpen, mijn moeder had het vroeger ook en bij haar is het overgegaan. Volgens haar heeft het te maken met de leeftijd
![]() Ik weet hoe je je voelt en voel met je mee! xxx |
![]() |
|
Ik had het ook, en zoals al eerder gezegd is, gebruik gewoon Odorex Extra Dry.
Ik doe het 's avonds op, en 's morgens was ik mijn oksels goed, en verder doe ik er niks op, dus niet opnieuw deppen, geen deo,, helemaal niks.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
zweten larsmeister | 4 | 30-08-2012 00:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zweten -x-Anoniem-x- | 1 | 26-07-2009 12:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zweten en snurken... Little me | 16 | 08-02-2007 13:38 | |
Lichaam & Gezondheid |