Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zit momenteel bij Ben, maar heb daarvoor 2 jaar bij Dutchtone gezeten en ik was er heel tevreden mee.
Goede bereikbaarheid(binnenshuis hier niet, maar dat komt omdat we in nieuwbouw zitten en die schijnen te goed geisoleerd te zijn) en heel klantvriendelijk, m'n schermpje deed het niet meer en ik kreeg een nieuwe. En die nieuwe belbundels zijn ideaal, over een half jaartje ongeveer zit ik weer bij Dutchtone. |
![]() |
|
![]() |
Ik ZAT bij Dutchtone, had eigenlijk overal goed bereik, BEHALVE waar ik (toen) woonde. Dat was in Pijnacker, de verbinding viel constant weg...en bij de klanten'service' bleven ze beweren dat er toch echt niet aan de hand was...zelfs toen ik 3 keer wegviel tijdens het bellen met hen...
Nu heb ik Libertel (ehmz, Vodafone natuurlijk ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ik heb vaak problemen met Dutchtone..
Ik woon in de randstad, maar heb in mijn huis soms geen bereik ![]() ook als ik soms wil bellen worden gesprekken eruit gegooid of kan ik helemaal niet meer bellen (ligt niet aan de telefoon, ik heb met 3 telefoons dezelfde problemen gehad) \\tis niet echt top// |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Kosten prepaid nederlandse operatoren. BlueSkyraider | 17 | 23-07-2003 20:49 | |
De Kantine |
Ben weg Monica | 33 | 09-03-2003 16:42 | |
Software & Hardware |
Dutchtone abonnement?? SHAZZ | 21 | 25-02-2003 12:02 | |
Software & Hardware |
[Telecom] Dutchtone abonnementen RuffThugg | 1 | 09-10-2002 12:14 | |
Software & Hardware |
nokia 5210 kaart/abbo Harrie | 10 | 04-05-2002 16:44 | |
Software & Hardware |
nokia 8210 wabbit | 6 | 12-08-2001 22:00 |