Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2004, 12:18
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
max 300-, euro

ik sta al op kamernet enzo maar dr is daar gewoon nix te vinden
Oud 09-12-2004, 12:39
Verwijderd
sorry, maar wat doe je nou in Almere? Studeren?
Oud 09-12-2004, 12:53
Nrackhnir
Nrackhnir is offline
ga toch lekker terug naar haarlem, daar was je veel beter af
je (ex) vriend die je volstopt met drugs
Oud 09-12-2004, 12:59
nuclearwarfare
nuclearwarfare is offline
Citaat:
Nrackhnir schreef op 09-12-2004 @ 13:53 :
Goed plan om haar privé-leven ongevraagd met ons te delen.
Oud 09-12-2004, 13:06
Risce
Risce is offline
Citaat:
Ik hoorde van Emilie dat ze jouw pikkie vergeleek met een duim
Oud 09-12-2004, 13:07
nuclearwarfare
nuclearwarfare is offline
Haha, dat is wel grappig.
Oud 09-12-2004, 13:11
Nrackhnir
Nrackhnir is offline
Citaat:
nuclearwarfare schreef op 09-12-2004 @ 13:59 :
Goed plan om haar privé-leven ongevraagd met ons te delen.
ze doet ook ongevraagd dingen bij mij, dus waarom zou dit niet kunnen
Oud 09-12-2004, 13:12
Nrackhnir
Nrackhnir is offline
Citaat:
Risce schreef op 09-12-2004 @ 14:06 :
Ik hoorde van Emilie dat ze jouw pikkie vergeleek met een duim
hoe weet je dat?

Oud 09-12-2004, 16:00
DvoorA
DvoorA is offline
haha, ik ben zijn vriendin, een duimlengte????? Denk eerder een hele armlengte Als je dat echt hebt gezegd, ben je gewoon een beetje erg triest, als je op deze manier iemand belachelijk denkt te maken. Oja, ik had ook leuke dingetjes gehoord over jouw lippiercing die zo erg aan het rotten was dat het stonk, schijnbaar was het geen plezier om met jou te zoenen, klein zielig meisje...ga lekker op zoek naar een kamer, snuif je neusje weg, maar laat mijn vriend met rust.
Oud 09-12-2004, 16:44
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
DNMB schreef op 09-12-2004 @ 17:00 :
haha, ik ben zijn vriendin, een duimlengte????? Denk eerder een hele armlengte Als je dat echt hebt gezegd, ben je gewoon een beetje erg triest, als je op deze manier iemand belachelijk denkt te maken. Oja, ik had ook leuke dingetjes gehoord over jouw lippiercing die zo erg aan het rotten was dat het stonk, schijnbaar was het geen plezier om met jou te zoenen, klein zielig meisje...ga lekker op zoek naar een kamer, snuif je neusje weg, maar laat mijn vriend met rust.
whahahahahahahahaha look who's talking
ga een abortus plegen ofzo.
Oud 09-12-2004, 16:45
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
DNMB schreef op 09-12-2004 @ 17:00 :
en byu the way.. jouw vriend stalkt mij.. niet andersom.
ik zou die gore criminele rotkop nooit meer hoeven te zien.
Oud 09-12-2004, 16:55
DvoorA
DvoorA is offline
abortus plegen als je niet zwanger bent? Haha, moet je nog je eerste les sexuele voorlichting krijgen ofzo?

En btw, mijn vriend stalkt jou niet, waarom zou hij? Je hebt hem op een smerige manier bedrogen, je bent geen aandacht waard...ga jezelf snijden ofzo Stop je neus vol pep, dan voel je je beter over je zielige persoontje. Spuit je aderen vol, misschien dat dat helpt tegen depressie. Prop je keel vol prozac, al zal het niet helpen, zo'n smerig karakter krijg je niet goed, zelfs niet als je 100000 pillen prozac slikt. Zeg honderdduizend keer tegen jezelf dat je geen gore rothoer bent, misschien ga je het dan zelf geloven na een tijdje. Mijn vriend een rotkop? Dan heb je nooit ECHT goed gekeken en dan geef ik je een blindegeleidehond voor kerst. Kom je ook naar Psynami met oud en nieuw? Lijkt me leuk, kunnen we kennismaken

Trouwens, je dreads schijnen ook te stinken. Echt, als we elkaar zien, blijf dan in godsnaam tien meter uit mn buurt
Oud 09-12-2004, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Dude, doe niet zo triest.

Edit: Doe allemaal eens niet zo kansloos..
Oud 09-12-2004, 17:00
DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
********** schreef op 09-12-2004 @ 17:59 :
Dude, doe niet zo triest.

Edit: Doe allemaal eens niet zo kansloos..

anders hou je je er even buiten ofzo. Dit topic is toch al verkloot dus het is no use hier nog te posten.
Oud 09-12-2004, 17:06
FunkyJunky
FunkyJunky is offline
Citaat:
DNMB schreef op 09-12-2004 @ 18:00 :
anders hou je je er even buiten ofzo. Dit topic is toch al verkloot dus het is no use hier nog te posten.
Vind ik wel, maar toch blijft de meest kansloze altijd degene die even om de hoek komt kijken met 1 kant van het verhaal en zich er dan ook nog mee begint te bemoeien... maar goed,
arm of duim, schijn (heilig) bedriegt, als je hersenen had had je dat geweten... en idd, laat ieders prive leven buiten dit soort forums,...
Oud 09-12-2004, 17:16
FunkyJunky
FunkyJunky is offline
Citaat:
DNMB schreef op 09-12-2004 @ 17:55 :
abortus plegen als je niet zwanger bent? Haha, moet je nog je eerste les sexuele voorlichting krijgen ofzo?

En btw, mijn vriend stalkt jou niet, waarom zou hij? Je hebt hem op een smerige manier bedrogen, je bent geen aandacht waard...ga jezelf snijden ofzo Stop je neus vol pep, dan voel je je beter over je zielige persoontje. Spuit je aderen vol, misschien dat dat helpt tegen depressie. Prop je keel vol prozac, al zal het niet helpen, zo'n smerig karakter krijg je niet goed, zelfs niet als je 100000 pillen prozac slikt. Zeg honderdduizend keer tegen jezelf dat je geen gore rothoer bent, misschien ga je het dan zelf geloven na een tijdje. Mijn vriend een rotkop? Dan heb je nooit ECHT goed gekeken en dan geef ik je een blindegeleidehond voor kerst. Kom je ook naar Psynami met oud en nieuw? Lijkt me leuk, kunnen we kennismaken

Trouwens, je dreads schijnen ook te stinken. Echt, als we elkaar zien, blijf dan in godsnaam tien meter uit mn buurt

Gelukkig heb jij het blijkbaar ook een stuk makkelijker dat jeje zo erg inlaat met iemand die je niet kent... maar wel doen alsof je der goed kent, maar toch nog ff willen kennis maken... ?!?!?!

En als je zo wijs was geweest was je niet gaan schelden, tis toch een teken dat je je kennis niet uit jezelf haalt, en vul je je ruimte maar op met betkenisloze woorden waarvan je zelf niet eens weet of het wel echt zo is...

Laat haar in haar waarde, doet zij ook bij jou...

Laatst gewijzigd op 09-12-2004 om 17:25.
Oud 09-12-2004, 17:32
DvoorA
DvoorA is offline
dat blijkt, dat ze mn vriend een gore criminele rotkop toenoemt.
Oud 09-12-2004, 17:39
FunkyJunky
FunkyJunky is offline
Citaat:
DNMB schreef op 09-12-2004 @ 18:32 :
dat blijkt, dat ze mn vriend een gore criminele rotkop toenoemt.
Ik had het over jou, niet je vriend... en met je eigen grote mond kan je dat soort reacties terug verwachten, dat is vrij natuurlijk dat mensen zich dan toch op een manier willen beschermen... je kent haar niet eens...
toch die hersenen...

Laatst gewijzigd op 09-12-2004 om 17:57.
Oud 09-12-2004, 17:43
FunkyJunky
FunkyJunky is offline
Citaat:
DNMB schreef op 09-12-2004 @ 18:00 :
btw, als jij je dan ook eens uit haar leven zou houden...
je kent haar niet eens, je hebt alleen de mening van haar ex... nja, zeker een waterdicht verhaal...
Oud 09-12-2004, 18:01
Tofke_H
Tofke_H is offline
Wtf heeft dit nog met een kamerzoeken te maken?!

gesloten

Regels voor berichten