Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2002, 19:20
wanhopig meisje
wanhopig meisje is offline
Hij heeft het uitgemaakt!!!!!!!Hij denkt dat hij verliefd is op z'n beste vriendin waar hij al heel lang mee omgaat.Hij zag haar de laatste tijd veel te vaak..soms was ik wel jaloers,maar ik vertrouwde erop...Ik haat haar..ze wou al de hele tijd aand8 van hem,ze sneed in haar armen enzo en liet het aan hem zien,en hij ging er dan de hele avond mee zitten als hij bij mij was.Zonder hem kan ik niet verder..ik zag het gewoon helemaal voor me,alles...samen met hem... we hadden het over de zomer,wat we samen zouden doen en nu is alles over.Daarnet belde hij nog dat hij e miste en me nog heel leuk vind...maar daar krijg ik alleen maar hoop van
ik kan alleen maar huilen...en cd's met "onze liedjes"draaien....
WAT NOU???? hoe moet ik verder,me leven is verrot..zonder hem
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2002, 19:31
twijfeltje
twijfeltje is offline
het klinkt hard maar ik denk dat je hem beter uit je hoofd kan zetten, hij heeft voor die ander gekozen en daar heeft hij waarschijnlijk wel heel goed over nagedacht.
Probeer gewoon zo veel mogelijk leuke dingen te gaan doen met vriendinnen enzo zodat je niet aan hem hoeft te denken en je leert vanzelf weer iemand anders kennen...zal waarschijnlijk niet van de week gebeuren maar het verdriet om hem slijt vanzelf al denk je nu van niet. Probeer wel aardig tegen elkaar te blijven en geen verwijten te maken dan kan je misschien nog iets van een mooie vriendschap overhouden! heel erg veel succes!
Oud 26-03-2002, 19:41
wanhopig meisje
Citaat:
twijfeltje schreef:
het klinkt hard maar ik denk dat je hem beter uit je hoofd kan zetten, hij heeft voor die ander gekozen en daar heeft hij waarschijnlijk wel heel goed over nagedacht.
Probeer gewoon zo veel mogelijk leuke dingen te gaan doen met vriendinnen enzo zodat je niet aan hem hoeft te denken en je leert vanzelf weer iemand anders kennen...zal waarschijnlijk niet van de week gebeuren maar het verdriet om hem slijt vanzelf al denk je nu van niet. Probeer wel aardig tegen elkaar te blijven en geen verwijten te maken dan kan je misschien nog iets van een mooie vriendschap overhouden! heel erg veel succes!
Ja ik weet dat ik verder moet..Maar nu kan ik het amper geloven,het is net 4 uur geleden en we hebben er neit eens overgepraat,ik kon het niet,ik liep weg.Maar als hij me dan weer belt en zegt dat hij niet weet of hij wel verliefd is op z'n beste vriendin en zegt dat hij me mist en nog super leuk vind en misschien wel heel erg spijt heeft,krijg ik hoop en wil ik hem zo weer vergeven..ik kan het gewoon neit geloven,zonder hem..
Want hij was echt nog het enige goede in m'n leven,de rest is nix-> m'n ouders gaan scheiden,ik zit nu op een nieuwe school en heb het helemaal neit naar z'n zin,heb daar wel vriendinnen maar ondertussen roddelen die alleen maar over mij en voor de rest gaat het ook met m'n cijfers heel slecht...ik kan neit verder...

Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 20:44
female17
female17 is offline
keep your head up girl...ga er een keer met hem over praten als je dat op kan brengen..vraag wat hij nou ECHT wil en mocht hij voor dat andere meisje kiezen probeer je dan bij z'n beslissing neer te leggen...is erg moeilijk..weet ik maaaaar liefde moet nou eenmaal van twee kanten komen en liefde kun je ook niet afdwingen..
succes met alles..het gaat allemaal vast goed komen...
liefs
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 20:52
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
doorzetten, doorzetten.
Zo'n liefdesbreuk heeft tijd nodig. Ik had ook 11 maanden een vriendin; je kon je geen perfectere relatie voorstellen, we pasten precies bij elkaar en ik hield veel van d'r. Tot ze met een andere jongen zoende en het uitmaakte. Ze kon niet verder met het schuldgevoel. Het kwam zó plots en ik had het totaal niet verwacht. M'n wereld stortte helemaal in; ik dacht dat ik nooit meer zo'n meisje kon vinden. Ik heb er ongeveer 1,5 maand echt mee gezeten, daarna werd het minder. Tijd, dat is alles. En als je over 2 maanden terugdenkt aan je relatie denk je: 'ja was leuk, maar ja, hij zoekt het nou maar uit met die griet'.
Nieuwe jongens kruisen ook je pad hoor, en hoe meer dat er zijn, hoe eerder je je ex vergeet. Je merkt dat je open staat voor nieuwe dingen, nieuwe relaties.
En wat school / ouders betreft; probeer jezelf te blijven. Slechte cijfers zijn geen ramp en betekenen niet het einde van de wereld. Er zijn genoeg opleidingen en 2e kansen. Laat je niet gek maken, ook niet door je 'vriendinnnen' en sta heel ver boven dat roddelen. Je ouders gaan uit elkaar. Dat is klote, maar op een gegeven moment leer je daar heel goed mee leven (eigen ervaring). Het heeft mijn relatie met m'n ouders uiteindelijk heel goed gedaan. In het begin is het allemaal nog onwennig.
Na regen komt zonneschijn, klinkt heeeel cliché, maar het is echt zo. Dit blijft zo niet langer. Je komt er echt wel bovenop.
Hou je taai he..
Oud 27-03-2002, 14:02
Starrie
Starrie is offline
Citaat:
wanhopig meisje schreef:
Ja ik weet dat ik verder moet..Maar nu kan ik het amper geloven,het is net 4 uur geleden en we hebben er neit eens overgepraat,ik kon het niet,ik liep weg.Maar als hij me dan weer belt en zegt dat hij niet weet of hij wel verliefd is op z'n beste vriendin en zegt dat hij me mist en nog super leuk vind en misschien wel heel erg spijt heeft,krijg ik hoop en wil ik hem zo weer vergeven..ik kan het gewoon neit geloven,zonder hem..
Want hij was echt nog het enige goede in m'n leven,de rest is nix-> m'n ouders gaan scheiden,ik zit nu op een nieuwe school en heb het helemaal neit naar z'n zin,heb daar wel vriendinnen maar ondertussen roddelen die alleen maar over mij en voor de rest gaat het ook met m'n cijfers heel slecht...ik kan neit verder...

heb je maybe msn? kunnen we wat praten want ik zit ongeveer indezelfde situatie. Mijn ouders gaan ook scheiden, alleen zit ik niet op een nieuwe school maar mijn beste vriendin (is naar heel ver verhuisd snik...)
misschien hebben we wat aan elkaar.
-x-
Starrie

Oud 27-03-2002, 18:05
wanhopig meisje
Citaat:
Starrie schreef:
heb je maybe msn? kunnen we wat praten want ik zit ongeveer indezelfde situatie. Mijn ouders gaan ook scheiden, alleen zit ik niet op een nieuwe school maar mijn beste vriendin (is naar heel ver verhuisd snik...)
misschien hebben we wat aan elkaar.
-x-
Starrie

Thx jullie allemaal...het zal nog wel ffies duren voordat ik over hem heen kom.. Gisteravond belde hij huilend op dat hij spijt had en dat hij van me hield en hoopt dat het nog goedkomt..Dusz ik zei dat ie wel echt goed moest nadenken over zoiets..
(ik had best wel weer hoop,ik weet dat het slecht is...)we zouden vanavond afspreken en ik keek er de hele dag naar uit op m'n werk en was echt zenuwachtig,toen ik thuis kwam ging ik eerst douche en wist echt neit wat ik aan moest doen.Toen belde hij op dat hij toch moest werken en geen vrij kon krijgen wat hij gisteravond had beloofd.Nu kan ie pasd vrijdag afspreken en ik werd best wel boos aan de tel..Dus hij ging op..dit is wel het laatste wat ik wil,ook nog ruzie..
maar ja ik heb geen zin om op hem te gaan zitten w8en, alsof hij moet kiezen tussen z'n beste vriendin en mij.Als zij niet wil.. dan mij maar(zoiets wil ik niet) maar dat begrijpt hij geloof ik neit want toen ik boos werd zei ie dat ik dom deed...
Maar jullie zijn echt lieverds,dat doet me echt goed...
BTW me msn=jetje14@hotmail.com

Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 18:17
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
zoiets moet inderdaad slijten.
Reageren

Regels voor berichten