Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
keep your head up girl...ga er een keer met hem over praten als je dat op kan brengen..vraag wat hij nou ECHT wil en mocht hij voor dat andere meisje kiezen probeer je dan bij z'n beslissing neer te leggen...is erg moeilijk..weet ik maaaaar liefde moet nou eenmaal van twee kanten komen en liefde kun je ook niet afdwingen..
succes met alles..het gaat allemaal vast goed komen... liefs |
![]() |
|
doorzetten, doorzetten.
Zo'n liefdesbreuk heeft tijd nodig. Ik had ook 11 maanden een vriendin; je kon je geen perfectere relatie voorstellen, we pasten precies bij elkaar en ik hield veel van d'r. Tot ze met een andere jongen zoende en het uitmaakte. Ze kon niet verder met het schuldgevoel. Het kwam zó plots en ik had het totaal niet verwacht. M'n wereld stortte helemaal in; ik dacht dat ik nooit meer zo'n meisje kon vinden. Ik heb er ongeveer 1,5 maand echt mee gezeten, daarna werd het minder. Tijd, dat is alles. En als je over 2 maanden terugdenkt aan je relatie denk je: 'ja was leuk, maar ja, hij zoekt het nou maar uit met die griet'. Nieuwe jongens kruisen ook je pad hoor, en hoe meer dat er zijn, hoe eerder je je ex vergeet. Je merkt dat je open staat voor nieuwe dingen, nieuwe relaties. En wat school / ouders betreft; probeer jezelf te blijven. Slechte cijfers zijn geen ramp en betekenen niet het einde van de wereld. Er zijn genoeg opleidingen en 2e kansen. Laat je niet gek maken, ook niet door je 'vriendinnnen' en sta heel ver boven dat roddelen. Je ouders gaan uit elkaar. Dat is klote, maar op een gegeven moment leer je daar heel goed mee leven (eigen ervaring). Het heeft mijn relatie met m'n ouders uiteindelijk heel goed gedaan. In het begin is het allemaal nog onwennig. Na regen komt zonneschijn, klinkt heeeel cliché, maar het is echt zo. Dit blijft zo niet langer. Je komt er echt wel bovenop. Hou je taai he..
||
Citaat:
misschien hebben we wat aan elkaar. -x- Starrie
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||