Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb hem ook wel eens gevraagd of ie normaal kon schieten (terwijl mijn trainster achter hem stond) en toen zei hij: "Ja, dat kan ik wel, maar daar heb ik geen zin in." Dus mijn trainster: "Zo? Dus je hebt er gewoon geen zin in?" Ze had hem namelijk al weet niet hoe vaak op schot getraind en hij bleef het maar fout doen ![]() En toen stond hij dus weer eens reserve ![]() Ik word zo moe van dat jong.
||
Citaat:
![]() Maar ik had kunnen weten de je aan korfbal doet. Ik geloof niet dat er een andere sport is dat gemixt is. ![]() Opzich is het niet zo moeilijk om iemand die het niet zo best kan in te passen in het team... Alleen als ie ook nog een grote bek heeft, dan wordt het een moeilijk verhaal (als je het netjes wil houden).
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik speel ook regelmatig met het derde mee, dus daar mag ie ook niet heen. Het beste zou zijn om hem te dumpen, maar ik ben niet iemand die mensen weg gaat treiteren. Ik geloof ook niet dat hij opzettelijk zo'n houding neerzet. Zijn zusje heeft het syndroom van Down en hij is ook niet helemaal honderd procent. Zijn vader al helemaal niet, die is vreselijk. Ik heb zijn vader en de scheidsrechter een keer uit elkaar gezegd. Ik zei doodleuk tegen die scheids toen ik met hem apart stond: "Ik schaam me dood voor hem en ik weet dat het moeilijk is, maar negeer hem alsjeblieft. Hij is niet op alle vlakken even 100%." En toen moest die scheids best wel lachen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ze loopt zelf wat zielig te doen dat ze niet bij hem in het team wil maar als ze hem naar een ander team zetten is het ook weer niet goed..
||
Citaat:
Maargoed, als iemand zo doet? Nee, sorry, dan wil ik er inderdaad het liefst vanaf en zo zullen meerdere mensen denken ![]()
||
Citaat:
Het probleem is alleen, dat praten met dat gastje niet werkt. Het probleem is alleen dat hij te oud is om naar de B teruggeplaatst te worden en dat hij te slecht is om hoger geplaatst te worden. Hij is niet echt alleen mijn probleem, maar een probleem van heel de vereniging. Hij hoort niet op ons niveau mee te spelen, maar we hebben nou eenmaal geen lager A-team, want we hebben er maar 1. Wij hebben ook best veel geduld gehad met hem. Hij kreeg speciale training voor het plaatsen en vangen (wat hij nu alsnog weer verkeerd doet) en ook voor het schieten (na constant herhalen en voordoen, doet hij het eindelijk goed, maar omdat meneer er geen zin in heeft doet hij het niet, waardoor het hele team enorm veel kansen misloopt, want zo geweldig schiet hij nou niet). Constant moesten wij rekening met hem houden en nu zijn we dat wel zat, aangezien hij zo'n arrogantie uit blijft stralen. Ook hierdoor hebben we veel leuker trainers moeten missen, want die hadden allemaal zoiets van: "Ja, je*us, bij die gast blijven we bezig. We worden nou niet echt gewaardeerd voor wat we doen." En vaak speelde die gast gewoon heel slecht en slecht spelende worden nou eenmaal gewisseld, dus hij werd telkens gewisseld en hij zag gewoon echt zijn fouten niet in. Je kon het in zijn oren blerren en 1 meter voor zijn neus voor gaan doen en dan vragen: "Snap je het?" en dan zei hij ja en dan deed hij het alsnog verkeerd. Daar word je gewoon moedeloos van. Ook wilt niemand bij hem staan met de training, omdat je dan gewoon heel de training de oefeningen niet goed uit kunt voeren. En we zeggen er wat van, we leggen het extra uit, maar hij wilt het alleen op zijn manier doen en dat zijn wij een beetje erg zat. Dus ja, er is dus gewoon een groot probleem, want iedereen raakt geïrriteerd op hem en gaat lachwekkende opmerkingen maken en dat is dan ook weer niet leuk voor die gast, maar aan de andere kant gaat hij er misschien wel iets van leren.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Op het moment dat 1 persoon zijn problemen die van het hele team maakt, dan kun je hem beter vragen uit 't team te stappen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() MAaruh ontopic: DOET FA (rabbi daniel) aan korfbal tegenwoordig?! ![]() |
![]() |
|
ff heel simpel. Ik zit op volleybal en wij hadden en persoon die gewoon niet tegen zijn verlies kon. Nu wonnen we gelukkig alle wedstrijden op 1 team na waar we twee keer met 3-2 van verloren. Zijn waren ouder maar ook gewoon net iets beter. Daar kan ik mee leven en hij dus niet. dus toen we 2-0 achterstonden vertrok ie gewoon(waardoor we de wedstrijd verloren want hij was best goed). Wij konder dus nog 2 puntjes pakker met 3-2 en de volgende traing las ik maar ff een teambespreking in(met zijn vader die ik had gebeld)
en we hebben hem de keuze gegeven, Of oprotten of nu voortaan normaal doen. Toen heeft ie zich een beetje kunnen aanpassen. Maar in zijn geval zou ik zeggehttp://www.e-card.nl/ecard/images/pi...-29_122446.jpg
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Troubles with love springgg | 4 | 14-05-2011 16:30 | |
Lifestyle |
Pimp my life lol_nl | 64 | 28-03-2010 19:33 | |
Vrije tijd |
Wielerseizoen 2007 Boogie | 20 | 17-02-2007 07:34 | |
Psychologie |
Wat vind jij belangrijk aan de hulpverlening? Fantôme | 35 | 04-03-2005 16:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Duizenden doden bij aardbeving en vloedgolven in Zuid-Azië Love_Fulfilled | 370 | 12-01-2005 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Een gesprek beginnen Dotcom | 12 | 05-12-2002 11:57 |