Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2004, 21:57
DigitalWorld
DigitalWorld is offline
Als het meisje niet klaarkomt, vinden jullie dat een probleem of iets dergelijks?

Zo ja, waarom.
Zo nee, waarom.
Oud 09-11-2004, 21:59
Nona Star
Nona Star is offline
in welke context?
Oud 09-11-2004, 22:12
Verwijderd
ligt aan de context inderdaad
als we vaginale seks hebben en hij komt klaar, dan wil ik ook
als hij niet klaarkomt hoef ik ook niet
als ik hem pijp hoef ik niet
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 23:36
Al Murphy
Al Murphy is offline
In dit geval heb ik er echt geen last van.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 23:45
Verwijderd
Leg eerst maar eens uit welke 'context' je dan over spreekt.

Over het algemeen zie ik het als 'probleem', behalve als ze echt een erg moeilijk persoon is met klaarkomen.
Probleem omdat het doel van het hebben van seks of bevrediging simpelweg 'verzadiging' is. Meestal is dit niet écht te behalen zonder klaar te komen.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 23:48
Party_P
Party_P is offline
Citaat:
ArvinaAcTurpis schreef op 09-11-2004 @ 22:57 :
Als het meisje niet klaarkomt, vinden jullie dat een probleem of iets dergelijks?

Zo ja, waarom.
Zo nee, waarom.
je bedoelt: ze kan niet klaarkomen? Dat zou ik niet zo erg vinden, beter niet klaarkomen dan faken
Oud 10-11-2004, 06:42
leucomelas
leucomelas is offline
nee: wanneer ik uitgebreid sex heb gehad, veel voorspel, als het echt l;ekker is geweest
ja: wanneer hij geen moeite doet en me alleen maar wil neuken... dan wil ik zelf ook wat leuks
Oud 10-11-2004, 09:02
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Leg eens uit wat je bedoelt. Tijdens de seks niet, of helemaal niet. Dat een meisje tijdens gewone vaginale seks zonder extra stimulatie niet komt is absoluut niet abnormaal.

Als een meisje helemaal niet kan komen vind ik dat geen relationeel probleem, maar ik vind het wel erg sneu voor d'r.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 09:29
Raven
Raven is offline
Citaat:

Zo ja, waarom.
Zo nee, waarom.
in elk geval geen probleem dat niet op te lossen is.
moet je maar de tijd nemen om haar een plezier te doen
(voor of na of ... )
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 09:40
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Raven schreef op 10-11-2004 @ 10:29 :
in elk geval geen probleem dat niet op te lossen is.
moet je maar de tijd nemen om haar een plezier te doen
(voor of na of ... )
Dat was het punt dus, sommige meiden kunnen het gewoon echt niet naar 't schijnt.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 09:42
Raven
Raven is offline
Citaat:
Chimera schreef op 10-11-2004 @ 10:40 :
Dat was het punt dus, sommige meiden kunnen het gewoon echt niet naar 't schijnt.
minder
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 21:01
probeer
probeer is offline
ja, omdat zij er toch ook van moet kunnen genieten.

ben wel verschrikkelijk blij dat mijn vriendin klaar kan komen door vaginale sex. kun je soms t voorspel n keer overslaan
Oud 10-11-2004, 21:31
Dith
Dith is offline
Nee, nooit, in geen enkel opzicht.
Ik ben eigenlijk redelijk makkelijk.
Oud 11-11-2004, 09:09
angel-nieke
angel-nieke is offline
ik heb er zelf geen problemen mee... me vriend wil wel graag dat k ook n keer klaarkom ma hij is nu wel zo dat hij t niet tegen me zegt ofzow omdat t bij mij gewoon moeilijk gaat....
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 10:49
Guinevere
Guinevere is offline
Ik kom moeilijk klaar, dus als het niet lukt vind ik het niet erg. Vorig weekend heeft mijn huidige sekspartner me voor het eerst laten komen en dat was toch wel heel speciaal en intiem.

Van neuken kom ik niet klaar, dus het moet altijd er voor of er na met de hand gebeuren. Maar als het dan niet lukt, dan vind ik dat totaal niet erg.

Zijn hoogtepunt is dan mijn hoogtepunt, zeg maar.

Oh, hij vindt het meestal erger dan ik, als ik niet kom, de schat.
Oud 11-11-2004, 13:15
Snoezeke
Snoezeke is offline
Ik zelf kom niet klaar tijdens vaginale seks, zelf vind ik dit niet echt erg want dit wil niet zeggen dat ik niet geniet... Maar mijn vriend kan zich vreselijk ergeren aan het feit dat ik dan niet kan klaarkomen Dat stoort me wel, ik voel me dan slecht en kan er helemaal zelfs niets aan doen, en faken NO WAY ! Liever niet klaarkomen dan mijn vriend voor te liegen !
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 15:17
alpha
alpha is offline
ik zou het heel triest vinden als de mannen daar moeilijk over zouden doen, het is immers voor het meisje erger (of iig, heeft dat meer inpact op haar) dan voor hem
Oud 11-11-2004, 15:20
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
nee ik vind het zelf niet erg als ik niet klaarkom en mn vriend doet wel altijd zn best maar soms is het te lang te lekker en dan voelik dat het niet meer lukt heb hem uitgelegd dat dat echt niet uitmakt voor mij (jah soms wil je perse dat wel.. maar tis niet noodzakelijk voor goede sex vind ik)
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 23:46
Party_P
Party_P is offline
Citaat:
ganjafarmster schreef op 11-11-2004 @ 14:15 :
Ik zelf kom niet klaar tijdens vaginale seks, zelf vind ik dit niet echt erg want dit wil niet zeggen dat ik niet geniet... Maar mijn vriend kan zich vreselijk ergeren aan het feit dat ik dan niet kan klaarkomen Dat stoort me wel, ik voel me dan slecht en kan er helemaal zelfs niets aan doen, en faken NO WAY ! Liever niet klaarkomen dan mijn vriend voor te liegen !
idd, liegen mag niet

Citaat:
alpha schreef op 11-11-2004 @ 16:17 :
ik zou het heel triest vinden als de mannen daar moeilijk over zouden doen, het is immers voor het meisje erger (of iig, heeft dat meer inpact op haar) dan voor hem
ok, maar er is een verschil:
- hij kan er niks van, bij jezelf lukt het wel
- het lukt jezelf ook niet.

en waarom is het triest? mannen vinden het mooi om te zien/mee te maken als vrouwen klaarkomen. Maar als dat niet wil, ach..wat maakt het uit, zolang je maar van de seks geniet (en dat kan ook zonder dat ze klaarkomt)
Oud 12-11-2004, 08:41
bracelance
bracelance is offline
klaarkomen is natuurlijk een teken van waardering dus het is altijd wel prettig als ze klaarkomt. Maar het is geen 'must' oid.
Oud 12-11-2004, 09:51
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
bracelance schreef op 12-11-2004 @ 09:41 :
klaarkomen is natuurlijk een teken van waardering dus het is altijd wel prettig als ze klaarkomt. Maar het is geen 'must' oid.
precies

ik kom zelf btw ook niet altijd klaar, zit k ook niet bepaald mee
Oud 12-11-2004, 10:24
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Ik kan me voorstellen dat een jongen het vervelend vindt wanneer het meisje niet klaar kan komen. Krijg je als jongen volgens mij toch het idee dat je iets niet goed doet.

Maar zo is het dus niet. Ikzelf kan ook niet klaarkomen door een jongen. Ik ben dan gewoon niet genoeg op mijn gemak, en hij wil te graag, dus wil ik ook te graag, enz. enz. (de bekende vicieuze cirkel) Zelf kan ik het wel, gelukkig. Ik hoop dan ook dat ik geen jongen zal treffen die er een enorm probleem van gaat maken.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 21:32
evanescence
evanescence is offline
nee geen probleem, ik ben zelf het meisje namelijk maar tis wel frustie af en toe...
Oud 13-11-2004, 22:06
barbara.inc
barbara.inc is offline
Nee, geen probleem, ik kom nooit bij kerels, wat ze ook doen. Is niet erg, ik kan prima komen als ik alleen ben en vind het prima zo. MIjn sexleven wordt er in elk geval totaal niet door beiinvloed, in tegendeel
Oud 14-11-2004, 00:05
juno
juno is offline
Heel soms lukt het niet. Ja, soms zit het mee, soms zit het tegen, niet waar? Meestal kan ik wel een reden aanwijzen hoor, dus dan weet ik waar het aan ligt. Ik ga dan niet faken, maar zeg gewoon dat het niet gaat lukken. Soms laat hij dat niet op zich zitten en krijgt het met veel geduld en de magic touch dan toch voor elkaar, maar ook dat lukt niet iedere keer.

Niet erg, volgende keer beter. Maar ik kom liever wel natuurlijk.

Dat hij niet komt is nou echt nog nooit voorgekomen. Wat zijn mannen toch makkelijk he.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 00:10
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Hebben mannen nou ook dit probleem?
Vroeg het me toch af aangezien het bij mij best wel lang duurt vind ik zelf, en dan ga ik me irriteren en dan lukt het al helemaal niet
Oud 14-11-2004, 00:32
Dennis27
Dennis27 is offline
Citaat:
Hardstylesage schreef op 14-11-2004 @ 01:10 :
Hebben mannen nou ook dit probleem?
Vroeg het me toch af aangezien het bij mij best wel lang duurt vind ik zelf, en dan ga ik me irriteren en dan lukt het al helemaal niet
Ik ga me er niet aan irriteren..maar als ik bijv te lang aan het penetreren ben, dan wordt het allemaal wat minder gevoelig en op den duur hoeft het dan niet meer...daarom is bijv 2x achter elkaar ook iets dat ik niet snap...het gevoel is namelijk grotendeels weg en heb er dan geen zin meer in...misschien lullen mannen wel gewoon dat ze zovaak kunnen..tja..of ik ben een apart geval
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 02:28
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Citaat:
Dennis27 schreef op 14-11-2004 @ 01:32 :
Ik ga me er niet aan irriteren..maar als ik bijv te lang aan het penetreren ben, dan wordt het allemaal wat minder gevoelig en op den duur hoeft het dan niet meer...daarom is bijv 2x achter elkaar ook iets dat ik niet snap...het gevoel is namelijk grotendeels weg en heb er dan geen zin meer in...misschien lullen mannen wel gewoon dat ze zovaak kunnen..tja..of ik ben een apart geval
Kijk met jou kan ik praten
Hoe langer je bezig blijft gaan hoe ongevoeliger het wordt en doordat je heletijd op het randje zit kan het met klaar komen, voor mij dan, een gevoel geven alsof ik nog heel erg inhoud en das niet echt prettig

tuurlijk kan je wel5 keer achter elkaar ofzo maar volgens mij is het dan meer wilskracht dan plezier wat je er aan beleeft.
Oud 14-11-2004, 02:34
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
nou dat mannen lullen dat ze zovaak kunnen ben ik het nie tmee eens.. er zijn er misschien wel bij daar niet van..
maar mijn vriend kan echt meteen na t klaarkomen doorgaan en dan word ie ook vrij snel weer stijf en zo kunnen we echt een aantal keer doorgaan..
mn exen daarentegen moesten wel ff rusten.. dus dat verschilt wel per persoon...
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 02:36
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Ik kan ook wel weer, maar er moet wel wat tijd tussen zitten ja. Maar goed, die kan je ook nuttig besteden toch?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 15:12
Uice
Uice is offline
Citaat:
Sarah schreef op 09-11-2004 @ 23:12 :
ligt aan de context inderdaad
als we vaginale seks hebben en hij komt klaar, dan wil ik ook
als hij niet klaarkomt hoef ik ook niet
als ik hem pijp hoef ik niet
Als we zitten te eten hoeft het van mij ook niet.
Oud 14-11-2004, 18:30
Verwijderd
'Probleem' is een groot woord, maar ik kom toch wel graag klaar, ja.
Maar bedoel je nu eigenlijk of jongens het een probleem vinden als een meisje niet klaar kán komen (van zichzelf dus ook niet), of of ze het een probleem vinden dat een meisje niet klaarkomt tijdens die bepaalde seksbeurt?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 18:53
olsen
olsen is offline
Nee, ik vind het niet zo'n probleem. Voor een paar keer.

Maar daarna wil ik wel weten/leren hoe het wel lukt of kan lukken.
Ik krijg graag aanwijzingen

Direct me! And I'll show you the way.

of zoiets...
Oud 14-11-2004, 19:19
Verwijderd
Citaat:
olsen schreef op 14-11-2004 @ 19:53 :
Nee, ik vind het niet zo'n probleem. Voor een paar keer.

Maar daarna wil ik wel weten/leren hoe het wel lukt of kan lukken.
Ik krijg graag aanwijzingen

Direct me! And I'll show you the way.

of zoiets...
als elke man dat nou denkt.....
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 19:30
Puta_Frenkiej
Puta_Frenkiej is offline
Citaat:
ArvinaAcTurpis schreef op 09-11-2004 @ 11:57 :

Zo ja, waarom.
Zo nee, waarom.
neem gewoon met een 9er of een paard
Oud 14-11-2004, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Dith schreef op 10-11-2004 @ 22:31 :
Nee, nooit, in geen enkel opzicht.
Ik ben eigenlijk redelijk makkelijk.
Same, zolang er maar genoeg aandacht en liefde voor elkaar is, dan is een orgasme eigenlijk te verwaarlozen! (is mijn mening...)
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 20:08
Verwijderd
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 14-11-2004 @ 20:19 :
als elke man dat nou denkt.....
De meeste mannen denken dat toch? Ik ken er geen die zo 'eerloos' zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 22:09
Verwijderd
Citaat:
MissBi@tch schreef op 14-11-2004 @ 03:34 :
nou dat mannen lullen dat ze zovaak kunnen ben ik het nie tmee eens.. er zijn er misschien wel bij daar niet van..
maar mijn vriend kan echt meteen na t klaarkomen doorgaan en dan word ie ook vrij snel weer stijf en zo kunnen we echt een aantal keer doorgaan..
Mijn vriend kan dat ook, maar dat schijnt toch wel een beetje raar te zijn. Bij mijn vriend is het ook nog echt lekker om dan nog een keer te komen...

Of ik klaarkomen belangrijk vind, mwah ja wel redelijk ja. Vroeger vond ik het allemaal wel prima, wel of niet komen, maar tegenwoordig vind ik het de seks toch wel erg compleet maken als we beide gekomen zijn.
Maar klaarkomen van de seks is geen must.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten