Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2002, 12:52
FB
FB is offline
Ik wou even weten wat jullie hiervan vinden.

Morgen heb ik 3 maanden verkering met een meisje, S, en het gaat echt super tussen ons. Ik denk dat ik de persoon heb gevonden met wie ik samen oud wil worden, kinderen wil krijgen, enzovoorts...

Wat vinden jullie ervan dat twee mensen van 16 en 15 hun relatie al zo serieus nemen en over 'later' praten, terwijl ze elkaar nog maar goed 3 maanden kennen?

Grtz,
Fubz

PS Ik heb er zelf geen problemen mee ofzo hoor, ik wil gewoon altijd bij haar blijven. Maar ik wou ff weten wat de mening van anderen daarover is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2002, 12:58
Verwijderd
is volgens mij standaard verliefdheid praat k ken het, doe het zelf ook

maar offet lukt, kwee et niet, je hele leven is een errug lange tijd en dr kan van alles in gebeuren, dus tja, zekerheid heb je nooit, maar proberen kan natuurlijk geen kwaad

oh, trouwes, bedenk me nu dattet best wel kan, k ken stuk of 6 mensen die al sinds hun 15de (of nabij die leeftijd) bij hun partner zijn, dus tja, waarom niet? ga dr gewoon voor
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 13:01
Roosa
Roosa is offline
Hm nou ja ik vind het niet zo gek, ik had er gister nog een discussie over met iemand.
Ik heb nu 11 maanden met mijn vriend (we schelen 1 jaar hij is net 17 en ik bijna 16)
Degene met wie ik discussieerde zei dat het dom van mij was om te denken dat het nooit uit zou gaan, maar ik vind het ook een beetje raar om te denken van ' nou ach het gaat toch ooit wel uit' als je nu van iemand houd

Als je nu gelukkig bent is dat prima, en als het ooit uit zal gaan weet je dat meestal wel al een tijd van te voren.. neem ik aan, als je al lang met elkaar iets hebt.

Ik denk dat er niet veel mensen zijn die vanaf hun 15 bij elkaar zijn en blijven, maar natuurlijk kan het.. en ik hoop dat ik altijd gelukkig zal blijven samen met mn vriend, en ik hoop het zelfde voor jou
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 13:06
FB
FB is offline
Citaat:
Roosa schreef:
Hm nou ja ik vind het niet zo gek, ik had er gister nog een discussie over met iemand.
Ik heb nu 11 maanden met mijn vriend (we schelen 1 jaar hij is net 17 en ik bijna 16)
Degene met wie ik discussieerde zei dat het dom van mij was om te denken dat het nooit uit zou gaan, maar ik vind het ook een beetje raar om te denken van ' nou ach het gaat toch ooit wel uit' als je nu van iemand houd

Als je nu gelukkig bent is dat prima, en als het ooit uit zal gaan weet je dat meestal wel al een tijd van te voren.. neem ik aan, als je al lang met elkaar iets hebt.

Ik denk dat er niet veel mensen zijn die vanaf hun 15 bij elkaar zijn en blijven, maar natuurlijk kan het.. en ik hoop dat ik altijd gelukkig zal blijven samen met mn vriend, en ik hoop het zelfde voor jou
Thanx
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 13:06
Verwijderd
ik vind dat een beetje raar. je weet toch nooit of je nog bij elkaar zal blijven..... en als je 16 bent ga je toch nog niet over trouwen en kinderen enzo nadenken... tenminst ik moet daar nog niet aan denken... ik zou ook niet met mijn huidige vriend willen trouwen btw, maar das wat anders..
Ik denk ook dat er niet veel mensen zijn die vanaf hun 16e ofzo bij elkaar zijn en blijven, maar je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 14:07
Aurora
Aurora is offline
Ik deed het al toen ik hem nog maar 1 maand kende..(njah ervoor 1.5 maanden gepraat over i-net) Soms heb je the feeling gewoon..heb het bij beide relaties gehad, maar zoals je wel doorhebt is het dus uit. En ik ben er een hekel aan als mensen dan zeggen 'jij had een ander gevoel, dat van mij is echt', want ik had PRECIES hetzelfde..echt zo van WHA this is him...ik zeg niet dat het bij jou ook foutgaat maar dat denkt volgens mij iedereen wel als hij/zij een relatie heeft.
Oud 27-03-2002, 15:06
Verwijderd
ik denk wel dat het kan hoor,op mijn 16e leerde ik mijn vriend kennen,is toen een tijdej een hele goede vriend van me geweest en nu heb ik dit weekend 7 maanden met hem,en we hebben allebei al een tijdje t gevoel dat we nog heel lang bij elkaar blijven.

Dus ik denk wel dat het kan,alleen is de kans kleiner als je 15/16 bent.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 15:09
Verwijderd
tja ik heb nu met een jongen van bijna 17 (ik ben 16) en het is nu bijna 6 maanden aan

ik denk dat we ook heel lang bij elkaar blijven maar heb soms ook het gevoel dat het niet lang meer duurt
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 15:34
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Tis toch onzin om een relatie te hebben, als je er geen toekomst in ziet

kus
Oud 27-03-2002, 15:42
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Echte ware liefde heeft niks met leeftijd te maken. Das het enige wat ik er over kan zeggen.....en voor de rest: geniet
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 15:57
Verwijderd
Dat weet je nooit!!
Er kan vanalles gebeuren....Jullie zijn nog jong!!!
Maar geniet lekker!!

Groetjes+Kusjes van mij Jacqueline
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 16:22
Verwijderd
Dat moeten ze zelf weten, maar ik denk persoonlijk dat je op die leeftijd onmogelijk kan weten of een relatie standhoudt. Erover praten is natuurlijk oké, als je het maar niet in je hoofd haalt om op je 16e daadwerkelijk met kinderen te beginnen (zoals in Engeland tegenwoordig veel).
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 16:44
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Dat moeten ze zelf weten, maar ik denk persoonlijk dat je op die leeftijd onmogelijk kan weten of een relatie standhoudt. Erover praten is natuurlijk oké, als je het maar niet in je hoofd haalt om op je 16e daadwerkelijk met kinderen te beginnen (zoals in Engeland tegenwoordig veel).

idd, helemaal mee eens

Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 17:29
FB
FB is offline
Haha, we zijn niet van plan nu al met kinderen te beginnen hoor

Daar wachten wij mooi nog eventjes een jaartje of 7/8/9 mee
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 17:36
bracelance
bracelance is offline
wij (ik en Highlight/Troffee) doen het ook. Zelfs toen we het 3 maanden hadden. Nu hebben we het 10,5 maand, en het wordt alleen maar langer en beter. We zijn zelfs al verloofd. Geloof je dat, na 10 maanden...VERLOOFD
Oud 27-03-2002, 18:18
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Heel leuk voor je, maar meestal zijn zulk soort mensen rond hun 25e op elkaar uitgekeken. Liefde is meer dan elkaar een keer zien en zoenen. Wacht maar tot je gaat samenwonen...
Oud 28-03-2002, 08:47
Verwijderd
moet je zelf wten joh
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 09:12
C'est moi!
C'est moi! is offline
Geniet ervan. Je merkt vanzelf ooit wel of jullie echt de ware voor elkaar zijn. Daar moet je je nou nog niet druk over gaan maken...
Oud 28-03-2002, 09:48
Iotje
Iotje is offline
Niks mis mee, maar je moet je niet vastklampen aan de plannen die je hebt.
Oud 28-03-2002, 09:56
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef:
Geloof je dat, na 10 maanden...VERLOOFD
I don't know whether to laugh or cry.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 17:07
AMDFreak
AMDFreak is offline
Zou kunnen... Maar het kan zijn dat je als je ouder wordt.. het saai wordt.. omdat je niks meer over vroeger kan vertellen toen jij nog bijvoorbeeld op de middelbare school zat ofssow..
Oud 28-03-2002, 18:20
Q
Q is offline
Tuurlijk geloof ik dat.. en in 3 biggen die huisjes bouwen, geloof ik ook in. En in draken... en in gemene orken die de wereld veroveren. Sprookjes zijn leuk, maar je moet het niet TE serieus gaan neme he. Als je over 10/12 jaar klaar bent om te trouwen denk ik nie dat het nog zo tof is met elkaar. Een van jullie krijgt echt nog wel de drang om met een ander te gaan.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 19:40
Jozzy
Jozzy is offline
Ik denk eerlijk gezegd dat je niet verliefd kunt worden als je niet denkt dat hij/zij de ware voor je is! Klinkt misschien een beetje stom (dat kan kloppen), maar ik hoop dat jullie het een beetje snappen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten