Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind dat een beetje raar. je weet toch nooit of je nog bij elkaar zal blijven..... en als je 16 bent ga je toch nog niet over trouwen en kinderen enzo nadenken... tenminst ik moet daar nog niet aan denken... ik zou ook niet met mijn huidige vriend willen trouwen btw, maar das wat anders..
Ik denk ook dat er niet veel mensen zijn die vanaf hun 16e ofzo bij elkaar zijn en blijven, maar je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen... |
![]() |
|
Ik deed het al toen ik hem nog maar 1 maand kende..(njah ervoor 1.5 maanden gepraat over i-net) Soms heb je the feeling gewoon..heb het bij beide relaties gehad, maar zoals je wel doorhebt is het dus uit. En ik ben er een hekel aan als mensen dan zeggen 'jij had een ander gevoel, dat van mij is echt', want ik had PRECIES hetzelfde..echt zo van WHA this is him...ik zeg niet dat het bij jou ook foutgaat
![]()
|
Verwijderd
|
ik denk wel dat het kan hoor,op mijn 16e leerde ik mijn vriend kennen,is toen een tijdej een hele goede vriend van me geweest en nu heb ik dit weekend 7 maanden met hem,en we hebben allebei al een tijdje t gevoel dat we nog heel lang bij elkaar blijven.
Dus ik denk wel dat het kan,alleen is de kans kleiner als je 15/16 bent. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat moeten ze zelf weten, maar ik denk persoonlijk dat je op die leeftijd onmogelijk kan weten of een relatie standhoudt. Erover praten is natuurlijk oké, als je het maar niet in je hoofd haalt om op je 16e daadwerkelijk met kinderen te beginnen (zoals in Engeland tegenwoordig veel).
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
wij (ik en Highlight/Troffee) doen het ook. Zelfs toen we het 3 maanden hadden. Nu hebben we het 10,5 maand, en het wordt alleen maar langer en beter. We zijn zelfs al verloofd. Geloof je dat, na 10 maanden...VERLOOFD
|
![]() |
Heel leuk voor je, maar meestal zijn zulk soort mensen rond hun 25e op elkaar uitgekeken. Liefde is meer dan elkaar een keer zien en zoenen. Wacht maar tot je gaat samenwonen...
|
Tuurlijk geloof ik dat.. en in 3 biggen die huisjes bouwen, geloof ik ook in. En in draken... en in gemene orken die de wereld veroveren. Sprookjes zijn leuk, maar je moet het niet TE serieus gaan neme he. Als je over 10/12 jaar klaar bent om te trouwen denk ik nie dat het nog zo tof is met elkaar. Een van jullie krijgt echt nog wel de drang om met een ander te gaan.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Jehova's getuigen indie-gurl | 348 | 10-04-2007 14:28 | |
Het kleine vraagjes over geloven topic T_ID | 501 | 29-06-2006 23:21 | |
Algemene schoolzaken |
Dyslexie Lotte | 181 | 22-08-2004 15:06 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 | |
wat de meeste christenen niet weten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vervreemd | 7 | 26-11-2002 20:08 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |