Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder sluit ik mij bij de rest aan. Het is geen schande om een jaartje te blijven zitten, maar je moet dan wel hard werken. Uiteindelijk moet je doen waar jij je goed bij voelt. PS Misschien is het een goed idee om hier met je ouders over te spreken?
|
Verwijderd
|
Ik voeg je topic samen met het andere topic van je wat ook gaat over overgang. Het is niet echt nodig om voor elke vraag weer een nieuw topic te maken.
![]() En het is niet mogelijk om van 3 VMBO naar 4 HAVO te gaan. Je moet volgens mij toch echt een diploma hebben wil je dat kunnen doen. |
![]() |
|
Haha, tis hier geen chat dat je meteen om een reactie moet gaan bedelen ofzo
![]() Als ik jou was zou ik naar 3 mavo (vmbo-t) gaan, je kan na 4 mavo met een 7 gemiddeld alsnog naar het havo. Zo doubleer je een jaar met de kans dat je 't weer niet haalt. Weet je al waar je interesse ligt? Je zult sowieso nergens meer op een school aangenomen worden voor de klas 3 HAVO. Daar heb je de cijfers gewoon niet voor. Ik heb zelf de overstap gemaakt van de mavo naar de havo en het viel hartstikke mee, alleen de eerste paar maanden is het wel even wennen aan het niveau en vooral het tempo.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Staatsexamen MAVO of HAVO? prinsesBrabant | 6 | 17-10-2014 21:53 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
2 HAVO of 3 VMBO - TL Ikweetmeer | 3 | 12-08-2011 05:59 | |
Algemene schoolzaken |
Vavo VMBO TL Acenith | 3 | 03-07-2010 17:18 | |
Algemene schoolzaken |
Is mijn school te streng? Of ligt het aan mij? Thanatios | 61 | 07-05-2008 11:50 | |
Algemene schoolzaken |
Doorstromen naar Havo ? kevinos91 | 1 | 28-05-2007 19:26 | |
Algemene schoolzaken |
Havo 4 ? gigigirl | 28 | 03-03-2002 20:11 |