Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
(ik vraag me af in hoeverre het nut heeft iets op te noemen waar je 'echt gelukkig' van zou worden, maar niet na te denken over hoe en wat (en dus eigenlijk alleen merken wat je niet hebt), vandaar. Of bekijk ik dingen nu heel krom?))
||
Citaat:
ik wil dat mn vriendinnen zich nou eens gelukkig voelen, niet zo veel verdriet hebben ![]() dan zou ik ook een stuk gelukkiger zijn oe bereiken: ik moet niet te hard proberen om ze gelukkig te maken maar helpen als ze daarom komen
Laatst gewijzigd op 29-10-2004 om 18:39. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Controle. En dan vooral over mezelf, oke, ook heel graag over m'n omgeving, maarja. En dan zelfcontrole op een goede manier, niet op de manier van niet eten dan heb ik controle, of controle over pijn. Want dat soort controle houdt ik maar even vol. In het begin is het dan controle, later heb ik heb niet meer in de hand...
M'n gevoel wil ik onder controle hebben, zodat obsessies niet meer de overhand krijgen...
|
Iets wat ik heel graag wil: dat mijn moeder gewoon het leven krijgt dat ze verdient zonder al de zorgen die ze heeft.
Verder: - Dat mensen hun ogen opendoen en zien wat ze elkaar aandoen. - Dat het geld in de wereld eerlijk wordt verdeeld, want er zijn teveel rijke stinkerds die hun geld verspillen. Oh ja, en even voor de oppervlakkigheid: dat een zekere jongen mij leuk gaat vinden. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben me bewust van vergankelijkheid van dingen. Dus als ik iets zou wensen en zelfs wel bereiken waar ik erg gelukkig van zou worden, dan zou ik na een tijdje toch weer iets anders willen waar ik dán gelukkig van zou worden. Geluk nastreven is universeel, maar geluk is niets universeels.
En als ik iets mocht wensen waar ik wel gelukkig van zou worden...mja, dat had dan iets te maken met een meisje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Helaas kan ik maar 1 wens doen ![]() Dan wens ik... dat ik echte vrienden had ![]() |
![]() |
|
Ik wens rust. En dan niet een nachtje goed slapen, maar innerlijke rust. Weg met die depressie, ik ben hem nu al zat. En ik wil graag met dingen om kunnen gaan zonder snel in de stress te schieten.
En dat ga ik denk ik doen door: - een baan te vinden, het is behoorlijk deprimerend om zonder werk te zitten - uit huis te gaan; ik word gek van mijn ouders en hun eisen die ze aan me stellen - praten met vrienden, daar kan ik weleens rustig van worden
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik zou wensen dat ik geaccepteerd zou worden om wie ik ben, dat er mensen van me houden omdat ik ben wie ik ben. Niet om datgene wat mensen willen dat ik ben..
Ik zou wensen dat mn moeder weer gelukkig was. Dat ik haar gelukkiger kon maken dan ze nu is. Dat ze er weer boven op kwam. En ik zou wensen dat ik meer zelfvertrouwen had, meer moed. Dat ik mezelf durfde te zijn. Maar je mocht maar 1 ding wensen he? Dan wens ik er nog 3 andere wensen bij zodat ik de rest ook kan wensen..
|
Dat ik mezelf nou eens kan accepteren zoals ik ben, en gelukkig kan zijn met hoe ik ervoor sta.
Hoe: Leren accepteren en minder van dag tot dag leven. Minder nadenken wat mij toch alleen maar naar ongelukkigheid brengt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |