Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2004, 17:38
voice
voice is offline
Mijn vriend wil al 3 maanden geen sex meer. En ik snap maar niet waarom. Het gaat de laatste tijd niet echt geweldig tussen ons maar we willen er allbei heel erg aan werken en ik weet ook zeker dat hij mij niet kwijt wil. Want we hebben nu 3,5 jaar iets en ik ken hem toch wel goed genoeg dat ik weet of hij de waarheid spreekt. Hij zegt zelf dat de behoefte er gewoon niet is. En ik me maar zorgen maken.....vind hij me nu opeens lelijk ofzo of heeft hij een ander dat hij vervogens bij mij geen zin meer heeft?

Of is het gewoon zo dat ( zelfs een jongen) ook gewoon een hele tijd geen zin meer kan hebben zonder dat het iets te beteken heeft. Ik heb dat namelijk zelf wel een keer gehad maar jongens hebben vaak toch wel eerder zin toch?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 17:47
justhanna
justhanna is offline
3 maanden vind ik wel heel lang....
Oud 13-11-2004, 17:49
rodina
rodina is offline
Citaat:
justhanna schreef op 13-11-2004 @ 18:47 :
3 maanden vind ik wel heel lang....
idd. Laat hem eerst maar eens een echt antwoord geven.

Zin moet je maken overigens. Hoe meer je aan sex doet des te meer zin je krijgt.
Oud 13-11-2004, 17:50
juno
juno is offline
De reden heb je al aangegeven: het gaat niet echt geweldig tussen jullie. Dat voel je nergens beter dan in bed. De afstand tussen twee mensen is nooit zo groot dan wanneer iemand lichamelijk heel dicht bij je is, maar geestelijk op de maan. Op zo'n moment mis je iemand die naast je ligt, en geloof me: dat is het ergste gevoel van missen dat er is.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 17:51
rodina
rodina is offline
Citaat:
juno schreef op 13-11-2004 @ 18:50 :
De reden heb je al aangegeven: het gaat niet echt geweldig tussen jullie. Dat voel je nergens beter dan in bed. De afstand tussen twee mensen is nooit zo groot dan wanneer iemand lichamelijk heel dicht bij je is, maar geestelijk op de maan. Op zo'n moment mis je iemand die naast je ligt, en geloof me: dat is het ergste gevoel van missen dat er is.
O god ja dat is ook zo waar. Heel confronterend. De persoon naast je is niet meer de persoon die je naast je zou willen hebben ook al is het dezelfde persoon. God dat gevoel zuigt.
Oud 13-11-2004, 17:56
juno
juno is offline
Citaat:
rodina schreef op 13-11-2004 @ 18:51 :
O god ja dat is ook zo waar. Heel confronterend. De persoon naast je is niet meer de persoon die je naast je zou willen hebben ook al is het dezelfde persoon. God dat gevoel zuigt.
Dat is ook de reden dat ik niet begrijp hoe iemand sex met zijn ex kan hebben. Zo...leeg. Even de herinnering aan alle fijne momenten de je wel gehad hebt voorgoed de nek omdraaien. Want die komen er niet mee terug. Neem je dan genoegen met een plekje in de kilte van iemands hart? Je moet wel spijkerhard zijn wil je dat verdragen. Ik zou kapot gaan.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 18:01
Billy_bob
Billy_bob is offline
Zodra iets regulair wordt wordt het steeds moeilijker om eruit te komen, dus maak hem gewoon geil, kan me niet voorstellen dat ie dat niet prettig vind, zo wie zo een jongen die 3 maanden al geen seks meer wil , ik zit nu een maand zonder seks...kan ik zelf niks aan doen , en ik word er al gek van haha,
Oud 13-11-2004, 19:26
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
En daarom is een relatie zonder seks als een douche zonder water. Dan kan je er net zo goed uitstappen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 19:27
Billy_bob
Billy_bob is offline
ik had het wel geweten zeg, 3 maanden
Oud 13-11-2004, 19:30
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
juno schreef op 13-11-2004 @ 18:56 :
Dat is ook de reden dat ik niet begrijp hoe iemand sex met zijn ex kan hebben. Zo...leeg. Even de herinnering aan alle fijne momenten de je wel gehad hebt voorgoed de nek omdraaien. Want die komen er niet mee terug. Neem je dan genoegen met een plekje in de kilte van iemands hart? Je moet wel spijkerhard zijn wil je dat verdragen. Ik zou kapot gaan.
Ik had seks met mijn ex...
nouja ex... twas toen net 2 weken uit..
Ik hield nog enorm van hem...
Hij niet van mij..
Na de seks zei hij ook eerlijk dat hij er
spijt van had en dat het totaal niet goed
had gevoelt voor hem...
En dat doet pas echt pijn...
Oud 13-11-2004, 19:30
Luna
Luna is offline
tssk, ik heb al 10 maanden geen seks. en hoor je mij zeuren?
Oud 13-11-2004, 19:45
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
Luna schreef op 13-11-2004 @ 20:30 :
Ieder voor zichzelf he....
Oud 13-11-2004, 20:50
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Luna schreef op 13-11-2004 @ 20:30 :
Maar heb jij dan ook een relatie in die tussentijd?

Verder even ontopic, ik sluit me helemaal aan bij Juno. Lijkt me dat als het sowieso al niet meer zo goed gaat tussen jullie het eigenlijk wel logisch is dat je geen sex meer hebt. Het moet toch vreemd voelen om je niet op je gemak te voelen bij iemand en dan 's avonds toch sex te hebben...

Als ik jou was zou ik veel met hem proberen te praten, en als jullie er uiteindelijk niet uitkomen, is het het beste om de relatie te beëindigen (niet alleen voor geen seks natuurlijk..).
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 02:09
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Een jongen die drie maanden geen seks wil, 'omdat ie geen behoefte heeft', dat lijkt me sterk. Zal inderdaad wel te maken hebben met jullie relatieproblemen...

Sommige mensen proberen het daarmee juist weer te lijmen allemaal... was de seks misschien ook een sleur geworden? Dat hoor je dan wel vaker...
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 02:21
JCG
JCG is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 13-11-2004 @ 20:26 :
En daarom is een relatie zonder seks als een douche zonder water. Dan kan je er net zo goed uitstappen.
En sex zonder relatie als een regenbui? Sommige mensen vinden het leuk, andere haten het?

@TS: hij zal je vast niet opeens lelijk vinden. Maar misschien groeien jullie wel uit elkaar? Sorry voor het doem scenario.
Oud 14-11-2004, 09:58
voice
voice is offline
hey mensen,

danjewel voor jullie reacties, toen ik bezig was ze te lezen kwam hij net de kamer binnen en zag waar ik mee bezig was.
We hebben erover gepraat en hij zat er zelf ook kei erg mee maar nu we langzaam bij beetje uit het dal samen aan het klimmen zijn gaan merkte hij aan zichzelf dat hij ook steeds meer zin had.
Dus alles komt weer goed!!!!!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 10:51
Verwijderd
Herkenbaar.
Zo waren de laatste paar maanden met 'hem' ook.
Uiteindelijk is eruit gekomen dat hij het niet meer wilde omdat hij zich er niet meer fijn bij voelde etcetc.
Wat Juno zegt klopt helemaal.

Succes
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten