![]() |
|
Verwijderd
|
De nieuwe CD van Within Temptation.
Heb 'm nu 2 dagen, en ik vind 'm eigenlijk best goed... Op de website van WT is het album of de single Stand My Ground te krijgen met handtekeningen meen ik. Aanraders: Jillian (Live bekend als Org meen ik) It's The Fear En ik verwacht van Angels de nieuwe single gaat worden (en anders It's the Fear). Release is 15 November meen ik. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En lijkt me sterk dat it's the fear een single gaat worden...aangezien die al op de stand my ground single staat. Zowel de single als de cd zijn met handtekeningen te bestellen...vrijdag al 600 stuks (van de cd) uit staan pakken zodat ze die konden signeren.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ach...en het was wel gezellig in de studio bij 3fm.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Tot nu toe vind ik em best leuk, heb nu een paar nummers binnen. Maar ik hou ook enorm van haar stem. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Wat vind jij het beste Live album of de beste Live DVD? Verwijderd | 56 | 23-05-2006 16:48 | |
Muziek |
Luistertopic. Snuitermans | 500 | 10-03-2005 09:06 | |
Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, tapes, shirts etc. ? nuclearwarfare | 500 | 10-01-2005 17:04 | |
Muziek |
Hoi wat luister jij ? Verwijderd | 500 | 06-01-2005 23:28 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 |