Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik vind niet dat dat perse moet hangt inderdaad geheel van de situatie en personen in kwestie af...
maar opzich als ik zou vreemdgaan en mn partner dr op geen manier begrip voor zou hebben en t meteen uitmaakt dan snap ik dat ook wel en kan ik me dr best in verplaatsen. ik zelf zou t iig niet zo snel doen (kijk hardnekkig vreemdgaan is iets anders ![]()
|||
Citaat:
weer een befaamd discovery kijker ![]() vooral deze zin deed het m: Citaat:
op Sex sense zeiden ze overigens ook dat mannen meer vreemd gingen om het lichamelijke en vrouwen meer om het geestelijke. Ik weet niet wat kwalijker is. Inderdaad, vlees is zwak. Maar als iemand vreemdgaat om het geestelijke wil dat zeggen dat de partner in karaktereigenschappen tekort schiet, of dat de partner in crime naar aandacht smacht van iemand anders.
|
Verwijderd
|
Bij mij is het niet zozeer een zaak van dat ik het niet zou kunnen vergeven, maar dat ik het niet uit mijn hoofd zou kunnen zetten. Dat heb ik met meer dingen. Ik zou het dan misschien best kunnen begrijpen enzo, dat ze het gedaan heeft, maar er blijft dan iets in mijn achterhoofd meespelen en dat zal moeilijk weg te krijgen zijn.
|
![]() |
|
Omdat een relatie gebasseerd is op het feit dat 2 mensen met elkaar verbonden zijn. Dat betekent dat die 2 mensen wat hebben, elkaar vertrouwen en bij elkaar blijven zonder dat er ook maar iemand tussen komt. Wanneer er een 3de doorheen komt wordt die band verbroken en laat 1 van de 2 blijken dat hij of zij wat anders wilt, waarom zou je dan nog een relatie voortzetten als diegene niet zeker weet dat de relatie echt de relatie is? Het hoort ook niet... vreemd gaan is liegen en je partner's vertrouwen schenden, ben je hem of haar dan wel waardig wanneer je dit doet? nee.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
deze heeft dan bewezen niet serieus met een (test)relatie om te gaan. als je vind dat vreemdgaan moet kunnen, begin dan geen relatie, simpel. doe je het wel, dan is het logisch dat je niet vreemdgaat omdat je voor 1 persoon gekozen hebt, niet voor meerdere.
|
![]() |
![]() ![]() Maar serieus, vreemdgaan is bij mij biezen pakken. Je hebt dan bewezen niet serieus met iets bezig te zijn. Tenzij we een hele vrije relatie hebben natuurlijk.
|
![]() |
Kun je hem dan nog vertrouwen?
Ik zou dat nooit kunnen, elke keer als hij met een ander meisje net iets anders omgaat dan met andere zou ik er iets achter zoeken, ik zou gek worden van twijfelen en misschien ook wel jaloezie. Ik denk ook dat ik hem er veel te vaak aan zou herinneren, elke keer een botte opmerking (hoewel die da ook verdient), maar de conclusie is: ik zou het misschien wel kunnen vergeven, maar niet vergeten, en ik denk dat dat net zo erg is ![]()
||
![]() |
Citaat:
dan maakt het nog niet uit of je de volgende dag nou sex hebt met je vriendin of niet... en of je van der houdt of niet... zomaar gebeuren zal het nooit, maar als de lichamelijke drang er is moet je je toch ff geestelijk bij de zaken houden... imho
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
zwanger of niet? meneeranoniem1 | 93 | 07-12-2010 21:36 | |
Liefde & Relatie |
Ben je wel eens vreemd gegaan? DaStar | 169 | 21-07-2008 13:14 | |
Liefde & Relatie |