Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2002, 07:30
AdenosineTriPhoshaat
AdenosineTriPhoshaat is offline
Waarom moet een relatie METEEN uit als je partner vreemdgaat?

Ik vind overigens van niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2002, 07:39
LittleMouse
LittleMouse is offline
die houdt niet van je....
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 07:44
Esmée
Esmée is offline
Hoeft ook niet per definitie, vind ik. Ligt helemaal aan de situatie en omstandigheden waarin het gebeurd is en nog een hoop andere factoren.
Oud 28-03-2002, 07:45
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Citaat:
AdenosineTriPhoshaat schreef:

nou zij heeft dan je vertrouwen gebroken

Oud 28-03-2002, 07:45
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
LittleMouse schreef:
die houdt niet van je....
Dat hoeft ook niet waar te zijn.

Oud 28-03-2002, 08:03
AdenosineTriPhoshaat
Citaat:
Pibbo schreef:
nou zij heeft dan je vertrouwen gebroken
Is dat dan zo verschrikkelijk? Vlees is zwak hoor. Het kan heel moeilijk zijn om verleiding te weerstaan. Besides: de partner heeft er toch nergens last van? Wat heeft exclusiviteit IGN te maken met vertrouwen?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 08:05
Oen
Oen is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Dat hoeft ook niet waar te zijn.

Aha, ik heb net gisteren op Sex sense gezien dat hier ook geen bal van klopt, Een persoon die vreemd gaat houd evenveel van zijn of haar partner dan een persoon die niet vreemd gaat. Dit gaat wel vooral op bij een langdurige relatie. Een tip voor de vrouwtjes hou het testosteron gehalte van je vriend/man laag, want wanneer dit hoog is dan is het zo gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 08:22
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
ik vind niet dat dat perse moet hangt inderdaad geheel van de situatie en personen in kwestie af...
maar opzich als ik zou vreemdgaan en mn partner dr op geen manier begrip voor zou hebben en t meteen uitmaakt dan snap ik dat ook wel en kan ik me dr best in verplaatsen.

ik zelf zou t iig niet zo snel doen
(kijk hardnekkig vreemdgaan is iets anders )
Oud 28-03-2002, 11:37
Optima
Optima is offline
Citaat:
Oen schreef:

Aha, ik heb net gisteren op Sex sense gezien dat hier ook geen bal van klopt, Een persoon die vreemd gaat houd evenveel van zijn of haar partner dan een persoon die niet vreemd gaat. Dit gaat wel vooral op bij een langdurige relatie. Een tip voor de vrouwtjes hou het testosteron gehalte van je vriend/man laag, want wanneer dit hoog is dan is het zo gebeurt.

weer een befaamd discovery kijker

vooral deze zin deed het m:
Citaat:
Een persoon die vreemd gaat houd evenveel van zijn of haar partner dan een persoon die niet vreemd gaat.
dat KUNNEN mensen niet begrijpen. Want bij houden van komen er meteen van die termen kijken als trouw, exclusiviteit, hoe ik het noem: monopoliefde je mag alleen van een person houden. Als je vreemdgaat wil het niet meteen zeggen dat je NIET van deze persoon houd, of dat je deze verwaardeloost. Wat dan wel de reden is is voor ieder vershcillende

op Sex sense zeiden ze overigens ook dat mannen meer vreemd gingen om het lichamelijke en vrouwen meer om het geestelijke. Ik weet niet wat kwalijker is. Inderdaad, vlees is zwak. Maar als iemand vreemdgaat om het geestelijke wil dat zeggen dat de partner in karaktereigenschappen tekort schiet, of dat de partner in crime naar aandacht smacht van iemand anders.
Oud 28-03-2002, 11:54
Verwijderd
Ik heb het haar gewoon vergeven... Bullshit dat het meteen uit moet zijn. Je WEET of hij/zij van je houd of niet. Dat merk je aan d'r gedrag, en als ze dan 'n slippertje maakt... ok.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 12:20
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik wil gewoon niet met iemand die niet genoeg heeft aan mij. Ook al zal m'n vriend het vast niet zo bedoelen als ie vreemdgaat, ik voel me dan gewoon overbodig ofzo...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 16:38
snoopy
snoopy is offline
ik ben nogal jaloers, en kan de gedachte dat m'n vriend zich aan andere meisjes verlekkert nog net verdragen, maar als-ie ze dan ook nog aanraakt! Ik denk dat ik gek zou worden...
Oud 28-03-2002, 16:59
bracelance
bracelance is offline
als je vreemd zou gaan hou je niet genoeg van iemand.
Oud 28-03-2002, 17:35
Verwijderd
Bij mij is het niet zozeer een zaak van dat ik het niet zou kunnen vergeven, maar dat ik het niet uit mijn hoofd zou kunnen zetten. Dat heb ik met meer dingen. Ik zou het dan misschien best kunnen begrijpen enzo, dat ze het gedaan heeft, maar er blijft dan iets in mijn achterhoofd meespelen en dat zal moeilijk weg te krijgen zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 18:09
Q
Q is offline
Omdat een relatie gebasseerd is op het feit dat 2 mensen met elkaar verbonden zijn. Dat betekent dat die 2 mensen wat hebben, elkaar vertrouwen en bij elkaar blijven zonder dat er ook maar iemand tussen komt. Wanneer er een 3de doorheen komt wordt die band verbroken en laat 1 van de 2 blijken dat hij of zij wat anders wilt, waarom zou je dan nog een relatie voortzetten als diegene niet zeker weet dat de relatie echt de relatie is? Het hoort ook niet... vreemd gaan is liegen en je partner's vertrouwen schenden, ben je hem of haar dan wel waardig wanneer je dit doet? nee.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 18:32
Verwijderd
omdat ie niet genoeg van je houdt en dat je bepaalde eisen stelt aan trouw.

En dat niet van je houden is volgens mij wel zo,als je echt van iemand houdt,dan ga je niet vreemd,sterker nog dan denk je er niet eens aan.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 18:34
de abt van sion
de abt van sion is offline
Omdat de vertrouwensbasis dan onherstelbaar en definitief is aangetast.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 18:35
@pie
@pie is offline
Citaat:
AdenosineTriPhoshaat schreef:

MOET niet, maar kan inderdaad een gevolg zijn.. erg stevige relaties en relaties die het afgesproken hebben houden dit makkelijk (vleeschelijke lusten..), maar als je nou niet echt aan mekaar verbonden bent (of als je erg vaste principes hebt) zal het inderdaad snel uitgaan..
Oud 28-03-2002, 18:39
moenbase
moenbase is offline
deze heeft dan bewezen niet serieus met een (test)relatie om te gaan. als je vind dat vreemdgaan moet kunnen, begin dan geen relatie, simpel. doe je het wel, dan is het logisch dat je niet vreemdgaat omdat je voor 1 persoon gekozen hebt, niet voor meerdere.
Oud 28-03-2002, 19:23
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
op welk CIOS zit jij, met je ATP

Maar serieus, vreemdgaan is bij mij biezen pakken. Je hebt dan bewezen niet serieus met iets bezig te zijn. Tenzij we een hele vrije relatie hebben natuurlijk.
Oud 28-03-2002, 19:41
AdenosineTriPhoshaat
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
op welk CIOS zit jij, met je ATP
wat is CIOS?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 19:46
sas_andrea
sas_andrea is offline
omdat je dan niet echt veel voor m betekend, je m niet meer opgeilt enzovoorts.
Anders zou hij niet vreemd gaan...

(dit kan ook allemaal in vrouwelijke vorm hoor )
Oud 28-03-2002, 20:30
apart persoontje
apart persoontje is offline
Kun je hem dan nog vertrouwen?
Ik zou dat nooit kunnen, elke keer als hij met een ander meisje net iets anders omgaat dan met andere zou ik er iets achter zoeken, ik zou gek worden van twijfelen en misschien ook wel jaloezie.
Ik denk ook dat ik hem er veel te vaak aan zou herinneren, elke keer een botte opmerking (hoewel die da ook verdient), maar de conclusie is: ik zou het misschien wel kunnen vergeven, maar niet vergeten, en ik denk dat dat net zo erg is
Oud 28-03-2002, 22:43
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Hoeft ook niet per definitie, vind ik. Ligt helemaal aan de situatie en omstandigheden waarin het gebeurd is en nog een hoop andere factoren.

Oud 29-03-2002, 02:07
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:
omdat je dan niet echt veel voor m betekend, je m niet meer opgeilt enzovoorts.
Anders zou hij niet vreemd gaan...

(dit kan ook allemaal in vrouwelijke vorm hoor )

denk niet dat het daaraan zal liggen, het is eerder de mogelijheid tot en het kunnen krijgen van wat het vaak doet...

dan maakt het nog niet uit of je de volgende dag nou sex hebt met je vriendin of niet... en of je van der houdt of niet...

zomaar gebeuren zal het nooit, maar als de lichamelijke drang er is moet je je toch ff geestelijk bij de zaken houden... imho
Reageren

Regels voor berichten