Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2004, 12:52
Smobbo
Smobbo is offline
Ik heb de 3011A Wireless Desktop van Trust gekocht, maar die hotkeys voor muziek werken niet met winamp. Nou heb ik me laten vertellen dat daar geen oplossing voor is, ik moet dus nu de hele tijd met windows media player werken. Ik wou toch ff kijken of niemand weet hoe ik dat toch kan instellen.
Als het echt niet kan heb ik ff een andere vraag: Kan je windows media player 10 nog weer downgraden? want hij is zo mega kut, als ik in een spel zit gaat dat gewoon trager door dat klote windows media player.
Oud 25-11-2004, 14:38
Manuzhai
Manuzhai is offline
Meer Hardware, denk ik.
Oud 25-11-2004, 15:06
ice-dive
ice-dive is offline
Moet je de software van je Trust keyboard effe zoeken, daar zal je dit wel bij in kunnen stellen (bij Logitech iig wel!)

Aargh ik verveelde me, heb effe de driver voor je gezocht: (wel alleen als je XP hebt, anders moet je 't maar effe melden)

http://drivers.trust.nl/drivers/KEYBOARD/13972_01.exe

En over die Media player, je kan ehm probere te verwijderen (bij software) en dan op www.oldversion.com een andere downloaden!
Oud 25-11-2004, 15:10
ice-dive
ice-dive is offline
Citaat:
Manuzhai schreef op 25-11-2004 @ 15:38 :
Meer Hardware, denk ik.
De hotkey's instellen lijkt me meer software-matig dan hardware btw...
Oud 25-11-2004, 17:15
Smobbo
Smobbo is offline
Windows Media Player staat niet bij software (dat was een btje mijn probleem, vergeten te melden).
De driver heb ik al, daarmee kan je wel alle toetsen instellen, maar bij bijvoorbeeld de STOP knop staat dus: Media Stoppen. Dit werkt heel leuk en aardig met Windows Media Player, maarja zolang ie winamp niet als media ziet kan ik em dus neit op starten. en de knop Media Starten is dus gewoon het windowsmediaplayer10.exe ding. daar kan ik wel Winamp neer gooien, maar dan ziet ie het neit als media starten, maar gewoon als een programma starten.

(had er btw ook al over ged8 om het bij hardware te gooien, maar aangezien het volgens mij alleen over software gaat heb ik het dus bij s&m gegooid)
Oud 04-12-2004, 22:26
Jones
Miss ligt het aan je versie van winamp? Mijn logitech doet precies wat die moet doen.. kan me niet voorstellen dat trust alleen zou kunnen werken op mediaspeler.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten