![]() |
||
Citaat:
maarja het is een mening ik vind dat het wel moet kunnen, zoenen is wel het minimale van een geslaagde date ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Op je 20e dien je hier al vóór te zijn. Call it an acquired taste.
||
Citaat:
![]() Op de tweede date hadden we zelfs 6 uur gezoend ![]() Daarna was het wel minder hoor. Die eerste twee dates waren gewoon vol met passie ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar 't hangt van de situatie af, ik neem me altijd voor het netjes te houden. Maarja, soms he ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() OT: Ik heb het nooit gedaan en denk dat ik het ook niet snel zal doen, maar het hangt idd af van de situatie die er dan is...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik bedoel, wat is het probleem, te nerveus? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar te nerveus is denk ik t probleem niet, maar je kent iemand dan toch niet echt ??
||
Citaat:
![]() ik doe dat normaal zooo niet, maar eenmalig, op 2e date... ![]() en ligt aan de persoon..
||
Citaat:
Te nerveus zeker niet. Maar ik wil een kippetje toch wel eerst beter kennen voordat ze aan het spit gaat. Je weet maar nooit met al die Soa's de laatste tijd.
||
Citaat:
![]() En wat betreft die SOA's: daar heeft men condooms voor uitgevonden. |
![]() |
||
Citaat:
Daar heb je een punt (wat soa's betreft). Okay laat ik het dan zo stellen, ik duik uit principe niet de koffer in met een dame tijdens mijn eerste date. (neem dus zelf geen initiatief) Mocht het nou anders uitpakken en zij neemt het heft in handen dan heb ik hier al minder moeite mee. Maar vooralsnog, voor mij geen sex tijdens de eerste date.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'wat kunnen we samen gaan doen'-topic. (Voor eerste dates, relaties...) Bloem | 255 | 21-11-2012 13:52 | |
Liefde & Relatie |
Onzeker.. bamboocha | 14 | 09-02-2011 22:27 | |
Liefde & Relatie |
Kussen op de eerste date Muchacha | 54 | 23-06-2006 19:12 | |
Verkeer & Vervoer |
[Advies] Rijbewijs halen, kosten? Verwijderd | 80 | 07-03-2006 14:30 | |
Liefde & Relatie |
gespreksonderwerpen kikkerkut | 35 | 24-03-2004 16:40 | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie doen als... Missy1234567890 | 6 | 24-09-2002 17:43 |