Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Tuurlijk wil ik hem wel zien, maar meer uit een soort van 'zelfbescherming' doe ik het niet. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zie hem door de afstand sowieso alleen in het weekend, dus nee, dat gevoel heb ik alsoluut niet.
||
Citaat:
Ik kan gruwelijk klef en afhankelijk zijn en zo nu en dan juist mr. independant uithangen (en het dan ook zijn ![]()
||
Citaat:
Ja maar dat had ik al uitgelegd, dat het niet zo mijn bedoeling was. En tuurlijk is het zo dat het nog prima gaat als we allebei ons eigen leven hebben. Maar waar ik bang voor was, was dat niet meer zo zou zijn op den duur als ik hem elke dag zou zien. Vandaar
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oplossing: Eens niet iedere keer hetzelfde te doen, want uit 'de zoveelste avond op rij' blijkt denk ik een beetje dat het een sleur geworden is. Die moet je doorbreken door gewoon eens iets anders te doen met elkaar. Dus ipv. het standaard doordeweekse avondje bij je schoonouders achter de tv of boven op jouw bed. Doe je door de week eens een keer niets, maar plan je de zaterdag voor elkaar in. Ga eens een dagje weg bij voorkeur op een flinke treinreis afstand, met aparte coupés: privacy, lekker verliefd zijn). Naar een andere stad , het strand oid. Een gezellig avondje uit eten, bioscoopjes, avondwandelingetjes. Verras hem eens met wat lieve briefjes e.d. Ook leuk is om gewoon samen een taart te bakken of andere dingen waarbij je lekker ontspannen kan zijn, bij voorkeur met iets kan kliederen. Dan crëeer je vanzelf wel weer een spanning. Dus ik zou hem niet van het ene op het andere moment 'afzonderen', omdat je dan ook al een verkeerd beeld hebt van je relatie: sleur= lijden, doen wat je zelf wilt= veel fijner. Dan is het contrast te groot. Als je maar een beetje créa bent en nog moeite voor je relatie wil doen, dan kan het er alleen maar beter op worden. Mocht je dit allemaal niets lijken... dan is het Schlüss, want als je helemaal geen behoefte hebt aan zijn aanwezigheid, ook tijdens dit soort speciale gelegenheidjes, dan is het einde verhaal.
Laatst gewijzigd op 15-11-2004 om 20:48. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het helemaal niet meer zien zitten.. Verwijderd | 20 | 07-01-2007 16:34 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] De mens is niet monogaam, en jongens van 16 al helemaal niet. RedWarrior | 43 | 10-06-2005 20:06 | |
Psychologie |
Snap jij de wereld niet? Of snapt de wereld jou niet? Sentingua | 35 | 19-03-2004 16:06 | |
Psychologie |
Ik weet het allemaal even helemaal niet meer, alles lijkt wel te mislukken.. CodeName Egg | 3 | 01-07-2002 21:00 | |
Psychologie |
even verdwijnen, even helemaal weg, dat is wat ik momenteel wens..... herkenning? Mef | 14 | 30-01-2002 22:33 |