Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2004, 19:52
Verwijderd
Wij hebben al een tijdje een printer, de HP deskjet 943C, maar nogal veel problemen.

Elke keer als we een printtaak willen onderbrekene flipt dat apparaat en gaat echt 100 pagina's afdrukken met rare tekens en symbolen erop, dit kost dus papier.

Als we dan een printtaak annuleren, wordt deze uit de lijst verwijdert, maar blijft echter wel lege pagina's met 2 symbolen of iets dergelijks afdrukken; ook als we de CPU opnieuw opstarten.

Dit probleem ligt waarschijnlijk aan de printer, omdat het op onze oude computer precies hetzelfde was.

We hebben Windows XP, kan het hieraan liggen? Verder heb ik de juiste drivers geinstalleerd, denk ik.

Iemand enig idee?

EDIT: Klote, sorry dit had denk ik op Hardware gemoeten, excuses.

Verplaats hem anders even aub.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2004, 16:26
phoxetis
phoxetis is offline
gare kabel ?
Oud 11-11-2004, 17:38
Verwijderd
Heb ik ook gehad (wel een ander type, maar wel HP ), ik heb de klantenservice gebeld, en die zeiden dat het een bekend 'communicatie-probleem' was. Het lag óf aan de contacten óf aan de kabel. Nou, een nieuwe kabel gekocht, aangesloten, en hij kon weer normaal printen
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 19:31
Engadin
Engadin is offline
Zo'n probleem heb ik ook wel eens, meestal trek ik de powerconnetcor uit mijn printer, daarna is het geheugen van mijn printer meestal wel weer leeg (ook een hp trouwens)
Oud 11-11-2004, 21:39
T_ID
T_ID is offline
mocht dat niet werken, probeer dan te kijken of de drivers (nog) kloppen.
Oud 12-11-2004, 10:52
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 11-11-2004 @ 18:38 :
Heb ik ook gehad (wel een ander type, maar wel HP).
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 02:11
p-chez
p-chez is offline
Heb dat ook, met 'n DeskJet 970Cxi. Het is wel vervelend, maar echt erg vind ik 't niet.
Ik snap niet hoe zoiets kan liggen aan een kabel. Lijkt me eerder software related. Mijn kabel is bijvoorbeeld niks mis mee.
Ik heb 't geloof ik niet meer gehad sinds ik nieuwste drivers heb geinstalleerd. Zal 't nog 'ns goed testen, voorheen had ik 't ook niet elke keer als ik een taak annuleerde.
Oud 16-11-2004, 16:17
Purgatori
Purgatori is offline
Ik heb het ook gehad. Zorg zoiezo dat je nooit taken geeft aan de printer als je hem niet aan hebt staan (dus eerst printer aan en dan taak geve), dat scheelt al een hoop probleme (heb ik zelf gemerkt). Gewoon een bugje in de printers ofz?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten