Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zou het gewoon 'raar' vinden dat een jongen van 17 (word pas 18 in november en ik ben sinds febrauri 19) mij knuffelt en 'behaagt en beschermt'... Snappie?
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben 17 en heb een vriendje van 15. Ik hou echt heel erg veel van hem en hij is echt wel volwassen voor zijn leeftijd...
Opzich heeft niemand er problemen mee dat we wat met elkaar hebben. Mijn ouders vinden hem heel erg aardig enz. Er is alleen een 'vriendin' van me en die vindt het niet helemaal cool...die vindt dat ik een pedofiel ben ofzo...maar dat slaat natuurlijk nergens op...en ik trek me er ook lekker niks van aan... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben 9 maanden ouder, de meeste mensen vinden het vreemd dat ik een jongere vriend heb, terwijl het toch eigenlijk niks scheelt, niet veel in iedergeval. Ik vind het absoluut geen probleem, gaat nu al 8 maanden goed.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Damn! Ik zie veel meisjes hier die een jongere vriend hebben! Ik dacht dat zoiets juist niet zoveel voorkwam! Maargoed, dan zit ik ook in een omgeving met allemaal van die bekrompen mensen die vinden dat de jongen ouder moet zijn
![]() Zelf heb ik een vriend van 19 (sinds 24 feb.) en zelf ben ik 16 (sinds 1 dec.). Hijs dus bijna 3 jaar ouder. Het gaat zeer goed ![]() Maar mij boeit leeftijd niet echt... hoewel ik mezelf niet snel met een jongen van 14 zie (dat verschil (geestelijk) is gewoon te groot denk ik) Maar als ik 19 zou zijn, zou ik ecth wel een vriend van 17 ofzo kunnen hebben... Zolangje maar op dezelfde golflengte zit ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
ik had het vroeger alleen op oudere jogens, voornamelijk omdat ik geestelijk ook ouder was.Nu merk ik dat het niets uitmaakt...als je iemand vind die geestelijk bij je past, waarom zou je je dan druk maken over leeftijd?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
toen ik je voor het eerst sprak op internet vroeg ik me ook af of je 6 keer was blijven zitten, al kon dat niet omdat je ook zo intelligent overkwam! ![]() Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:38. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar dan 20 en 70 ofzo! en ze hadden net kinderen gekregen! als hun kinderen naar de middelbare gaan zit dit vent in het bejaardentehuis! |
![]() |
|
Ik heb met een jongen gehad die een half jaar jonger dan mij was. Ik was 16 en hij 15. Maar is al weer uit ondertussen. Kan opzich best vind ik. Leeftijdsverschil moet natuurlijk niet te groot worden, 5 jaar lijkt me haast onmogelijk op relatief jonge leeftijd. Hoe ouder je word hoe minder leeftijdsverschil uitmaakt denk ik.
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[artikel] Grote zorgen om seksmoraal Capelse jongeren Dekaloog | 7 | 18-03-2015 18:54 | |
Liefde & Relatie |
Hopeloos verliefd (denk ik dan) Dice94 | 12 | 05-02-2010 17:11 | |
Liefde & Relatie |
jongen jonger dan meisje Fainne | 51 | 30-04-2006 22:01 | |
Liefde & Relatie |
waarom is de jongen meestal ouder dan het meisje? Verwijderd | 50 | 21-10-2003 08:23 | |
Seksualiteit |
Stomme vraag misschien Maximuts | 48 | 18-06-2002 12:02 | |
Liefde & Relatie |
Te Jong ( Lees dit please ik zit er heel erg mee!!!!!!!!!!!) miss_sexy | 72 | 21-05-2002 23:03 |