Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je kunt volgens mij beter zeggen wat je gewoon denkt als je op ik houd van jou komt en denkt dat is niet goed genoeg dan zeg je: ik zou willen zeggen dat ik zoveel van je houd, maar de waarheid is, die woorden zijn gewoon niet goed genoeg en btw je bent misschien te perfectionistisch naar jezelf toe naja ben ik ook maar het is handig als mensen als wij elkaar daar af en toe even op wijzen dus als jij nu ook ff zegt: Jonathan, je bent zelf zo perfectionistisch als een Godsgelovige nachtuil met schapenballen, dan bedank ik je daar vast voor! |
![]() |
|
Ik heb wel vaker dingen gedaan waarbij ik achteraf denk: Damn.. Wat stom! Wat heb ik gedaan ..
![]() Nu kan ik simpele voorbeeldjes noemen: * Ik wordt kwaad op wat toen mijn vriend was, om niets eigelijk. Hij schrikt, begint te huilen. * Ik sta op een springkussen, een meisje zit op een verhoging. Ik denk grappig te zijn en trek haar na achter waarbij zij bijna haar nek breekt. ![]() ![]() * Mijn (nu ex) vriend zit aan de telefoon ruzie te maken met twee meisjes. Ik werd boos, en zei hem de telefoon op te hangen (Ik houd namelijk niet van ruzie, en zeker niet in mijn bijzijn ![]() Hij doet het niet, en ik bijt hem bij wijze van een waarschuwing hard in zijn arm. Nog luistert hij niet. Ik voel nu een enorme golf adrenline opkomen. Ik wordt boos. Ruk de hoorn uit zijn hand, en sla hem volop zijn gezicht. *Auw!* zei ie. Ik kon de pijn van zijn gezicht aflezen, in zijn ogen. Oh damn, wat had ik een spijt.. ![]()
|
Verwijderd
|
jaaaaaa heel herkenbaar
laatst nog: ik was in de kantine (het was pauze) en ik was samen met anna en maaike. toen kwam roy eraan (beetje een sukkel) en die zei tegen anna 'heb je mij nog gezien in de 3 (kroeg) en anna zei nee. hij zei 'ja er waren problemen en ik was erbij heb je dat gezien??' dus anna weer 'nee' en jahoor zeg ik "roy, we zijn niet allemaal geïnteresseerd in jouw problemen' ![]() oeps dat soort dingen flap ik er altijd uit en hij keek idd ook heel beteuterd |
![]() |
||
![]() |
FutureL
Citaat:
Ik had het niet beter kunnen zeggen ![]() Groeten, DJ van drive-in show Future Light ![]()
|
![]() |
Gister deed ik weer raar! Ik weet niet waarom ik het deed. Het was echt gemeen..
We lagen op bed en ik was een beetje stil. Ik was gewoon moe, maar dat wist hij niet. En op de 1 of andere manier werd hij er een beetje onzeker door ofzo. Dus hij vroeg me: Meisje, je houdt toch nog wel van me hè?!?' En ik keek hem héél strak en serieus aan en zei: 'Nou, het wordt eigenlijk wel veel minder. Ik weet het allemaal niet meer zo goed!' En toen zei hij: 'Hoe bedoel je???' En ik: 'Nou mijn gevoel voor je... Het gaat weg.' Hij keek me toen héééé; zielig aan en draaide zijn hoofd weg. Toen pakte ik hem heel stevig vast en begon te lachen en zei dat ik maar dom zat te kletsen en dat ik natuuuurlijk nog zielsveel van hem hou en dat ie niet hoeft te twijfelen! Maar hij had de tranen al zowat in zijn ogen staan en vroeg nog wel 10x of ik het wel echt zeker wist en of er echt niets aan de hand was enzo. Oooow, ik voelde me zooo schuldig en vond het zo zielig! Als ik 1 seconde later met 'grapje' aan was komen zetten was ie gewoon gaan huilen!!! Dat doe ik dus maar nooit meer, want ik heb hem echt laten schrikken! M'n arme schatje toch! ![]() *nog 30 minuutjes wachten en hij is hier* ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hmm jaa dat heb ik ook weles..
Ook in een grapje iets teveel doorgaan..zeggen dat hij niet lekker kan zoenen ofzo (what was I thinking) maar dat was op internet en k heb ook wel heeel goed uitgelegd dat het echt niet zo is.. Maja mijn vriendjuh hapt altijd zo leuk..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Nahja meestal ben ik het die aan hem vraagt of zijn gevoel wel echt is enzo.. Niet letterlijk van "Tim, hou je wel echt van me?" maar meer omdat ik super onzeker ben.. Ik WEET wel dat hij echt van me houdt en dat ik nergens bang van moet zijn ![]() ![]() En dan vraag ik hem om bevestiging en dat doet hem pijn...alsof ik hem niet vertrouw. En elke keer als ik me weer kut voel, WIL ik het NIET bij hem neergooien, maar als ik mijn mond houd, wordt het kutgevoel alleen maar erger... Maar als ik het dan eindelijk tegen hem heb gezegd, heb ik er weer spijt van... omdat het voor hem gewoon heel moeilijk is ![]() Ik ben mezelf al weken aan het proberen er vanaf te helpen, van dat kutgevoel, elke keer die twijfels..elke keer dat vragen om bevestiging, omdat ik hem er pijn mee doe en dan word ik weer pissed op mezelf ![]() ..........WAT DOE IK HIERAAN??? Ik Weet dat ik me niet druk moet maken, maar HOE zet ik dit om in gevoel... zodat ik me ook niet meer kut VOEL?? ![]() Lieverd, echt sorry hiervoor ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
meid je raakt me niet kwijt... dat weet je
ik denk toch dat dé manier om je kut gevoel weg te laten gaan niet anders is dan mij om bevestiging te vragen... ik neem het je niet kwalijk, ieders goed recht om dat te doen, echt... dus zolang jij met dat kut gevoel zit heb ik graag dat je je niet geremd moet gaan voelen om mij om bevestiging te gaan vragen... en ik wil niet dat je het weg gaat stoppen, daar heb je alleen jezelf mee... khou van jou
Laatst gewijzigd op 19-07-2013 om 09:30. Reden: naam verwijderd |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Coole gozer! *wil hem leren kennen* ![]() Verder heb ik vorige week dom gedaan, ik ging met m'n vriendin zoenen (op zich al raar ![]() ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En de reactie van Tim op jouw stukje! ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:38. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Piccola, ik heb ook eens een relatie gehad (best een lange) waarin zij met een vriendin naar spanje ging (2 meiden dus), idd ook zo'n vakantie-feestplaats voor jongeren...
en dan was haar vriendin der een die geilde op spanjaarden en alles met een latino uiterlijk ![]() en aangezien mijn vriendin toen erg makkelijk was, en al helemaal met wat drank op heb ik me de hele week opgevroten... tot ik zoiets had van, ik hou toch van der? ik geef toch om der? ik vertrouw der toch? en dat was toen zo... het werd zo gelukkig iets makkelijker, maar al om al der is gewoon heel weinig wat je der tegen kon doen... ik was blij toen ze terug was, en ik zag ook wel in der ogen dat er niks was gebeurd, en die eerste blik was de beste sindsdien, dat gemis, dat verlangen, die liefde in één blik... das gewoon mooi ![]() dus meid volhouden, je gaat dat wel halen en als ie dan terug komt en je kijkt hem aan, dan liggen alle antwoorden aan je voeten en weet jij dat jij je vriend 100.000 procent kan vertrouwen, kop op ![]()
||
![]() |
Heel erg dank je wel Soullar!!! Door zoiets voel ik me meteen stukken beter. En heb ik ook zoiets van het komt heus wel goed! Hij heeft me ookal 100x gezegd dat er niets gaat gebeuren enzo, dat ie daar helemaal geen behoefte aan heeft. Maar ik heb dan steeds zoiets van hoe kun je dat nou van tevoren zeggen. Als je daar bent en je zuipt ff lekker.. Maar door jouw stukje, omdat jij in die situatie hebt gezeten, voel ik me wel opgelucht! Maar ik moet hem gewoon vertrouwen en in mijn achterhoofd houden hoeveel we van elkaar houden. En dan kom ik er inderdaad wel doorheen!
![]() Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik heb één keer na mijn wintersport ontzettend getwijfeld (dat dacht ik ten minste) over of ik nog wel verliefd was. Ik heb dat ook meteen gezegd toen ik terug was. Een paar uur later, toen mijn vriend direkt langs kwam (de schat), was dat gevoel gelukkig direkt weg. Ik heb er heel erg spijt van dat ik dat heb kunnen denken...
|
![]() |
|
weetje, nu kan ik wel antwoorden met een paar gebeurtenissen waar ik spijt van heb, een paar handelingen of beslissingen die ik genomen heb en de verkeerde bleken te zijn. maar wat ik eigenlijk van mijn hart wil:
IK HEB SPIJT DAT IK ME SCHULDIG HEB GEVOELD waarom: schuldgevoel wrdt je niet in dank afgenomen. Ik voel me veel te snel schuldig waardoor ik mezelf opvreet. Anderen maken daar misbruik van en spelen op je in. Ze kunnen je ook slechter afschilderen door nog meer op je gevoel te spelen. Daarnaast als je daadwerkelijk iets verkeerd gedana hebt en je bekend schuld, zal een enkeling je ook echt ' vergeven' ( ligt aan de graad) en verde rkunnen gaan. Anderen zullen wel zeggen ' het is goed zo' maar altijd je er aan herinneren. Anderen zien niet in hoe veeleisend schuld kan zijn, hoe het je opvreet en waarderen het niet dat je een gewteen heb, amar veroordleen je op gortdroge feiten. een schuldgevoel hebben is goed om je daad te overdneken, maar in de meeste gevallen heb je er NIETS aan
|
![]() |
Optima, het is heel belangrijk dat je van je fouten leert,
volgens mij komt daar altijd een schuldgevoel bij en het is dan ook niet slecht om dat te hebben, als het goed is is het groot genoeg om het nooit weer te doen! Bij jou lijkt het mij behoorlijk terecht, naar wat ik heb gelezen ;] maar goed leer ervan en wees nooit meer een slet als je al een relatie hebt |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nog niet in een verhouding... maar afgelopen Zaterdag wel
![]() ![]() Ik had niet eens door dat ik bij haar op het dak ben geklommen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hij heeft iig wel humor die Soullar
hehe voor de rest... bedenk je soms eens of iemand die niet om je geeft zou doen wat hij voor je heeft gedaan/doet ik hoop dat je je dan wat beter voelt, btw. dat dat i love you zo leeg klinkt klopt wel... ik zeg altijd maar zoiets tegen lisa... "ik weet dat het leeg klinkt, er zit zoveel meer achter, maar ik kan het niet anders beschrijven, ik hou van je" |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Gesprekken die je opving in het OV, of ergens anders. #2 Verwijderd | 500 | 05-03-2009 16:41 | |
Psychologie |
problematiek en interesse Verwijderd | 22 | 03-09-2006 11:13 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #41 Orpheo | 500 | 23-08-2006 23:08 | |
Seksualiteit |
Bang voor sex met meiden of prost. Sander21 | 111 | 08-07-2004 14:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 |