Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2002, 21:56
Verwijderd
Hebben jullie dat nou ook wel eens? Dat je iets zegt, of iets doet, en dat je jezelf later wel een opdonder kunt geven omdat je er spijt van hebt. Of dat je lief iets doet, waar je misschien van schrikt, en dat je dan een reactie geeft waar je later veel spijt van krijgt? Waardoor je lief zich kut is gaan voelen, of gekwetst is?

Heeft iemand van jullie daar ervaring mee? En hoe gaan jullie daar mee om?

-----

Ik open dit topic natuurlijk niet voor Jan met de korte Achternaam..
Het is vast een heel komisch verhaal als je dit zo leest en nu ik er aan terugdenk moet ik ook wel lachen om wat hij deed, maar op dat moment na de reactie kon ik mezelf wel iets aan doen...

We zaten in een cafetaria patat te eten en op een gegeven moment was het een tijdje stil en boog ik over de tafel heen om hem een zoen te geven... en toen nahja ik had dus inkijk en hij denkt lollig te zijn (was het ook wel eigenlijk ) en duwt er een patatje tussen...
De eerste reactie die ik gaf was heel lullig en ik was keiboos... maja... hij voelde zich meteen kut en trok zijn handen van me af... terwijl ik helemaal niet wil dat hij stopt met aan me zitten zegmaar...
Nahja ik heb het hem ook uitgelegd en het is nu allemaal wel weer goed (dacht ik zo)

Maar toch... op dat moment zag ik die zielige oogjes van hem, die pijnlijke blik, alsof ik hem heel pijn had gedaan en das wel het laatste wat ik wil...
En dat ie heel voorzichtig ging doen en dat ik hem schuldig had doen voelen...terwijl dat nergens voor nodig was, omdat het gewoon een grapje was... later hebben we er zelfs nog om gelachen
Maar toch... is wel even kut geweest

Nou wie kent er zoiets als dit...?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2002, 22:51
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
In een relatie zeg je wel duizend dingen die je later beter niet had kunnen zeggen, volgens mij. Ligt er maar net aan hoe jij dingen zegt en hoe die geïnterpreteerd worden door de ander en wat de ander aan incasseringsvermogen heeft.
Oud 23-03-2002, 07:48
highlight
highlight is offline
k heb wel dingen waarvan ik nu denk dat ik ze beter niet had kunnen zeggen, en ik ga ze hier dus ook niet herhalen, leest ie ze opnieuw...
Oud 23-03-2002, 11:06
Piccola
Piccola is offline
Ik doe heel vaak dingen waar ik later echt van baal! Ik ben echt een lastig wijf hoor, ik ben helemaal niet aardig ofzo! Ik kan echt van alles een probleem maken. Zoals laatst: 28 Maart is er een schoolfeest van mijn school, daar zouden we samen naartoe gaan. Hij kwam mij in de pauze het geld brengen voor zijn kaartje, maar toen ie aankwam hield de verkoop net op! Dus nu hebben we geen kaartje. Ik was echt kwaad op hem! Ik beschuldigde hem ervan dat hij veel te laat het geld was komen brengen, terwijl hij niet eens wist wanneer de verkoop zou stoppen. En ik had niet eens zin in dat stomme feest en toch was ik zo boos! Hij heeft wel 100 keer gezegd dat het hem speet en dat het niet de bedoelding was enzo. Toen fietsten we naar huis, ik was uit en hij had die dag vrij. Ik heb hem de hele weg genegeerd! En hij keek me steeds heel zielig aan en wreef me over m'n rug en zei sorry en ik reageerde gewoon niet! Echt te belachelijk voor woorden, want hij kon er niets aan doen en ik had niet eens zin! Toen we bij zijn huis aankwamen heb ik hem snel een kus gegeven en ben weggefietst. Toen ik thuis was kon ik mezelf wel wurgen!!! Ik snap nu nog niet waarom ik zo deed, ik schaam me gewoon! Heb hem meteen gebeld en mijn excuus aangeboden en 's avonds ben ik naar hem toegegaan en ben ik lief voor hem geweest, want ik had toch wel wat goed te maken!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 20:34
enrico
enrico is offline
Ik heb (bijna) nooit spijt van iets wat ik gedaan of gezegd heb. Ik heb altijd spijt van dingen die ik NIET gedaan of gezegd heb.

dat is pas irritant.

greetz Jaap
Oud 25-03-2002, 20:39
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Heb ik je vriendje niet ooit beledigd? Nou...das zon geval als jij hierboven beschrijft...ik zeg wel eens dingen
of maak wel eens dingen stuk in huis
waar ik dan later spijt van heb
verder heb ik geen omgang met mensen, dus ik beledig ook nooit iemand
een relatie heb ik nooit gehad

Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:37.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 20:58
Verwijderd
Citaat:
enrico schreef:
Ik heb (bijna) nooit spijt van iets wat ik gedaan of gezegd heb. Ik heb altijd spijt van dingen die ik NIET gedaan of gezegd heb.

dat is pas irritant.

greetz Jaap
Jaaaaah Dit ken ik ook zo goed...
Dan zit je zo heel dicht bij elkaar, heel close, en dan wil je zoveel zeggen. Alle woorden en zinnen schieten door je hoofd en toch "durf" je het niet ofzo

Of dan is de sfeer een beetje opgelaten, net een soort van woordwisseling gehad, of de één is gekwetst ofzo...
Nahja dat is zo'n moment waarop je eigenlijk zoveel wil/kan/moet zeggen... Maar je het toch niet doet... en op het moment dat ie dan weg is, of ophangt, of offline gaat of whatever... heb je weer spijt omdat je iets niet hebt gezegd...

Tenminste das bij mij altijd zo... Maar ik heb ook altijd het probleem dak woorden niet kan vinden... Of dat ik een woord niet goed genoeg vind, of een zin.

Zoals "ik hou van jou"... die durf ik soms niet eens meer te gebruiken... Omdat die zin helemaal niet inhoudt wat ik eigenlijk wil zeggen! It goes beyond love... Als je me begrijpt. Dat zinnetje verpest mijn gevoel, doet tekort aan mijn gevoel..

Nahja ik lul te veel
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 21:00
Verwijderd
soms zeg ik wat. en komt er verkeerd uit en dan... bedoel ik helemaal ni zo en dan een seconde later al weer spijt.. en die blik... kan mezelf dan wel us schoppen... maar meestal gauw vergeeft *phieuw*
luv you!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 21:01
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Jaaaaah Dit ken ik ook zo goed...
Dan zit je zo heel dicht bij elkaar, heel close, en dan wil je zoveel zeggen. Alle woorden en zinnen schieten door je hoofd en toch "durf" je het niet ofzo

Of dan is de sfeer een beetje opgelaten, net een soort van woordwisseling gehad, of de één is gekwetst ofzo...
Nahja dat is zo'n moment waarop je eigenlijk zoveel wil/kan/moet zeggen... Maar je het toch niet doet... en op het moment dat ie dan weg is, of ophangt, of offline gaat of whatever... heb je weer spijt omdat je iets niet hebt gezegd...

Tenminste das bij mij altijd zo... Maar ik heb ook altijd het probleem dak woorden niet kan vinden... Of dat ik een woord niet goed genoeg vind, of een zin.

Zoals "ik hou van jou"... die durf ik soms niet eens meer te gebruiken... Omdat die zin helemaal niet inhoudt wat ik eigenlijk wil zeggen! It goes beyond love... Als je me begrijpt. Dat zinnetje verpest mijn gevoel, doet tekort aan mijn gevoel..

Nahja ik lul te veel

Nah valt mee, daarvoor ben je een lulmiep toch?! nou goed dan
je kunt volgens mij beter zeggen wat je gewoon denkt
als je op ik houd van jou komt en denkt dat is niet goed genoeg
dan zeg je: ik zou willen zeggen dat ik zoveel van je houd, maar de waarheid is, die woorden zijn gewoon niet goed genoeg
en btw
je bent misschien te perfectionistisch naar jezelf toe
naja ben ik ook
maar het is handig als mensen als wij elkaar daar af en toe even op wijzen
dus als jij nu ook ff zegt: Jonathan, je bent zelf zo perfectionistisch als een Godsgelovige nachtuil met schapenballen, dan bedank ik je daar vast voor!

Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 21:13
enrico
enrico is offline
iedereen denkt erover na wat hij zegt maar zegt niet wat hij denkt
Oud 27-03-2002, 14:23
U-NiQ
U-NiQ is offline
Ik heb wel vaker dingen gedaan waarbij ik achteraf denk: Damn.. Wat stom! Wat heb ik gedaan .. !
Nu kan ik simpele voorbeeldjes noemen:

* Ik wordt kwaad op wat toen mijn vriend was, om niets eigelijk. Hij schrikt, begint te huilen.

* Ik sta op een springkussen, een meisje zit op een verhoging. Ik denk grappig te zijn en trek haar na achter waarbij zij bijna haar nek breekt.

* Mijn (nu ex) vriend zit aan de telefoon ruzie te maken met twee meisjes.
Ik werd boos, en zei hem de telefoon op te hangen (Ik houd namelijk niet van ruzie, en zeker niet in mijn bijzijn ).
Hij doet het niet, en ik bijt hem bij wijze van een waarschuwing hard in zijn arm.
Nog luistert hij niet. Ik voel nu een enorme golf adrenline opkomen. Ik wordt boos. Ruk de hoorn uit zijn hand, en sla hem volop zijn gezicht. *Auw!* zei ie. Ik kon de pijn van zijn gezicht aflezen, in zijn ogen. Oh damn, wat had ik een spijt..
Oud 27-03-2002, 15:02
Verwijderd
jaaaaaa heel herkenbaar

laatst nog:

ik was in de kantine (het was pauze) en ik was samen met anna en maaike. toen kwam roy eraan (beetje een sukkel) en die zei tegen anna 'heb je mij nog gezien in de 3 (kroeg) en anna zei nee. hij zei 'ja er waren problemen en ik was erbij heb je dat gezien??' dus anna weer 'nee'

en jahoor zeg ik "roy, we zijn niet allemaal geïnteresseerd in jouw problemen'

oeps dat soort dingen flap ik er altijd uit
en hij keek idd ook heel beteuterd
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 15:56
cerys
cerys is offline
arch, ik heb het helaas zo vaak
meestal dus als ik met mn vriendje ben, ga ik ineens heel flauw/irritant doen en dan ga ik voor mn gevoel gewoon te lang door, en dan heb ik gelijk erna er een kutgevoel over :/ is echt niet fijn..
Oud 27-03-2002, 17:37
*Marieke*
*Marieke* is offline
Ja daardoor heb ik m kwijtgeraakt en nu... anderhalf jaar later... wilik m terug!!!!!!!1
Oud 27-03-2002, 19:48
FutureLight
FutureLight is offline
FutureL
Citaat:
enrico schreef:

dat is pas irritant.

greetz Jaap

Ik had het niet beter kunnen zeggen

Groeten,
DJ van drive-in show Future Light

Oud 27-03-2002, 19:51
FutureLight
FutureLight is offline
Citaat:
enrico schreef:
iedereen denkt erover na wat hij zegt maar zegt niet wat hij denkt

Waar heb ik die eerder gehoord... hehe
*Blijft sterk*

Goed bed8 moet ik zeggen!

Oud 27-03-2002, 20:12
Piccola
Piccola is offline
Gister deed ik weer raar! Ik weet niet waarom ik het deed. Het was echt gemeen..
We lagen op bed en ik was een beetje stil. Ik was gewoon moe, maar dat wist hij niet. En op de 1 of andere manier werd hij er een beetje onzeker door ofzo. Dus hij vroeg me: Meisje, je houdt toch nog wel van me hè?!?'
En ik keek hem héél strak en serieus aan en zei: 'Nou, het wordt eigenlijk wel veel minder. Ik weet het allemaal niet meer zo goed!' En toen zei hij: 'Hoe bedoel je???' En ik: 'Nou mijn gevoel voor je... Het gaat weg.' Hij keek me toen héééé; zielig aan en draaide zijn hoofd weg. Toen pakte ik hem heel stevig vast en begon te lachen en zei dat ik maar dom zat te kletsen en dat ik natuuuurlijk nog zielsveel van hem hou en dat ie niet hoeft te twijfelen! Maar hij had de tranen al zowat in zijn ogen staan en vroeg nog wel 10x of ik het wel echt zeker wist en of er echt niets aan de hand was enzo. Oooow, ik voelde me zooo schuldig en vond het zo zielig! Als ik 1 seconde later met 'grapje' aan was komen zetten was ie gewoon gaan huilen!!! Dat doe ik dus maar nooit meer, want ik heb hem echt laten schrikken! M'n arme schatje toch!

*nog 30 minuutjes wachten en hij is hier*
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 21:54
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Hmm jaa dat heb ik ook weles..
Ook in een grapje iets teveel doorgaan..zeggen dat hij niet lekker kan zoenen ofzo (what was I thinking) maar dat was op internet en k heb ook wel heeel goed uitgelegd dat het echt niet zo is..
Maja mijn vriendjuh hapt altijd zo leuk..
Oud 28-03-2002, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Piccola schreef:
*gemeen verhaaltje *
Damn!!! Das wel errug gemeen!! Ik denk ook niet dat mijn vriend het zou waarderen
Nahja meestal ben ik het die aan hem vraagt of zijn gevoel wel echt is enzo.. Niet letterlijk van "Tim, hou je wel echt van me?" maar meer omdat ik super onzeker ben.. Ik WEET wel dat hij echt van me houdt en dat ik nergens bang van moet zijn Maar dat gevoel wil steeds maar nier weg

En dan vraag ik hem om bevestiging en dat doet hem pijn...alsof ik hem niet vertrouw. En elke keer als ik me weer kut voel, WIL ik het NIET bij hem neergooien, maar als ik mijn mond houd, wordt het kutgevoel alleen maar erger...
Maar als ik het dan eindelijk tegen hem heb gezegd, heb ik er weer spijt van... omdat het voor hem gewoon heel moeilijk is
Ik ben mezelf al weken aan het proberen er vanaf te helpen, van dat kutgevoel, elke keer die twijfels..elke keer dat vragen om bevestiging, omdat ik hem er pijn mee doe en dan word ik weer pissed op mezelf

..........WAT DOE IK HIERAAN??? Ik Weet dat ik me niet druk moet maken, maar HOE zet ik dit om in gevoel... zodat ik me ook niet meer kut VOEL??

Lieverd, echt sorry hiervoor Ik bedoel het niet kwaad.. Ik wil je gewoon echt niet kwijt Ik hou zielsveel van je
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 01:56
Soullar
Soullar is offline
meid je raakt me niet kwijt... dat weet je

ik denk toch dat dé manier om je kut gevoel weg te laten gaan niet anders is dan mij om bevestiging te vragen...

ik neem het je niet kwalijk, ieders goed recht om dat te doen, echt...

dus zolang jij met dat kut gevoel zit heb ik graag dat je je niet geremd moet gaan voelen om mij om bevestiging te gaan vragen... en ik wil niet dat je het weg gaat stoppen, daar heb je alleen jezelf mee...

khou van jou

Laatst gewijzigd op 19-07-2013 om 09:30. Reden: naam verwijderd
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 09:21
Verwijderd
WHAHAHAHA
Coole gozer! *wil hem leren kennen*

Verder heb ik vorige week dom gedaan, ik ging met m'n vriendin zoenen (op zich al raar )Maar ja... dat was voor de ogen van haar ex... (mijn beste vriend) en tja... hij best wel gekwetst >> maar >>> "We waren Dronken"
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 16:09
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
*verhaal*
Citaat:
Soullar schreef:
*reactie*
Oooow, heeeel veel herkenning!!! Vooral toen ik nog maar net wat met Sander had vroeg ik hem echt constant of ie wel van me houdt enzo. Ik was [ben..] daar ook super onzeker over. Dat deed hem ook pijn. Het is zelfs 2x op een ruzie uitgelopen.. En geen kleine ruzies! En doordat we ruzie hadden werd ik nog onzekerder! 1x Is het ook bijna uitgegaan. We hadden toen allebei wat gedronken en het liep gewoon uit de hand, allerlei verwijten enzo. We hebben toen een heel lang en goed gesprek gehad en dat heeft me wel veel zekerder gemaakt. En op een gegeven moment drong het helemaal tot me door dat het belachelijk was om zo onzeker te zijn, want hij houdt écht wel van me! En nu ben ik gelukkig van dat gevoel af! Maar goed, ik heb alweer iets nieuws gevonden... Hij gaat namelijk in juli met vrienden naar Lloret De Mar. En nu krijg ik het maar niet uit mijn hoofd dat hij vreemd gaat! Kweet ook niet hoe ik daar bij kom.. Maar het zou kunnen gebeuren. En dan wat?!? Najah, probeer me toch maar niet te veel zorgen te maken en hem gewoon vertrouwen!

En de reactie van Tim op jouw stukje! Liiieeefff!!! *zwijmel* Ik ben er heilig van overtuigd dat je je geen zorgen hoeft te maken om wat dan ook!

Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:38.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 19:35
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Maar ik kan gewoon mijn mond niet houden als ik een kutgevoel heb
Ik vind, zoals Tim ook zei, dat je dat ook zeker niet voor je moet houden! Want daar heb je jezelf alleen maar mee. Ik heb ook wel es geprobeerd er niets over te zeggen zodat ik hem er niet weer mee hoef lastig te vallen. Maar dan word ik alleen maar gekker en ongelukkig! En Sander merkt bij mij dan sowieso toch wel dat er iets mis is.. Dus gewoon zeggen!

Citaat:
Hij gaat echt niet vreemd als ie een vriendin als jij heeft die thuis op hem wacht

Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 11:21
Soullar
Soullar is offline
Piccola, ik heb ook eens een relatie gehad (best een lange) waarin zij met een vriendin naar spanje ging (2 meiden dus), idd ook zo'n vakantie-feestplaats voor jongeren...

en dan was haar vriendin der een die geilde op spanjaarden en alles met een latino uiterlijk

en aangezien mijn vriendin toen erg makkelijk was, en al helemaal met wat drank op heb ik me de hele week opgevroten... tot ik zoiets had van, ik hou toch van der? ik geef toch om der? ik vertrouw der toch?

en dat was toen zo... het werd zo gelukkig iets makkelijker, maar al om al der is gewoon heel weinig wat je der tegen kon doen...

ik was blij toen ze terug was, en ik zag ook wel in der ogen dat er niks was gebeurd, en die eerste blik was de beste sindsdien, dat gemis, dat verlangen, die liefde in één blik... das gewoon mooi

dus meid volhouden, je gaat dat wel halen en als ie dan terug komt en je kijkt hem aan, dan liggen alle antwoorden aan je voeten en weet jij dat jij je vriend 100.000 procent kan vertrouwen, kop op
Oud 31-03-2002, 13:23
Piccola
Piccola is offline
Heel erg dank je wel Soullar!!! Door zoiets voel ik me meteen stukken beter. En heb ik ook zoiets van het komt heus wel goed! Hij heeft me ookal 100x gezegd dat er niets gaat gebeuren enzo, dat ie daar helemaal geen behoefte aan heeft. Maar ik heb dan steeds zoiets van hoe kun je dat nou van tevoren zeggen. Als je daar bent en je zuipt ff lekker.. Maar door jouw stukje, omdat jij in die situatie hebt gezeten, voel ik me wel opgelucht! Maar ik moet hem gewoon vertrouwen en in mijn achterhoofd houden hoeveel we van elkaar houden. En dan kom ik er inderdaad wel doorheen!

Citaat:
Soullar schreef:
en die eerste blik was de beste sindsdien, dat gemis, dat verlangen, die liefde in één blik... das gewoon mooi
Dat is zeeeker mooi! Wat een fijn moment zal dat geweest zijn!

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2002, 14:15
lake bodom
lake bodom is offline
jaa.. en daarom is t nu uit
had t nooit moeten zeggen
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 14:42
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
jaa.. en daarom is t nu uit
had t nooit moeten zeggen
wat? dat je hem aan het controleren was?
Oud 01-04-2002, 16:08
xsten
xsten is offline
Ik heb één keer na mijn wintersport ontzettend getwijfeld (dat dacht ik ten minste) over of ik nog wel verliefd was. Ik heb dat ook meteen gezegd toen ik terug was. Een paar uur later, toen mijn vriend direkt langs kwam (de schat), was dat gevoel gelukkig direkt weg. Ik heb er heel erg spijt van dat ik dat heb kunnen denken...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 16:34
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
Soullar schreef:
wat? dat je hem aan het controleren was?

huh?
dat was al 2 maanden terug, dat je dat nog weet.. maar daar was niks bijzonders aan..
vondie niet erg...
maar wat anders
naja van je fouten leer je

Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 18:29
Optima
Optima is offline
weetje, nu kan ik wel antwoorden met een paar gebeurtenissen waar ik spijt van heb, een paar handelingen of beslissingen die ik genomen heb en de verkeerde bleken te zijn. maar wat ik eigenlijk van mijn hart wil:

IK HEB SPIJT DAT IK ME SCHULDIG HEB GEVOELD

waarom: schuldgevoel wrdt je niet in dank afgenomen. Ik voel me veel te snel schuldig waardoor ik mezelf opvreet. Anderen maken daar misbruik van en spelen op je in. Ze kunnen je ook slechter afschilderen door nog meer op je gevoel te spelen.
Daarnaast als je daadwerkelijk iets verkeerd gedana hebt en je bekend schuld, zal een enkeling je ook echt ' vergeven' ( ligt aan de graad) en verde rkunnen gaan. Anderen zullen wel zeggen ' het is goed zo' maar altijd je er aan herinneren. Anderen zien niet in hoe veeleisend schuld kan zijn, hoe het je opvreet en waarderen het niet dat je een gewteen heb, amar veroordleen je op gortdroge feiten.

een schuldgevoel hebben is goed om je daad te overdneken, maar in de meeste gevallen heb je er NIETS aan
Oud 01-04-2002, 20:47
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Optima, het is heel belangrijk dat je van je fouten leert,
volgens mij komt daar altijd een schuldgevoel bij en het is dan ook niet slecht om dat te hebben,
als het goed is is het groot genoeg om het nooit weer te doen!
Bij jou lijkt het mij behoorlijk terecht, naar wat ik heb gelezen ;]
maar goed
leer ervan
en wees nooit meer een slet

als je al een relatie hebt
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 10:11
Verwijderd
Nog niet in een verhouding... maar afgelopen Zaterdag wel Ik had op zich dus wel te veel op... En toen ging ik verdwalen... En tja, ik denk met m'n zatte kop "Als je hoog staat, zie je tenminste waar je heen moet" Dus ik op een paar daken klimmen... Sta ik eindelijk waar ik moet zijn, waar ik zie waar ik heen moet... Hor je een bekende stem: "Bas, kom ONMIDDELIJK van dat dak af! Ben je nou helemaal gestoord! Het is half 4!!!" >>> was het haar vader
Ik had niet eens door dat ik bij haar op het dak ben geklommen
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 12:03
Verwijderd
hij heeft iig wel humor die Soullar
hehe

voor de rest... bedenk je soms eens of iemand die niet om je geeft zou doen wat hij voor je heeft gedaan/doet
ik hoop dat je je dan wat beter voelt, btw. dat dat i love you zo leeg klinkt klopt wel...

ik zeg altijd maar zoiets tegen lisa...
"ik weet dat het leeg klinkt, er zit zoveel meer achter, maar ik kan het niet anders beschrijven, ik hou van je"
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 21:58
brightness68
brightness68 is offline
Citaat:
enrico schreef:

dat is pas irritant.

greetz Jaap
ik heb het vaak beide...
Reageren

Regels voor berichten