Advertentie | |
|
![]() |
|||
Zucht, het is niet de hele staart die eraf is gevallen of zo he, maar een stukje van het roer.... Kunnen jullie niet lezen of zo?
Kijk hier maar: ![]() Wat ik zie lijkt toch heel erg op de staart... ![]() ![]() Wat het geschikt zijn voor personenvervoer betreft: de Concorde is zowat het veiligste vliegtuig! Citaat:
![]() Citaat:
Voor dat jullie zo dingen beginnen te schreeuwen kunnen jullie je beter eerst voldoende informeren ipv alleen sensatie te zoeken. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
"verliest staart" ik vroeg me al af waar het ding neer was gestort, blijkt dat er een lullig end titanium van de staart is afgescheurd....
Maar ja, Air France had de concorde met een goede reden uit de roulatie genomen, kennelijk vliegen anderen er nog steeds mee.
||
Citaat:
Dit is een oud topic. Ik heb me net aangemeld hier en kwam het tegen en natuurlijk kon ik het niet laten te antwoorden. Trouwens, welke was die "goede reden" van AF dan volgens u? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|