Advertentie | |
|
![]() |
||
alinea 1:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Mijn punt was, want het lijkt inconsistent (ik denk dat je daar op mikte), dat je nog evenveel leuke dingen kan doen als nu, terwijl veel mensen denken dat je heel erg beperkt word als je van school af komt. Bull shit. Want je bent al vanaf je 4de gewend om iets verplicht te moeten doen (school), dus daar zul je wel echt niet zoveel moeite mee hebben (en anders ga je maar graan verbouwen in zuid afrika of nootjes zoeken in brazilie). Vandaar het woordje "blijf" waar jij waarschijnlijk de zeer vernuftige subtiliteit van miste. Winner: Je bent pas 19. Voor je 60ste loop je nog zeker niet in een rollator. Maak je daar toch niet zo druk om, dat zie je tegen die tijd wel. |
![]() |
||
Citaat:
1 het overdrijven => grootspraak 2 iets dat overdreven is |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn reactie op z'n eerste alinea was hetzelfde als die van jou, vandaar de quote, en zijn tweede alinea over z'n fysieke aftakeling vond ik gewoon ontzettend grappig. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
je vriendje is TE oud ( volgens normen en waarden) guitarplayer17 | 69 | 03-11-2003 12:11 | |
Liefde & Relatie |
Blondjes Of Brunetjes...??! xMelissax | 66 | 16-10-2003 13:55 |