Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmmz ik moet mijn vriend telkens een week missen.. ziehem alleen int weekend.. Dus ik kan hier best wel down van worden...
Omdat je zo "zeurt" als je hem één keertje een week moet missen, wees blij dat je hem zo vaak ziet joh!! Maar aan de andere kant begrijp ik wel dat je hem mist als je dit niet gewend bent.. Ik weet trouwens niet of ik je ergens mee kan helpen ofzo..want zelf ben ik er ook NET achter hoe je er een beetje mee om moet gaan.. ![]() In ieder geval volhouden joh! Hij komt weer terug ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik snap wel dat je hem mist, maar hij is zo weer terug, en ik zou er maar van genieten als je zelf daar op Ameland bent... Ik mis mn vriend ook dagelijks, en donderdag ga ik weer naar hem toe ![]() Succes ermee Kus
|
![]() |
Misschien stom maarik vind 't een beetje overdreven. Ik zie hem doordeweeks bijna nooit, soms een keer maar noramal alleen in 't weekend. En in de zomer moet hij 4 weken achter mekaar voor stage naar het buitenland, en daar zie ik pas tegenop, en vorig jaar ahdij ook 2x 5 weken stage in Nederland en toen was hij ook de hele week weg alleen in 't weekend was hij thuis, en doorweeks sprak ik hem ook niet duz, en dat viel best wel te overleven.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
en ik net tegen dark voice zeiken dak mn vriend strax 5 daagjes niet ga zien..
Ik ken je gevoel wel hoor Ik ga vrijdag met school naar Rome, hardstikke leuk alleen zie ik er wel tegen op omdat ik niemand echt ken die mee gaat en ik daar heel slecht in ben. Kben superbang dak me kut ga voelen in die groep, maar ja, daarom zal ik mn vriend owk zo missen dan.. Maar 5 dagen overleef ik owk wel weer, ik mis em zoiezo als ie dr niet is, en dat zul jij owk hebben. Gun hem de lol die hij daar heeft, de fijne tijd, Wees blij dat hij het leuk vind bij het kampvuur en daar graag weer heen wil. Jij zal het strax vast owk hardstikke leuk hebben Toch vind ik het in tegenstelling tot al die mensen niet echt aanstellerij. ik kan het me best voorstellen, je wil gewoon graag bij hem zijn, en het is een frustrerend idee dat vriendinnen van jou wel bij hem zijn terwijl jij thuis zit. Je verstand zegt, je moet je niet zo aanstellen, het is toch maar een weekje, maar je gevoel mist hem en dat kun je met je verstand niet uitschakelen, dus vind ik het geen aanstellerij iig. |
![]() |
|
![]() |
Ik was in griekenland deze zomer, voor 2 weken, en me vriend was thuis om in hun nieuwe huis te werken.
na t afscheid wat echt ontzettend moeilijk ging heb ik amper kunnen slapen van me traanogen etc, de n8 dat we weggingen voelde ik me heel slap en suf, me ogen brandde etc.In t vliegtuig zat ik tussen me pa en ma en kon ik heel vaak moeilijk me tranen inhouden, want ik vond t ook moeilijk om heel ondankbaar te gaan zitten janken alsof t strafkamp was (me ouders hadden er heel lang voor gespaard) en toen we daaraankwamen alleen maar gehuild, maar vaak alleen, en als ik m dan belde, dan wist ik eigenlijk niets te zeggen,want niets was leuk, en ik wilde alleen maar terug en zo, en dat heb ik trouwens nu nog wel es, dat ik t verschrikkelijk vind om op te hangen, en bijna altijd na zo'n gesprek.. wat in t begin misschien maar 2 min.duurde, heel hard huilen en een super ;eeg gevoel van binnen. Een keer had ik (hij had gezegd dat als er iets was ik meteen moest bellen) zo'n verdriet, dat ik al huilend naar de telefooncel liep, me tranen wegveegde (en me voornam niet te huilen) en hij zei: met (..zn naam) en wheee.. dara ging ik al, echt VETRSCHRIKKELIJK meid, ik weet precies hoe je je voelt nu, sterkte.. (ik moet nu eten namelijk) chanel
|
umm misschien moet je er aan wennen dat er wel meer keren komen dat je niet elke dag bij m kunt zijn, ik heb een vriend die aardig ver weg woont en die ik soms ook een week moet missen, natuurlijk vind ik t erg en voel ik me kut, maar t is toch niet anders? des te blijer ben je als je m weer ziet..
maar ik snap t wel.. elke keer als ik m op de trein zet voel ik die pijn alweer..
Laatst gewijzigd op 14-05-2002 om 18:32. |
![]() |
|
kweet niet, het klinkt misschien lullig ofzo..
maar misschien stel je je een beetje aan, tenminste dat vind ik. ik kan me voorstellen dat je hem heel erg mist, ik mis mijn vriend ook heel erg, hij is nu een week weg met school en dit is de 2e dag dat hij weg is, en ik mis hem echt. normaal zie of spreek ik hem zowiezo wel bijna elke dag, maar we hebben ook wel eens gehad dat we elkaar 5 dagen niet zagen... daarna was het echt geweldig om hem weer te zien!! natuurlijk, je houd van hem, maar er is meer in het leven als alleen je vriendje.. probeer het van je af te zetten (het is moeilijk, maar gewoon een leuke tijd hebben met de groep, depri daar zitten, daar schiet je ook nix mee op) je weet dat hij ook van jou houd, en dat het ontzettend leuk zal zijn als je hem weer ziet, toch?? suc6 meisje ![]()
Laatst gewijzigd op 14-05-2002 om 19:38. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
en overdat kampvuur hij vond het niet echt leu kzei die net hij zei van " het ergste is dat kampvuur daar toen miste ik je het allerergste en wou ik dat je hier was" ....duzz zelf vond ie dat ook niet erg leuk ...dat kampvuur
||
![]() |
Citaat:
Voor het geval je het niet door hebt dat was sarcastisch, het spijt me zeer, dat je je vriend moet missen, ok is niet leuk, maar gun hem dan wel zijn plezier, eis niet van hem dat hij een klote tijd heeft, en je bent 15, als je nou al niet meer zonder je vriend kunt, vink het vrij triest, ja sorry hoor, ook al hou je zo veel van hem, je moet ook ff zonder je vriend kunnen, hoe erg je hem ook mist, zonder da je jankend aan de tel hangt na drie dagen.....
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind dit heel kut voor je, dat je heme en week niet kan zien, en ik kan begrijpen dat je hem mist. en als je gewend bent om constand bij hem te zijn is het ook niet leuk, want het is nu zo leeg... want wat ik heb... ik zie mijn vriend gemiddelt 1 keer in de maand, soms nog wat minder, maar ik ben het toch wel een beetje gewend ook al is het behoorlijk klote...
maar op zich.. je moet er gewoon niet zo veel aan denken, ik bedoel het is maar een weekje... ik moet nu mijn vriend 2 weken missen (niet met hem chatte, belle, prate, helemaal nix) want hij moet zich concentreren op zijn examen. hebt ie wel gelijk in.'en ik ga het ook heel knap vinden als het ons lukt... om elkaar 2 weken niet te spreken... dus je kan het ook als een test zien... en denk eens na... hoe leuk het wel niet gaat worden als je hem ineens weer ziet... dan kan je weer een "feestje" bouwen ![]() bekijk de positieve kant ervan... dat doe ik ook... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en ik wil ook dat ie plezier heeft ( had want tiz al weer om) duzzz ik zeg toch niet dat ik niet wil dat ie geen plezier heeft !! dat wil ik juist wel .. duzz euh ga geen dingen zeggedie ik niet gezegd heb .. ik heb alleen gezegd dat ik het kut vond dat ie alweer terug wou naar het kampvuur en weer op wou hange ..maar laatst poste ik dat ik van hem en een vriendin van me had gehoord dat ie dat kampvuur niet leuk vond omdat ie mij te veel miste door dat kampvuur ....iedereen die daar was zonder vriend(in) vond dat kampvuur kut
Laatst gewijzigd op 18-05-2002 om 17:31. |
![]() |
|
![]() |
Damn mensen ik heb echt het gevoel dat jullie girl4you een beetje afzeiken.....(niet allemaal he maar paar dan) kan ik ook verkeerd denken hoor, maar plaats je es in haar situatie : als jullie je zo voelde, zou je toch ook wel een beetje begrip willen van andere mensen ?? want met zulke reacties help je der echt niet denk ik....sorry dak het zeg
![]() |
![]() |
|
![]() |
hallo, ja sorry ik snap het op zich wel maar ik zie mn vriendje als ik geluk heb 1 keer in de maand en ik heb nu 4,5 maand verkeirng en we hebben elkaar ff dneken 6 keer gezien ofzo, ja daar kies je voor oke, maar idd je stelt je best wel aan, je moet ook een leuk leven kunnen leisen zonder hem!!! ik vind dat ook errug moeilijk af en toe maar ik doe mn best....
kus margreet ![]() |
![]() |
|
![]() |
Als je gewend ben je vriend elke dag te zien is een week behoorlijk lang hoor. Mijn vriend was 10 dagen met school naar Rome, dat was voor mij ook een eeuw. We hadden elkaar super erg gemist, voor maar 10 dagen
![]() In de zomervakantie gaat ie 3 weken naar Frankrijk, dat vind ik al heeeel super lang terwijl dat voor iemand met een lange afstands relatie heel normaal is. Toen hij in Rome zat belde hij me ook maar 1x en dan 1 minuut omdat zn kaart op was ![]()
|
Nou meidje, niet vervelend bedoeld, maar ik denk dat je hem in de toekomst nog wel langer moet missen dan een weekje.
![]() Wat is een weekje nou op een heel leven? En over dat roken, ik geloof niet dat je je daar druk om hoeft te maken. Als jou vriend wil roken, nou, dan laat je hem toch lekker roken!
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
een paar jaar geleden had ik ook een vriend, 'k zag hem heel graag en we waren ook al een tijdje samen. oké, we zagen elkaar gemiddeld maar om de twee weken, maar in de grote vakantie ging hij drie weken naar zuid-afrika en ik twee weken naar de provence, en natuurlijk overlapten onze vakanties elkaar... 'k heb 'm toen vijf weken niet gezien! de eerste drie weken, toen hij in zuid-afrika zat, vielen nog heeeel goed mee, toen was het gemis nog niet al té groot, keidikwijls op stap geweest met m'n beste vriend (zijn beste vriend trouwens ook, zo leerden we elkaar kennen
![]() ![]() geniet toch gewoon van je leven en alles wat je doet en meemaakt! laat niet alles van hem afhangen en probeer plezier te hebben zonder hem als ie er even niet bij kan zijn! je krijgt er nog spijt van als je een hoop leuke momenten in je leven gewoon aan je neus voorbij laat gaan omdat je het vertikt je te amuseren als je vriend er niet bij is... ik heb dat toen één keer gedaan, en sindsdien, als ik op weekend ga of naar het buitenland, dan amuseer ik me daar gewoon! af en toe denk ik dan wel eens aan mijn vriend, en dan krijg ik wel traantjes in m'n ogen omdat 'k hem mis, maar ik doe tenminste ook nog leuke dingen. als je je amuseert vliegt de tijd, en da's écht waar, en als de tijd sneller gaat dan zie je hem ook sneller terug... *blue* |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() de tijd ging in ieder geval snel voorbij daar maar niet thuis
|
![]() |
|
|