Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2002, 11:33
Dr_Love
Dr_Love is offline
Ik heb laatst een leuk meisje ontmoet op school. Ik kende haar verder niet, maar ze stond bij een groepje, waar ook een vriend van mij bij stond. Toen ik daar dus ook bij ging staan, viel zij mij meteen op.
Dus toen heb ik later gevraagd aan die vriend, wie dat was.
Nou, durf ik niet zomaar naar haar toe te gaan om te zeggen dat ik haar wel een leuk meisje vind. Dus heb ik haar msn adres gekregen.
Ik heb nog maar twee keer met haar gesproken via msn, en ze heeft ook helemaal geen idee wie ik ben.

Maar wat moet ik nou weer doen. Ik zie me nou niet aankomen op school en vragen of ze een keer mee wil naar de bios ofzo. Want ja, ze kent me geen eens. En ik denk ook niet dat ik dat zomaar durf.
Dan kan ik natuurlijk eerst wat meer op msn contact opbouwen, maar moet ik dan gaan zeggen, dat zij mij zo op viel. EN de hele tijd gaan zitten flirten.
Of moet ik gewoon gesprekken gaan voeren over normale dingen?

Of is er nog iets anders wat ik kan doen, om meer met haar in contact te komen?
Oud 31-03-2002, 12:40
~(¯`·.¸ Ems¸.·´¯)~
~(¯`·.¸ Ems¸.·´¯)~ is offline
Hallo,
Ik weet niet of je er veel aan hebt, maar hier volgt mijn advies: misschien kun je nog es een paar keer met haar spreken op msn en als je ziet dat ze in het groepje van je vriend staat kan je er toch ook bij gaan staan? Dan kun je een gesprek tegen haar beginnen en vertellen dat je haar al gesproken hebt op msn en zo. Misschien kunnen jullie dan wel es afspreken als het goed klikt?

Nu ja, ik hoop dat je er iets aan hebt...
veel succes!!

xxx
Ems
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Dr_Love schreef:
Ik heb laatst een leuk meisje ontmoet op school. Ik kende haar verder niet, maar ze stond bij een groepje, waar ook een vriend van mij bij stond. Toen ik daar dus ook bij ging staan, viel zij mij meteen op.
Dus toen heb ik later gevraagd aan die vriend, wie dat was.
Nou, durf ik niet zomaar naar haar toe te gaan om te zeggen dat ik haar wel een leuk meisje vind. Dus heb ik haar msn adres gekregen.
Ik heb nog maar twee keer met haar gesproken via msn, en ze heeft ook helemaal geen idee wie ik ben.

Maar wat moet ik nou weer doen. Ik zie me nou niet aankomen op school en vragen of ze een keer mee wil naar de bios ofzo. Want ja, ze kent me geen eens. En ik denk ook niet dat ik dat zomaar durf.
Dan kan ik natuurlijk eerst wat meer op msn contact opbouwen, maar moet ik dan gaan zeggen, dat zij mij zo op viel. EN de hele tijd gaan zitten flirten.
Of moet ik gewoon gesprekken gaan voeren over normale dingen?

Of is er nog iets anders wat ik kan doen, om meer met haar in contact te komen?

Je hebt het eigelijk al verkeerd aangepakt,het idee dat jij haar wel kent ,en zij jou niet,benauwd haar op msn. Je had beter eerst nog een paar keer in die groep kunnen staan in de pauze,beetje proberen praatje te maken,als ze maar weet wie je bent..en dan had je het verhaal moeten voortzetten op msn ..

Probeer nu maar te redden wat er te redden valt...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten