Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2002, 10:12
Rooske
Rooske is offline
Ik vind dit heel raar...
Ik heb sinds 3 weken een vriendje en hij is echt superlief enzo en ik ben ook ONWIJS verliefd op hem en hij ook op mij...
Aan de ene kant ben ik ontzettend bang hem kwijt te raken (al wordt dat nu al minder, omdat hij elke dag bevestigd dat ie héél veel van me houdt), aan de andere kant word ik doordát hij zoveel van me houdt, juist erg bang.. bang dat mijn liefde voor hem op den duur weg is en dat hij dan nog wel zo verliefd op mij is.. het laatste wat ik wil is hem kwetsen en ik zou het niet uit durven maken, denk ik...
Ik ben dus van 2 kanten bang; bang dat HIJ niet meer verliefd zou zijn, maar ook dat IK niet meer verliefd zou zijn.. is dit normaal? hij is mn eerste echte vriendje dus ik heb dit nog nooit eerder gehad...
Please reageer, dank je wel, -xxx- Roos
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2002, 10:29
Verwijderd
L&r
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 10:46
Verwijderd
dat hoord erbij,had ik ook,ergens nog steeds,mijn vriendje heeft bewezen dat ie bij me blijft wat er ook gebeurd.

De angst wordt wel minder maar ik denk dat het er altijd zal blijven,omdat je veel vna die gene houdt.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 11:38
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
eyzz girl!
ik heb rpecies hetzelfde, had ook topic over, dat je er gewoon f*cking onzker vann wordt, maar ik geloof dat het er inderdaad bij hoort, helaas
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 13:09
Verwijderd
Dat eerste is heel normaal. Dat geeft aan dat je gewoon gigantisch van hem houdt! Het is wel irritant en natuurlijk voel je je daar kut om! Maar het is logisch, die reactie...
Je bent namelijk alleen bang om iemand/iets kwijt te raken als je der waarde aan hecht! Dus eigenlijk is het positief. Al kan die angst wel eens negatief uitlopen..

Dat tweede kan ik niet inkomen. Als jij er nu al van uit gaat dat jouw liefde voor hem weggaat, waarom heb je dan een relatie met hem?

Daar moet je echt niet van uit gaan meis, echt niet, want ik denk dat een relatie alleen maar heel sterk is, als beide partijen er van overtuigd zijn dat ze het keilang (danwel voor altijd) met elkaar gaan uithouden!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 13:48
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
part of the game
Oud 01-04-2002, 17:41
Rooske
Rooske is offline
Ik ben ook NU wel ontzettend verliefd op hem en heb NU ook ZEKER het gevoel dat ik hem in ieder geval héél lang wil houden, maar ik weet met mijn gezond verstand ook wel dat het OOIT over kan gaan... al zou ik daar zélf ook heel erg van balen.. ow jee.., nou word ik helemaal gek.. kmoet me er dus gewoon niet druk om maken en lekker van mn verliefdheid genieten...?

Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 23:14
Starrie
Starrie is offline
Citaat:
Rooske schreef:
kmoet me er dus gewoon niet druk om maken en lekker van mn verliefdheid genieten...?

ja

Reageren

Regels voor berichten