Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Een zilver armbandje met mijn naam erin...
![]() Ik had het trouwens niet erg gevonden als zijn naam erin had gestaan...had ik zelfs leuker gevonden..!!!mannen!!!(ben er wel heel BLIJ mee ![]() Nu heb ik zelf iets bedacht... Achterop de datum van onze eerste ontmoeting laten graveren...moet wel een beetje speciaal blijven ![]() |
![]() |
|
![]() |
Vorig jaar kreeg ik een hele mooie zilveren ring die hij ook voor zichzelf had gekocht...
Bij 6 maaden hebben we die laten graveren, omdat we toen er wel zeker van waren dat het serieus was... Ik ben woensdag jarig, maar heb ut gister gevierd, en kreeg een hele grote fles Noa van mun schat... Hij vond het zelf niezo leuk om te geven, omdat het een beetje cliche was, maar dat hou je denk ik toch wel... Na een tijd word alles cliche... En 's nachts hebben we natuurlijk lekker geknuffeld samen, en nog wel meer dingetjes gedaan... Hihihi.... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat zou jij doen? Angelllll | 14 | 25-09-2008 08:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Enquête over leesgedrag Jolyne | 26 | 18-03-2006 17:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Van drama tot de beste tijd van je leven! bon bon block | 49 | 26-11-2005 21:52 | |
Liefde & Relatie |
Wat heb je gekregen voor Valentijnsdag? Outlaw | 138 | 19-02-2004 13:10 | |
Psychologie |
Deze mail kreeg ik van wat eens een goede vriendin was JJzD | 12 | 18-12-2001 19:33 | |
ARTistiek |
Harry Potter verhaaltje door juliette! juliettebinoche | 10 | 23-10-2001 17:38 |